4

161 8 9
                                    

Cam pleaca ,se pierde in intunericul de pe coridor.Luce se uita in toate partile apoi se impiedica de o punga neagra de cadouri.O ia si inchide usa.

Desface punga si vede prima data o cutiuta lunguiata aurie.O desface si scoate din ea colierul de aur.Colierul era insotit de o bucatica de hartie pe care scria:

"A 17-a Aniversare fericita!Mama&Tata."

A mai scotocit prin punga si a scos o minunata roche neagra fara bretele.Era foarte frumoasa.Se uita la ceasul de pe perete si constata ca e in intarziere.Trage repede rochea pe ea si se incalta cu o pereche de botine negre.

Merge pe holurile pustii ale academie spre arcade.Il aude pe Cam fredonad un cantec in una din incaperile arcadelor.

-Ai intarzi...spune Cam dar cuvintele raman in aer cand o vede pe Luce defiland in roche neagra.

In spatele lui Cam se afla un motor negru.Motorul i-a atras atentia lui Luce si s-a indreptat spre el.

-E al tau?intreaba studiindul.

-Doar pentru seara asta.raspunde Cam.

Luce se urca pe el si-l porneste.Accelereaza putin si simte placerea libertatii curgandui prin vene.

-Urca!il indeamna ea pe Cam.

-Nu.Eu conduc.

-Doar nu vrei sa incepi seara refuzand o fata,nu?spune Luce.

Cam se urca in spatele ei si o prinde de talie.Moticicleta iese cat ai clipu din garaj si traverseaza terenurile academiei.Vantul ce ii batea in fata lui Luce acompaniat de adrenalina se simte minunat.

Dansa impreuna cu Cam pe ritmul muzicii care se auzea in club.Cam o trage intr-un loc mai retras pentru a putea vorbi.

-Si cum te simti?o intreaba.

-Cam,mi-ai promis raspunsuri.spune Luce serioasa.

-Luce ,e ziua ta,e timpul sa ptrecem.spune Cam si o saruta.

Luce se desparte din sarut si-l priveste.Inima ii batea cu putere si respiratia i se ingreuna.Ea nu-l iubea pe Cam,ci pe Daniel.Nu trebuia sa fie in acel club cu Cam,Daniel trebuia sa o sarute.Daniel...

Cam se napusteste iar asupra buzelor ei.Sarutul devine intens,dar Luce nu stia cum sa scape de el.Nu-l voia pe Cam,ea il voia pe Daniel.

Doua maini il dau jos pe Cam,sarutul se intrerupe ,Luce rasufla usurata.Parul blond si ochii albastri de necofundat ,Daniel il impingea agresiv pe Cam.

-Stai,Daniel!striga Luce.

Daniel primeste doi pumni apoi el ii da doi pumni lui Cam.

-Opriti-va!Va rog!urla si mai tare Luce.

-Ce e Grigori,iti este frica de putina concurenta?intreaba sarcasti Cam.

-Luce e a mea!A fost si va fi a mea!tipa si Daniel.

La auzul acestor cuvinte ,inima lui Luce sare peste cateva batai.Daniel chiar o iubea?Daca mai spunea ceva draguti ii cresteau aripi si isi lua zborul ca un inger.

Zgomotele luptei o scoate din vise.Buna ei dispozitie este acum inlocuita cu nervi.Il apuca pe Daniel de mijloc si-l intoarce spre ea.Cam se opreste si el din bataie.

-Ce mama naibii?intreaba Luce.

Ii ochii lui Daniel se intelege gravitatea situatiei.Luce se intoarce si fuge spre iesire.

-Luce!Stai!striga Daniel dar prea tarziu.

Luce fuge spre motor apoi porneste spre Academie cu fata plina de lacrimi.Urca in camera lui Penn si bate usor la usa.Penn deschide si ramane socata sa o vada pe Luce plangand.

FallenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum