Aylin -Geliyorum aşkım bulacağım seni!
Aylin denize atlar yüzme bilmediği için suyun en derinine gider.
Mehmet -Aylin daha kalkmadımı ya?
Sevgi -Ben bir bakayım.
Sevgi Aylin'in odasına gider ve Aylin'in odasında olmadığını görür.Ve salona döner.
Sevgi -Allah Allah odasında da yok.
Mehmet -Nasıl yani?!O zaman nerede?
Sevgi -Sakin ol buralardadır.
Mehmet -Kesin kendine birşey yapacak!
Sevgi -Nasıl yani?
Savaş -Bir dakika!Galiba ben nereye gittiğini biliyorum!
Mehmet -Nereye?
Savaş -Gelin benimle!
Sevgi -Levent,Meltem ve Duru çocuklar size emanet.
Meltem -Merak etmeyin.
Burak -Bu yaşıma geldim hala bana çocuk muamelesi yapılıyor.
Sevgi -Tamam sana da emanetler.Hadi dua edin de Aylin'i bulalım.
Levent -İnşAllah bulursunuz.
Coşkun'un Tilki'yi denize attığı yere giderler.
Mehmet -Aylin nerede?
Savaş -Abi bence Aylin deniz'e atladı.
Sevgi -Bende dün odasının önünden geçerken "seni bulacağım,kavuşacağız"gibi sözler söykediğini duydum.
Onlar bu konuyu tartışırken Savaş hiç beklemeden denize atlar.
Sevgi -Savaş n'apıyorsun?
Savaş -Yüzme biliyorum merak etmeyin.Biraz derine inip geleceğim.
Sevgi -Hayır olmaz!Buna izin veremeyiz!Mehmet birşey söyle!
Savaş hiçkimseyi dinlemeden suya dalar ve en derine yüzmeye başlar.
20 Dakika sonra
Sevgi -20 Dakika oldu Savaş hala ortalıkta yok!
Levent -İsterseniz bende gideyim arkalarından.
Mehmet -Yok olmaz birde seni kaybetmeyelim.
Sevgi -Suda bir haraketlenme var!Savaş galiba!
Mehmet -Aylin'de yanında!
Savaş -Nefes almıyor!
Sevgi -Hayırrr olmaza ya yaşayacak!
Sevgi ağlamaya başlar.
Savaş -Levent hemen ambulansa haber ver!
Levent -Savaş hani okulda hoca öğretmişdi ya nefe almayan birin suniteneffüs yapmak.
Savaş -Tamam da kim yapacak ki?
Levent -Sen!
Savaş -Hayır oğlum olmaz!Yani biliyorsun!
Levent -Tilki'ye ihanet etmemek için yapmayacaksın ama asıl Aylin ölürse Tilki'ye ihanet etmiş olursun!Hadi şimdi yap şunu!
Savaş Aylin'e suni-teneffüs yapar.Biraz sonra ambulans gelir ve Aylin'i hastanete götürürler.
Uzun bir çabadan sonra helikopter Tilki'nin HELP yazısını görür ve aşağıya doğru gelir.Helikopterden atılan halatla Tilki helikoptere biner.
Helikopterde 3 kişi vardır.2-si yabancıdır Allah'tan biri Türk'tü.Tilki tüm olayı ona anlatdı.Ve Tilki'yi eve götürecekleri konusunda söz verdiler.
Evde kalan çocuklar çok gergindir.
Zeynep -Meltem abla Tilki abim geri gelecek mi?
Meltem -İnşAllah gelecek kuzum.
Zeynep -Peki ya nasıl kayboldu?
Meltem -Hani kötü adamlar varya onlar yine hain planlar hazırladı ve Tilki'yi tuzağa düşürdüler.
Zeynep -Peki ya Aylin ablam?O da gelecek mi?
Meltem -Gelecek tabii niye gelmesin?
Gürcan -Duru abla sen geldiğinden beri garip olaylar yaşandı bu yüzden pek fazla senin hakkınta bilgiler bilmiyoruz.Biraz kendini anlatsana.İlk gücünü keşf ettiğinde kaç yaşındaydın?Şaşırdın mı?Senin de mi ailen yok?
Duru -Hmm bağya meraklıyız.Anlatayım o zaman.İlk gücümü keşf ettiğimde senin yaşlarındaydım.Yine babamdan dayak yemişdim.Zaten annem öldükden sonra hemen-hemen her gece babamdan dayak yiyordum😪.O anı hiç unutmam "Keşke annemle pasta yaptığımız zamana gide bilsem"demiştim.Ve birden kendimi ilizlasyon gibi dairelerin döndüğü bir platformda buldum.Sonra da annemle pasta yapmıştım.Aslında çok duygulanmıştım ama o zamana uygun davranmalıydım o yüzden anneme hiçbirşeyi belli etmemişdim.
Meltem -Peki nasıl geri döndün?Geri dönmenin yolunu herhalde bilmiyordun.
Duru -Evet bilmiyordum ama aynı taktiği uyguladım ve artık şimdiki zamana dönmenin vakti geldi demiştim ve birden kendimi evde buldum.Belki babam çok dövmüştü ama annemi gördükden sonra tüm acılarımı unutmuşdum.
Meltem -Keşke benim de öyle bir gücüm olsaydı ailemi göre bilirdim ne güzel olurdu.
Ambulansda Sevgi Aylin'in yanında kalır.
Sevgi -Kalbi hala atmıyor mu?
Hemşire -Hayır.
Sevgi -Peki atacak mı?
Hemşire -Kesin birşey söyleyemeyiz.Lütfen izin verin işimizi yapalım!
Sevgi -Aylin kızım hadi gözlerini aç!Sen daha çok gençsin senin kalbin daha çok çarpaçak çarpmalı!
Hemşire -Alo hocam nabız durdu,geri getirme imkanımız çok az.Hastaneye geldik!Tamam hemen elektro şoku hazırlasınlar.Ama hastanın geri geleceğini sanmıyorum!Aylin yaşayacak mı?
15.Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Bir Sır Vereceğim
FantasyBiz bu hikayede bunu öğrendik "Aile olmak için kan bağına gerek yokmuş" Sır saklaya bilir misin? Karakterler/Oyuncular: Tilki(Kıvanç):Ekin Koç Duru(YENİ):Serenay Sarıkaya Aylin:Demet Özdemir Alton:Cem Kılıç Ali:Mehmet Aykaç Sevgi:Esra Ronabar Mehme...