karşımda öylece duruyordu hiç kıpırdamadan kanlar için de berbat haldeydi hemen yanına gittim ellerim bağlıydı hiç bişey yapamadım kimmiydi bu poyrazďı ama nasıl olur hem poyraz hem Defne bu nasıl olur ikisi birden ayağa kalktım ve bağırdım sırada kim var kim kaldı sevdiklerime zarar vermeyin onların suçu yok naptım bn size He naptım aglamaktan konuşamıyordum poyraz çok kötüydü o sıra poyraz
P. Almila almiA. Şitt sus konuşma burdayım poyraz iyi olacaksın yorma kendini
p. Nerdeyiz biz burasi nere
A. Bilmiyorum poyraz hiç bişi bilmiyorum
Poyraz poyraz ses verbayılmıştı ses vermiyordu çok çaresizdim ne Defne için bişey yapabildim nede poyraz için keşke ölseydim zaman gecmiyordu bende kurtulmaya çalışıyordum ama ne yaptıysam kurtulamadım şu lanet olası ipten halim yoktu iki gündür hiç bişi yememiştim çok susamıştım defneden haber yoktu nerdeydi bilmiyorum .
Saat 23:30 du artık takatim yoktu mecalim kalmamıştı yardım istemeye gözlerim kapanıyordu çok uykum vardı uyumamam gerek ama olmuyor .Saat 05.15 di uykuya kalmışım gözümü açtığımda ellerim açılmıştı hemen poyrazın yanına Koştum hala baygındı gidip kapıya vurdum kimse yok mu diye bağırdım o sıra kapının altından iki üç şişe ve biraz yemek gönderdi biri
A. Hey kimsin sen
X. Bunların yiyin sesin çok çıkmasın yarım saat sonra gidiyoruz burdan
A. Nereye gidiyoruz kimsiniz siz ne istiyorsunuz Defne nerde kime diyorum heyyyyy
P.almila aaalmila
A. Burdayım poyraz yorma kendini
P.su su varmı
A.hemn veriyorum sen konuşma yorma kendini
P. Iymisin
A. Iyim bn sen yorulma
Poyraz a su verdim birazda yemek perişan haldeydi biraz kendini toparladı bende bi bardak su içip ekmeğin başını yedim ama boğazımdan geçmedi çünkü Defne açmı tokmu bilmiyorum.
poyraz kendine biraz geldi ve bana kormamam gerektiğini bizi kurtaracagın söyledi ona defneyi söyledim ve bu konu hakkında bi bilgisi olup olmadığı sordum onunda benim gibi bi fikri yoktu o zmn bunlar kimdi hiç bilmiyorum o sıra içeriye adamlar girdi poyraz baygın taklidi yaptı adamlar tam beni götürürken ayağa kalktı ve adamlarla kavga etmeye başladı bende adamlara saldırdım ama biri karnıma çok sert vurdu yere düştüm ve kafamı çarptım bunu gören poyraz çıldırdı ve yere düşen adamın silahını aldı ikisini omuzlarindan vurdu diğeri de baygındı bn hala yerdeydim gelip beni kontrol etti iyi olup olmadığımı sordu ve geç olmadan çıkmamız gerektiğini söyledi yoksa birileri gelebilirdi ama bn kalkamiyordum başıma aldığım darbe beynimi döndürüyordu sanki poyraz beni kucağına aldı bi kahraman gibiydi çok dikkatli olmamız gerekiyordu heran biri gelebilirdi ordan çıktık poyraza defneyi bulmamız gerektiğini durumunun iyi olmadığını söyledim buna zamanımızin olmadınağını söyledi bn bunu nasıl kabul edebilirdimki kucağından indim sen git bn kardeşimi bulmadan gelmem dedim poyraz çok sinirli bi şekildeP. Kafayı mı yedin sen burası dünya uzay değil bizde kahraman değiliz kaç kişi olduklarını bilmiyorum çoktan yoklugumuzu fark etmişlerdir burdan biran önce çıkıp yardım getirmeliyiz anladın mı.
