12.Bölüm\41.Bölüm

609 28 4
                                    

BİLGİNİZE BUNDAN SONRA BÖLÜMLER KISA ŞEKİLDE YAZILIP GÜNLÜK 2-3 BÖLÜM YAYINLANACAKTIR!
Kuzgun Tilki'nin işini bitirdiğini sanıp sevinmişti.Evet sanmıştı çünki Tilki ölmedi!
1.Saat önce -
Evden çıkarken Mehmet Tilki'yi görüp şüphelenmişdi.Ve ona oraya böyle gitmesinin tehlikeli olacağını demişti.Tilki'de oraya gideceğinitiraf edip polisten destek alacağına söz vermişti.Tilki'nin emliyette çalışan bir arkadaşı vardu onun yanına gidip ondan çelik yelek alıp giymişti.
Günümüz -
Tilki -Sürpriz!
Tilki Kuzgun'a kafa atar ve Kuzgun yere yığılır.
Tilki -Hadi kızlar gidiyoruz!
Kuzgun'un adamı Kemal -Nereye gidiyorsunuz?(elinde silah vardır)
Tilki -Çekil önümüzden!
Kemal -Çekilmezsem n'olur?
Tilki -Ananın a*ı olur!
Tilki Kemalide yere yıkar.Ve odadan çıkarlar.Evden çıkarken arkadan Kuzgunun adamlarından biri gelip Tilki'yi vurmak isterken Elif ona dokunur ve adam ölür.Oradan hızla uzaklaşırlar.
Tilki -Kurtulduk.Sen o adamı nasıl öldürdün?
Elif -Benim özel gücüm dokunduğum kişiyi öldüre bilmek.
Tilki -Ha anladım.Hadi bir taksi bulup gidelim.
Taksilerden birine binerler.Taksicinin kafasında kapşon vardı bu Tilkiye garip gelmişti.Bu işte bir terslik vardı.
Tilki adresi taksiciye söyledi.
Sevgi -Mehmet bir planın var mı?
Mehmet -Plana gerek yok Tilki çocukları almaya gitti.
Sevgi -Hani kendimiz alacaktık.
Mehmet -Tilki'yi biliyorsun gitme desekde gidecekti.Ama meram etme tüm güvenlik önlemlerini aldık.
Sevgi -İnşAllah kızımı kurtarır.
Mehmet -İnşAllah.
Tilki'nin adresi söylemesinin üzerinden 10 dakika geçmiştir fakat taksici farklı ve yanlış yoldan gitmekdeydi.Bunu fark eden Tilki taksiciye :
Tilki -Siz yanlış yoldan gidiyorsunuz dedi.
Taksici -Bu kestirme bir yol.
Tilki -Bakın bu yol yanlış!
Taksici -Evet yanlış çünki biz uçuruma gidiyoruz!
Tilki -Ne?!Hemen durdurun arabayı!
Taksici -Geç kaldın delikanlı!Kuzgun abi'nin Selamı var!
Taksici çocukları arabadan indirir Tilkiyide ilaçla bayıltmıştır.Arabanın vitesini serbest bırakır ve araba uçuruma doğru gider!

                 12.Bölüm sonu

Sana Bir Sır VereceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin