- four. - [18+]

1.3K 109 61
                                    

ЧЕТИРИ

сладоледена торта

предупреждение: смут - [18+]

***

поредица от почуквания отекваха в стаята му. оставяйки химикалката си настрана, той с бавна крачка отиде, за да отключи и отвори вратата.

"г-н чонг, чон отмениха срещата ви днес," съобщи жената.

той повдигна рамене и кимна бавно. "да, получих обаждане. както и да е, аз също така имах-" той бе прекъснат от звънящия телефон. погледна чий беше номера и въздъхна, когато видя името на сестра си, показващо се на екрана. "дай ми една секунда," отиде няколко крачки по-далеч, за да отговори на повикването.

"нуна?"

"някаква информация за техьонг?"

"нищо ново, нуна. намирането му няма да бъде лесна работа. все още нямаме главни заподозряни. но не се безпокой, ще поискам помощ от чон."

"моля те направи всичко по силите си илхун, не издържам да виждам хосок по този начин," въздъхна джесика от другата страна. илхун изпъшка раздразнено и мина с ръка през светлорусата си коса.

"да, ще го направя, нуна." отвърна той, и разговорът беше прекъснат.

чонг илхун, първородният син на семейство чонг. той ръководеше и следеше техния мегакорп още откакто родителите му отидоха в европа, за да се погрижат за други засягащи ги бизнес въпроси. той е упорит и нежен човек, и се трудеше здравата с намирането на техьонг, който също третираше като собствения си малък брат.

"г-н техьонг още ли го няма, господине?" жената го извлече от бездънното езеро от мисли, в което беше потънал, прииждайки към него докато носеше купчина документи, които той трябваше да подпечата.

"за жалост да, още го няма. но се свързах с много хора, които да ми помогнат. вярвам, че скоро ще го намерим," той отиде до нея и взе документите, оставяйки ги на бюрото. "та както казвах, всъщност, аз също забравих за срещата си с чон днес. има торта в хладилника, която остана от рождения ден на хосок, моля дайте им я. кажете им, че е просто приятелски подарък. не мисля че брат ми все още иска да я яде, нито пък да я вижда и без това."

жената кимна в отговор и отиде до малкия хладилник, стоящ до масичката за кафе. тя го отвори и взе в ръце червена кутия, завързана с червена панделка. "това ли, господине?"

SHADES OF JEON. ᵛᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now