5

145 6 2
                                    

Daca Luce nu se va trezi?Daca dragostea lor se va termina?Nu,Daniel o va iubi mereu indiferent de situatie.

-Ne-am adunat astazi aici...pentru prietenul nostru.Chiar daca acum avem sufletul plin de mahnire...aceasta mahnire se va transforma in timp in putere.spune Sophia.

Tot decorul era trist,negru,toti plangeau si erau tristi pentru pierderea lui Todd.Penn era devastata,ea il iubise pe Todd.Acum spera doar ca Luce sa se drezeasca,nu voia sa ramana singura.

Daniel statea langa usa.Privea in gol,se gandea doar la Luce.Se gandea la protejarea iubirii lui de secole.Trebuia sa ii explice si el stia ca Luce are franturi din toata viata lor impreuna de mai bine de doua mii de ani.

Cam era si el prezent.Il privea pe Daniel cum se framanta si incearca sa gaseasca o explicatie.Stia deja ca el o va lua pe Luce dar nu se va lasa asa usor.O fi ei ingeri dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa il omoare daca este cazul.

La sfarsit Penn ,cu inima plina de durere dar si de ura pentru cel care i-a omorat prietenul si i-a bagat prietena in coma,nerge spre salonul lui Luce.In mana acea acea poza.Daca Luce se va trezi cu siguranta ii va face bine sa vada poza,crede.

De doua ore este in salon si asteapta.Asteapta ca prietena ei sa se trezeasca si sa ii zambeasca,sa o ajute sa treaca peste.

-Penn?se aude vocea lui Luce.

Penn isi ridica capul si o vede pe Luce.Sare langa ea in pat si incepe sa planga de bucurie dar si de tristete.

-Si Todd?intreaba Luce cu o voce tremurata.

Penn da negativ din cap.Siroae de lacrimi ii strabat fata.Luce incepe si ea sa varse lacrimi.Se invinuia,ea era de vina,prima data Trevor acum Todd ce urmeaza?Daniel?Penn?Profesoara Sophia?

-E vina mea,Penn...

-Ba nu!spune Penn si se ridica ca sa o priveasca in ochi.

-Ba da!

-Taci!Luce ,nu e vina ta!Tu nu ai vrut ca el sa moara,bine?Nu te invinui,ceva ciudat se petrece.Cineva vrea sa te omoare,si pe tine dar si cei dragi tie.

Luce o trage pe Penn langa ea.Penn adoarme iar Luce atipeste.Toate viziunile pe care le-a avut se reintorc in mintea ei.Se trezeste,coboara din pat si trage dupa ea perfuzia.Se apropie de fereasta si priveste spre o terasa unde Daniel o privea,atunci a stiut ce are de facut.A luat rapid o foarfeca si si-a taiat branula,mici picaturi din sange au cazut pe gresia alba din salon.S-a imbracat rapid si a iesit.

A alergat pana pe acea terasa.Daniel statea in umbra.Luce privea stelele.

-Te simti mai bine?o intreaba.

-Ma doare tot corpul,dar traiesc.ii raspunde inca cu ochii pe stele.

-Asta e ceva.ii spune Daniel.

Luce se intoarce sfioasa spre el.Ceea ce urma sa ii spune era ceva ciudat si nu era sigura daca ea visa sau chiar se intamplase.

-Daniel...amm...mersi.Daca nu erai tu,eu eram acum...moarta.

Daniel se incrunta.Nu ii placea sa auda asta.

-Felul in care...

-Nu eu am fost!o intrerupe Daniel cu teama in glas.

Luce se incrunta.Stia ce vazuse.Stia tot.

-Eu te-am vazut pe tine.

-Delirai!spune Daniel.

Luce se intoarce cu spatele.Se urca pe balustrada si incepe sa mearga pe ea.Era la 10 metrii de pamant.

-Daca e asa...asta inseamna ca ...nu am un inger pazitor.Nu,Daniel?

-Ce vrei sa faci ,Luce?Coboara!ii striga Daniel cu disperare.

-Sunt sigura de ce am vazut,nu sunt nebuna!spune.

Luce se lasa pe spate si cade in gol.

-Nuuuu!!!urla Daniel disperat.

Luce era aproape de impact.Tot corpul ii spunea ca o sa moara,nu exista ingeri pazitori.Si-a inchis ochii si se pregatea sa fie trasa in lumea intunecata a mortii.O lacrima ii traversa oblazul.Doua maini o prind de talie si o ridica.Isi deschide ochii si el vede pe Daniel cu aripi,aripi de inger.

O aseaza departe de balustrada.Luce priveste aripile uimita.Chiar existau ingeri,de asta Daniel era asa ...parca cazut din Rai.

-Tu...tu esti ingerul care a fost exilat.spune in soapta Luce,Daniel ii da afirmativ din cap.

O umbra puternica apare in spatele lui Daniel.Luce tresare si il trage departe de acea umdra.

- Stai linistita Luce,ea este o vestitoare in ea apar toate amintirile.

Daniel atinge umbra si incep sa se deruleze momente din diferite secole cu el si Luce.

Daniel este ingerul cazut,cel care s-a impotrivit razboiului pentru dragoste.Lucifer a fost gelos pe dragostea deintre el si Luce,i-a blestemat ca de fircare data cand el o saruta ea va muri.Asta se intampla de doua mii de ani,odata la 17 ani Luce apare si se indragosteste de el.Ea nu isi aduce aminte de vremurile trecute.Daniel a incercat sa plece in fiecare colt al lumii dar sufletul reincarnat al lui Luce il urmareste.De data asta va fi alt fel.

Cam urca grabit scarile spre terasa.O vede pe Luce fermecata de aripile lui Daniel.

-Nu,Luce!O sa mori!ii striga Cam.

Luce si Daniel isi intorc privirea spre Cam.Daniel o apuca protectiv pe Luce,el stia ca Cam e un trimis al lui Lucifer.

-Ba nu! De data asta este alt fel!ii striga Daniel.

-Luce!Eu pot sa-ti ofer o viata,fericirea,dragostea...spune Cam.

Luce se uita odata la Cam odata la Daniel.Ea pe Daniel il iubea,pe el il voia.Se apleaca si il saruta.Toate emotiile pentru Daniel se revarsa in ea.

-Nu!tipa Cam disperat.

Luce se desparte din sarut si priveste.Se uita in stanga si in dreapta apoi zambeste.

-Pai...Nu am murit.spune zambitoare.

-Ce ai facut?Nu e botezata!Lucifer va veni dupa ea!striga Cam.




Hai salut!La medie e Cam.

Acum...trebuie sa caut pe Google poze cu Lucifer ...naspa.Trebuie sa-l pun si pe el in poveste nu?Daca tot Cam si Deniel se urasc...

Am o mare intrebare :)

Care va place mai mult Daniel sau Cam?

Raspunsul meu il stiti deja(Daniel :3)

Urmatorul capitol la 5 voturi si 4 comentarii cu raspunsuri. ;) Pupiciiii!!!!!!

FallenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum