ДВЕ
наричай ме господарю
***
главата го болеше така, сякаш някой я мачкаше. беше ужасно изпотен, въпреки, че дори не беше толкова горещо. техьонг отвори очите си, но едва успяваше да проумее къде се намира, тъй като мястото беше пълен мрак, и това го накара да се сепне. все пак никога не е бил любител на тъмнината.
той отново затвори очи, убеждавайки се как това не се случваше. не, новият му приятел, наречен джимин, не го беше отвлякъл. не, хосок не отпразнува рождения си ден сам, търсейки го.
не. това трябва да е някакъв кошмар.
какво беше направил, че да заслужи всичко това? техьонг бе добър.
но пък той сам си беше виновен, помисли си брюнета. отиде с човек, с когото току-що се бе запознал, въпреки че знаеше какви можеха да бъдат последствията.
за всичко си има причина, нали? техьонг опита да остане оптимистичен, припомняйки си, че тази негова страна много се харесваше на хосок. но сълзите не спираха да се ронят от очите му, докато хлипанията му ехтяха и отскачаха по стените.
след няколко минути на изпадане в дълбоки размисли, техьонг забеляза как вратата се отваря, а слабата светлина от другата стая го заслепи. той присви очите си за да ги адаптира, и се опита да разбере чий беше силуета на висок мъж, който го доближаваше.
той вдигна поглед, и очите му се разшириха в изненада, когато ясно успя да види лицето на мъжа. кадри изплуваха в съзнанието му, и сълзите му отново излезнаха наяве - просто не можеше да приеме случващото се. без съмнение познаваше мъжа, стоящ пред него. макар и да не знаеше името му, той ясно помнеше къде бяха препречили пътища.
висок, светлокож, добре изглеждащ, сивокос... това без съмнение беше хубавият мъж, който бе засякъл в супермаркета.
мъжът заключи погледа си върху техьонг, докато го приближаваше бавно. той се наведе и грубо сграбчи челюстта му, получавайки в отговор едно заглушено изскимтяване от страна на момчето.
"здравей, младежо," каза той, докато техьонг опитваше да сподави хлиповете си, "о, къде са ми обноските," добави той и извади кърпата от устата на момчето.
YOU ARE READING
SHADES OF JEON. ᵛᵏᵒᵒᵏ
Fanfictionотвлечен. заключен. притежаван. може ли някой да търси любов в свят, в когото е принуден да живее? "от днес ще ме наричаш господарю." ---