dediBende kafamı salladım koşar adımlarla kaçıyorduk Nerede olduğumuzu nereye kaçtıgımizi
Bilmeden birden önümüze iki adam çıktı silah çektiler aynı şekilde poyraz da onlara şimdi nolcaktı poyraz beni belimden tutup arkasına çekti o sıra adamlardan biri silahiyla poyrazı omzundan vurdu poyraz da onu vurdu diğeri tam poyrazı vurcakken diğer adamın elinden düşen silahı kaptıgım gibi poyraz silah çeken adamı vurdum poyraz şok olmuştu ve bana gülümsedi Oha bana güldü çok mutlu oldum bu halde bile hey deli kız yine nereye daldın gidiyoruz diyip elimi tuttu ve kaçmaya devam ettik yolun sonu ormandı poyrazın omzu kanıyordu neyseki sıyırıp geçmişti fazla derin değildi yarası tişörtümü çıkarıp omzuna sardım belli canı acıyordu ama belli etmiyordu.
güneş açmış her yer aydınlıkti çok yorulmuştuk her yerde ağaç vardı hayvan sesleri geliyordu bn durdum daha fazla halim yoktu koşmaya.
poyraz zaman yok hadi heralde izimizi kaybettirdik dedi saat akşam 18.46 'ydı hava kararmaya başladı etraftan korkunç Sesler gelmeye başlamıştı bileP. Korkuyomusun
A. Hayır be ne korkcam
P. Nebilim öyle bi halin var
A. Hala hala bn mi korkcam peh görmedin mi adama nasıl silahı sıktım
P. Ahaha aynen korktum senden bi an demekki ben olmasam da kendini koruyabilirsin
A. ...
P. Sustun
Birden ağlayasım geldi neden bilmiyorum ama poyraza sarılıp çocuk gibi hüngür hüngür ağladım sen Olmasaydın napardim bn poyraz dedim ve sım sıkı ona sarıldım kokusunu içime çekmek güzeldi çok huzurluydum
P. Şitt tam sakin ol uzaylı hanim hayvan cagızlar senin aglamandan korkup kaçtı baksana hepsinin sesi kesildi
Hayvan cagızlar ne yhaa
O halde bile beni güldürdü o sıra kafamı kaldırıp ona baktım göz göze geldik gözleri çok derindi Yaralıydı kimdi bu yabancı ne vardı aklında öylece bakıyorduk birbirimize sanki öpüşcek gibiydik nefesini hissedebiliyordum gözlerimi kapadım bu bnm ilk öpücüğüm olacaktı kalbim deli gibi atıyordu o sıra burnumdan öptü çok utandım suan aklımdan geçenleri duydumu acaba kıs kıs gülüyor hadi ufaklık gitme vakti dedi bana dedi ya ufaklık ne . (Sinir bozucu şey ah bu erkekler yokmu )
Çok uyuzlar
utanmıştım yol boyunca hiç konuşmadık hiç bir sığınak yoktu hava Karamıştı artık hiç halimiz yoktu bi ağacın dibinde oturup yıldızlara baktık hava çok soğumuştuP. Üşüdünmu bakim ufaklık
Daha fazla iç sesimle konuşamıca
A. Ufaklık ne be öyle çocukmuyum ben
P.ahshs tam sakin ne atar yapıyorsun çocukmusun
A.bakya suna bay ukala ufaklık demendense uzaylı hanım demeni tercih ederim
P. PKI uzaylı hanım .
Tir tir titriyordum soğuktan bi anda kendimi poyrazın kollarında buldum hiç bişey demedim ikimizde yorgunduk kafamı kaldırıp ona baktım uyuyordu çok masumdu onun kollarında olmak çok huzur vericiydi tüm derdi tasayı unuttum acayip uykum geliyordu onun kollarındaki sıcaklık ve huzurla beraber uyumuşum.
Saat gece dört buçuk ta köpek seslerinden ilkirip uyandım poyraz yoktu korkmuştum nerdeydi bu hemen ayağa kalktım ve ona bakındim hiç biyerde yoktu nerdeydi bu daha fazla uzaklasamadim belki gelir diye olduğum yerde Ağlaya Ağlaya bekledim bi on dk sonra poyraz uzaktan göründü morali bozuktu gözleri tedirgin bakıyordu ama ne olmuştu ona .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİÇARE
Подростковая литератураBakmışken vote ve yorum yapmayı unutmayın . Öyle ansızın çıkar ya bazı şeyler karşımıza hiç beklenmedik bi anda oda öyleydi bi anda çıktı karşıma ne günü belliydi ne saati ne acımasız bişeymiş bu aşk denilen illet kurtulamadım öylece karşımda duruy...