her son bir başlangıçtır

84 9 1
                                    

Ah bu kız yok mu uyuşuk Defne yine su faturasını yatırmamış napcaz biz bu kızla hiç bilmiyorum. Herkesin vardır böyle Ünv yıllarında arıza arkadaşları benim de Defne var ev arkadaşım beraber kalalı iki sene olcak aslında iyi kız ama su unutkanlıgi yokmu deli ediyor beni. Bu arada ben almila ikinci sınıf tıp öğrencisiyim hayat bana kazığını ben daha 17 yaşındayken yaptı ve beni hiç bilmediğim bi şehre sürükledi hayat işte ölüm yok ya sonun da her son bir başlangıçtır zaten kimin hayatında hersey yolunda gider ki?
Üç sene  önce  istanbul a
Geldim daha doğrusu mecbur kaldım çocukluğum hiç olmayacak kadar berbattı öz babam ali şehit düşmüş ben  annemin karnındayken annemin babasıda annemi başka bi adamla evlendirmiş üvey Babam veysel baba denilcek son insan bile değil o hayvan neden mi bir üvey baba klişesi işte anlatmaya değmez anneme gelince bu adama daha fazla dayanamıyıp intihar etti , gitti babamın yanına beni hiç düşünmeden tabi bende veysel e kaldım tek çocuktum veysel de beni benden 30 yaş büyük bi herife satmaya karar vermiş neymiş evlenme yaşım gelmiş ben almila hayallerinden vazgeçip evlencem pehh tabi ki de veyselin dediği olmadı bi gece veyseli uyutup kaçtım evden ve işte burdayım hayallerimin peşindeyim pes etmedim doktor olcam bn tüm hastalarımı iyileştirip herkesi mutlu edicem almilayım bn pes etmem .

Vote ve yorum canlar

 BİÇAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin