bölüm devamı

49 5 0
                                    

Gözlerimi ondan alamıyordum kahve içişi gülüşü gözleri hele o gamzesi yok mu tam öpülesi Ayy nediyorum ben ya noluyo bana iyice mala bağladım ay adımı nerden biliyo sormadım

A. Şey poyraz bişey sorcam

P. Tabi

Demeye kalmaz lanet olası telefonu çaldı onu arayan kişinin kim olduğunu göremedim ama önemliydi galiba masadan kalkıp bi 5 dk gelmedi geldiğinde morali bozuktu noldu diye sormaya kalmadan bir kahve borcum olsun uzaylı hanım diyip gitti sap gibi ortada kalmıştım bilmiyorum ama onu merak ediyorum acaba noldu telefon numarasi da yokki arayıp konuşayım. ufff ilkkez bi erkeği bukadar merak ediyorum neyse en iyisi eve gitmek derken telefonuma mesaj geldi kim ki şimdi bu acaba o mu ah ne Saçmalıyorum ya. aaa Defne bu noldu ki şimdi o bana mesaj atmaz ki arar genelde hayırdır diyip mesajı okudum mesajda;

Defne

Almila başım beleda hiç iyi değilim yardım et bizim alt sokaktayim tek gel kimseye haber verme .

Hala hala buda nesi dalga falan mı geçiyor hiç böyle bişey yapmazdi defalarca aradım teli kapamış bugün özel bi günde değil ki napsamki ya gerçekten başı beladaysa önce eve gittim yanıma emanet aldım,başımıza bişey gelirse diye de okulun sitesine bi meyil bıraktım bir saat içinde eve gelmezsek tüm okula yayılacaktı uyanık olmak lazım bu durumlarda boş kahramanlığa gerek yoktu üstümü giyip alt sokağa doğru yürümeye başladım o sıra telefonuma bi mesaj daha geldi defneden di açıp baktım ve telefon elimden düştü kan vardı resimde o sıra kafama sert bi darbe aldım gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.

Gözlerimi açtığım da başım hayvan gibi ağrıyordu yavaş yavaş gözlerimi açtım her yer karanlıktı ve leş kokuyordu . defnenin sesini duydum Almila diye bağrıyordu. ona yardım etmek istesemde edemiyordum. yine bir baygınlık geçirdim.
Hatırladığım kadarıyla yarı baygındım yanımda biri , sonun geldi sürtük oyun bitti falan diyodu o gidince biri yüzüme soğuk suyu boşalttı gözlerimi bi açtım maskeli iki üç kişi vardı başımda Aman Allahım hemen karşımda yerde Defne duruyo ölü gibiydi Hayır ya noluyo burda şoka girmiştim ona koştum yardım etmek istedim ama olmadı ellerim bağlıydı sevdiğiniz insan karşınızda ve acı çekiyor hiç bişi yapmamak çok acı Allahım nolur ona bişey olmasın ağzım bantlıydı sonra o maskeli manyaklar gitti ikisi iri yapılı erkekti biride kızıl bi kadındı ama bunların bizle ne derdi vardı ki anlamıyorum ama tek bildiğim bişey var burdan kurtulmak çünkü kardeşim orda tm karşımda acı çekiyordu .
Bi an aklıma cebimdeki bıçak geldi uzun bi süre ugrastim galiba sonunda olucak biraz daha gayret sonunda açtım ellerimi içeriye biri geliyordu hemen baygın numarasi yaptım içeri girip bizi kontrol etti bu kızıl sürtük kimdi maskenin arkasında kim vardı bilmiyorum aslında ellerim açıkken onu öldürmek istedim ama arkadaşımı tehlikeye atamazdım defnem berbat haldeydi kızıl kadın biraz durduktan sonra gitti hemen ağzımdaki bandı çıkarıp kol saatime baktım saat gecenin dördüydu meyil çoktan yayılmıştır belki bizi arıyorlardır.
Hemen defnenin yanına koştum fena hırpalanmıştı nabzına baktım nefes alıyordu kalp atışları yavaslamıştı ve kafası kanıyordu onu uyandırmaya çalıştım ama baygındı belli bayıltmıslardi ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu birden ses geldi bizi götürceklerdi hemen yerime geçtim bıçağı da göğsüme sakladım ve yerime geçip baygın numarasi yaptım içeriye iki adam girdi defneyi götürüyorlar daha fazla dayanamadım bıçağı çıkarıp bi tane adamın omzuna sapladim diğeri bana tokat attı nasıl bir Tokat attıysa kendi mi yerde buldum naptıysam engel olamadım defneyi götürdüler benide tekrar bağladılar çok bağırdım ama kimse duymadı sesi mi. defneyi nereye götürdüler kafayı yicem.
gözlerimi Tutamıyordum kapanıyordu açlıktan Karnım gurulduyordu sesini duyabiliyordum uykum geliyordu öyle böyle derken uyuya kalmışım bi anda gözüme bi ışık geldi gözlerimi açtım sabah olmuş etrafta kimse yoktu her yer sessizdi nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum bi anda çığlık attım ahhhh oda ne bi fare mi Ayy Allahım sen koru o sıra çığlık sesime iki adam geldi yuzlerindeki maskeler yoktu dünkü adamlar değildi bunlar biraz daha zayıf ve kaslıydı onlara neden burda olduğumu defnenin nerde olduğunu sordum cevap vermiyorlardi

A. Heyy kime diyorum ben hayvan herifler Allah belanızı versin

Demeye kalmadan tokatı yanağıma yedim. Dudagım kanamıştı sonra gittiler.
hava çok sıcaktı ve açıkmıştım tuvaletim de gelmişti acayip sıkışmıştım

A. Heyy siz kaslı beyler bi bakın heyyy kime diyorum bi bakın bee altıma etcem.

o sıra kapı açıldı bana vuran Hayva geldi

X. Ne var ne istiyorsun artık bi sus be

A. Altıma etcem tuvalete götür beni hem arkadaşım nerde şerefsizler

X. Eee yeter Be kapa çeneni yoksa
A. Yoksa ne lan

X. Yoksa ne mi

Dedi ve bana silah doğrultu niye bilmiyorum ama hiç korkmadim sonra içeriye diğer adam geldi ona kızdı kafayı mi yedin sen patron öldürür bizi dedi ve adamı götürdü bu laf dikkatimi çekti bi boklar vardı ama ne .
bn yine bağırdım bu sefer de diğeri geldi susmami ve birazdan zaten gidecegimizi söyledi ve gitti manyak bunlar.
Bi yarım saat sonra siyah saçlı kumral bi kadın geldi tuvalete gittim birazda su içtim eğer bağırmazsam beni defneye götüreceğini söyledi ona inanmıyordum ama başka çarem yoktu beni biyere götürüyor ağzım bağlıydı bi anda gözlerimi bağladı ve biyere oturtu arabaya bitmiştik hareket edince anladım. hiç konuşmuyorlardi ufff Defne nasıl dı meyil işe yaramadımı ki acaba poyraz beni merak etti mi .
Yol baya uzundu bi ara ihtiyaç molası verdiler tekrar yola devam ettik ve sonunda bi yere geldik biraz yürüdükten sonra durduk beni bi odaya koydu gözlerimi açtı ve kapıyı kapadı her yer karanlıktı bi anda ışıklar yandı Aman Allahım gözlerime inanamıyorum.

 BİÇAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin