22.Bölüm\51.Bölüm

489 21 8
                                    

Sabah herkesi sarsan bir olay yaşanır!Herkesi sarsan bunolay,Büyük abinin hapisden çıkmasıdır.
Tilki -Bu nasıl olur ya?Bu adam bu kadar şey yaptı,ve şimdi dışarda!Öyle mi?
Sevgi -Öyle.Polisler onu sadece beni kaçırmak suçundan içerde tutuyordu.Ama size yaptığı şeyleri bilmiyorlar,bilseler de inanmazlar ki.
Tilki -Eğer bu adamla aramızda güçlerimizle ilgili dava olmasaydı şimdiye çoktan tıkmıştık içeriye!
Sevgi -Zaten güçleriniz olmasaydı bunların hiç biri başınıza gelmezdi.
Aylin -Ben konuşacağım!
Tilki -Kimle?
Aylin!-Babamla.Benim için artık durmasını söyleyeceğim.
Tilki -Hayır olmaz!
Aylin -Olur,belki de ben olmasam size ulaşamazdı.O yüzden onunla konuşacağım.Beni biraz olsun seviyorsa durur.
Savaş -Aylin bu çok tehlikeli.
Mehmet -Savaş haklı bu konu burada kapandı.Eğer size bir zarar verirse o zaman gününü görür.
Sevgi -Bence de hadi herkes kahvaltıya.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra okula giderler.
Sevgi -Kızım resim mi yapıyorsun?
Derya -Evet anne.
Sevgi -Hmm kimler varmış bu resimde?
Derya -Sen ben ve babam.
Sevgi -Babanı çok mu özledin?
Derya -Neden özleyeyim ki hergün görüyorum.
Sevgi -Sen Mehmetten mi bahsediyorsun?
Derya -Evet anne başka kimden bahsedecektim ki?
Sevgi -Kardeşlerini de çizmeyi unutma.
Derya -Zaten şimdi onları çiziyordum.
Sevgi -Hadi sen çizmeye devam et bende sana kurabiye yapayım.
Derya -Olley!Çikolatalı olsun lütfen!
Sevgi -Tamam.
Aylin 2.ci dersde okuldan çıkar.Tilkiyse onu merak edib arar.
Tilki -Kesin o herifin yanına gitti!
Savaş -N'oldu abi?
Tilki -Aylin yok!
Savaş -Nasıl yok?!
Tilki -Basbaya yok!Kesin büyükabi denen şerefsizin yanına gitti konuşmaya.
Savaş -Merak etme,Aylin onun kızı herhalde birşey yapmaz ona.
Tilki -Allah aşkına Savaş o herifi tanımıyormuş gibi konuşma.
Savaş -Doğru söylüyorsunda,Aylin onun kızı ve zaten Aylin kendisi dd akıllı bir kız yani kendini koruya bilir.
Tilki -Belki de doğru söylüyorsun.Belki de çok üstüne gitmemeliyim.
Büyükabi -Aylin hoşgeldin.
Aylin -Pek hoş gelmedim.
Büyükabi -Nasılsın?
Aylin -Buraya hal hatır sormaya gelmedim.Yine kurtulmuşsun.
Büyükabi -Hapishaneyi diyorsun, e insan suçsuz olunca bırakıyorlar.
Aylin -Kes!Hapishaneden çıkmış ola bilirsin ama bizim peşimizi bırakacaksın!
Büyükabi -Sen istersinde ben yapmazmıyım.
Aylin -Bana söz ver bizimle uğraşmayacaksın.
Büyükabi -Söz veriyorum.Hapisteyken uzun uzun düşünme fırsatım oldu ve bu dünyada senden değerli ve senden başka kimsem olmadığını anladım.Hayat kısa o yüzden artık bir birimizi kırmanın manası yok.Ben sözümü tutacağım,fakat senden bir isteğim var.
Aylin -Ne isteği?
Büyükabi -Benimle yani babanla daha çok vakit geçir.Arada sırada görüşelim.Kızım benim senden başka kimsem yok!
Büyükabi Ayline'e sarılır.Aylin çok şaşkındır o da Büyükabiye sarılır.
Akşam eve geldiklerinde Aylin'e nerede olduğu sorarlar ama Aylin Büyükabiyle birlikte olduğunu söylemez.Bir arkadaşına notlarını götürmesi gerektiğini söyler ve odasına çıkar.
Aylin -Gerçekten beni seviyor mu?Yoksa bunlar bir oyun mu?

22.Bölüm Sonu

Sana Bir Sır VereceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin