1

373 9 5
                                    

Inainte de a exista oamenii,existau ingeri.Nu exista rau,doar bine.Raiul gazduia multi ingeri ce ii erau loiali lui Dumnezeu.Lucifer era cel mei loial,ii castigase increderea Lui Dumnezeu.Nimeni nu stia ce pune Lucifer la cale.Avea ca plan tradarea Domnului,voia ca el sa conduca Raiul.

Ingerii au fost pusi la alegere,ori raul,ori binele.Intre aceste doua forte s-a creat un conflict si a inceput razboiul.

Un inger a refuzat sa aleaga o tabara el a spus ca pentru ceea ce trebuie sa luptam este ceea ce noi numim astazi DRAGOSTE.Ingerul a fost exilat,a fost trimis pe Pamant pentru o iubirea lui omeneasca.

Ca el,alti ingerii au fost exilati.Li s-a spus sa se gandeasca in ce tabara vor,cand vor alege,vor fi trimisi in acea tabara.

Asta era atunci.

Asta este acum.

"Caderea"

"UNII INGERI SUNT SORTITI CADERII"

~*~
Masina inainta pe drumul de tara spre scoala speciala unde Lucinda a fost inscrisa.Scoala la care trebuie sa mearga nu este una normala,este una pentru copii cu probleme de socializare si probleme mintale.

Pierduta in ganduri,Lucinda nu-si da seama cand portile din fier ale Academiei s-au deschis.Ramane uimita sa vada o cladire in sil Medieval.

-O sa ne lipsesti,scumpo.ii spune mama ei cand coboara din masian.

-Sa nu uiti sa ne suni!ii spune si tatal care ii scotea bagajul din portbagaj.

-Da.Va iubesc!le spune Lucinda.

Ii priveste pe parintii ei care urca in masina si se indeparteaza.Trage aer adanc in piept ,intorcandusi privirea prin jur observa la o fereastra un baiat blond care o urmarea.Inghite in sec,ii mai arunca o privirea apoi intra in cladire sfioasa.

Interiorul era la fel ca exteriorul,doar camerele de supraveghere video o facea sa creada ca nu s-a intors in timp,in Evul Mediu.A inaintat sfioasa pana la biroul directorului care servea pe post de receptie.Directorul era un om in varsta la cam 54 de ani,bine facut.

-A,domnisoara Lucinda!Ma bucur sa va cunosc.E sunt Sebasthian McCallet,directorul acestei institutii.Noi,aici la Academia Cross&Crowel,educam copii cu probleme sociale dar si pe cei cu probleme mintale.De mai bine de 75 de ani ne ocupam de aceste lucruri.spune zambitor directorul.

Lucinda zambeste si aproba din cap,dar in mintea ei este foarte mahnita pentru ca se afla intr-un loc pentru copii nebuni.A fost tarnsferata in aceasta Academie privata pentru ca are proeme mintale,are viziuni,ea le numeste "umbre".Aceste "umbre" ii apar inca de cand era mica,ea vade un baiat blond,cu ochii albastrii,inalt care o asteapta.Aceste viziuni apar in diferite perioade de timp si diferite perioade din istorie.

Revenind iar la realitate,directorul ii explica diverse lucruri despre materiile studiate aici:matematica,istorie,engleza,
chimie si filozofia religiei.

-Acum,te rog,sa-mi dai obiectele interzise.spune directorul mai serios.

-Obiecte interzise?intreaba Lucinda sfioasa.

-Da,droguri,alcool,lame,tigari si alte lucruri din astea.

Ii scotoceste prin geanta si ii confisca laptopul,iPod-ul,castile si telefonul.

-Dar,am nevoie de telefon!ii explica ea directorului.

-Nu,ai voie la telefonul Academiei doar 10 minute pe saptamana.

FallenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum