Alatma suna pe noptiera lui Luce.Se ridica somnoroasa privind pe fereastra.Observa tristetea din jur ,copacii goi,cerul mohorat plin de nori care ameninta furuna.
Se imbraca rapid pentru a ajunge la ora de religie,care chiar ii place.Fuge pe coridor spre sala de curs.Intra timida in sala si incepe sa caute cu privirea un loc liber.Penn isi ridica mana ca sa ii atraga atentia ,langa ea era un scaun liber.
Luce merge sfioasa printre banci pana la banca lui Penn.Se aseaza pe scaunu liber ,isi scoate manuale apoi isi indreapta atentia asupra noi sale prietene.
-O vezi pe fata aceea blonda din prima banca?o intreaba Penn aratand subtil spre fata care-l saruta pe blondul cu ochii albastrii.
-Mhm.Da.raspunde Luce.
-Ea e Gabbie.Corpul ei este facut din 98% zahar fin.spune Penn si stramba din nas.
Luce ii zambeste dulce.Ii placea prezenta lui Penn,si lui Penn ii place prezenta lui Luce.
Doamna Sophia isi face prezenta in clasa.Ii saluta respectuasa pe elevii ei apoi incepe lectia.
-Ingerii cazuti...Se spune ca acesti ingeri umbla pe pamant,au fost exilati la inceperea razboiului dintre bine si rau.Nu au vrut sa aleaga de partea a cui vor sa fie.Dar cel care a pornit aceasta manifestatie a facuto pentru dragoste.S-a indragostit de o muritoare si a spus ca o sa aleaga dragostea.explica profesoara.
Blondul isi intoarce privirea spre Luce care este atenta la imaginile proiectate pe tabla.Privirea lui parea sa ascunda ceva.
Luce ridica mana in semn ca are ceva de intrebat:
-Doamna,dar cum putem sa stim daca ei chiar exista?
Sophia isi intreabta atentia spre Luce.Era uimita de intrebarea ei.
-O intrebare buna ,Lucinda.Cei botezati pot sa vada razboiul dintre rau si bine.Dar il vad intr-un mod suptil.explica profesoara.
Privirea lui Luce se intristeaza.
-Tu nu esti botezata,Lucinda?intreaba Sophia.
-Mnu. Parintii mei nu sunt credinciosi.raspunde rusinata.
Blondul isi reindreapta privirea spre Luce,de data aceasta ea observa asta.Privirile lor se intersecteaza.Pentru un moment au uitat de tot,doar elecricitatea dintre cei doi ii interesa acum. Luce intrerupe intersectarea si isi muta privirea spre tabla.Fiorii ii apar pe sira spinarii.Blondul isi reintoarce privirea spre tabla.
La sfarsitul orelor,Luce decide ca trebuie sa iasa la o plimbare mica ,sa se relaxeze.Acoperisul cladirii era impodobit cu statuii de diferite dimensiuni ce erau ingeri,sfinti sau niste monstruleti micuti cu aripi.Luce se opreste sa admire o statuie mare cu o fecioara de pe acoperis.O privea fascinata, modelele de pe vesmintele acesteia erau minunate.Prin spatele ei ,au trecut blondul,Gabbie ,Arriane si inca un baiat pe care il chiama Roland.Ii priveste o secunda apoi isi reintoarce atentia asupra statuii.Un zgomot asurzitor se aude iar toti isi indreapta atentia asupra statuii.Aceasta cade de pe acoperis,Luce ramane blocata cand vede bucada mare de lut ce se indreapta spre ea.
Pe ea sare blondul si o da mai incolo din raza statuii.Se pune deasupra ei ca un scut,bucati mari de piatra se imprastie.Cand cei doi isi intersectiaza iar privirile ,electricitatea aceea apare iar.De data asta blondul intrerupe contactul vizual.Se ridica si pleaca repede fara nici macar o explicatie sau alt ceva.
Dupa ce vorbeste cu parintii ei ,Luce se duce la Penn.Voia sa afle numele blondului si de cand era el si Gabbie impreuna.Sentimentele ei fata de blond sunt foarte mari,chiar daca e a doua ei zi aici,are impresia ca-l stie de mult.
CITEȘTI
Fallen
FanfictionIngerii exilati din Rai pentru a gasi dragostea printre oameni.Daniel Grigori lupta pentru a o salva pe Lucinda Price ,vesnica lui iubire,din ghearele Diavolului.Acestia sunt supusi multor incercari dar Daniel nu va renunta niciodata la dragostea lu...