10.Bölüm\39.Bölüm

787 37 5
                                    

O gün çok garip geçiyordu.Herkesin içinde kötü bir hiss vardı.Kim bilir belki de bu hissleri duymakta haklıydılar.Okul'dan geldikden sonra Aylin ve Tilki dışarıda birlikte vakit geçirmeye karar verdiler.Aylin lunapark'a gitmek istedi pyle de yapdılar.İlk önce dönme dolapa bindiler.
Aylin -Ya hani filmlerde olur ya dönme dolap durur sonra ne üstte kalırlan felan ya bizde de öyle olursa.
Tilki -Merak etme ben yanındayken hiçbirşey olmaz sana.
Aylin -Güveniyorum sana.
Tilki -Güven.
Dönmedolapa binerler.En tepeye çıktıklarında Aylin korkmaya başlar,Tilki ise o sırada Aylin'e yakınlaşır ve yavaşça öper.Aylin'in çarpmasıyla dururlar.O sırada dönmedolapta durmuştur herkes onların inmesini beklemektetir.
Tilki -Çarpmasaydın iyiydi.
Aylin -Aaa pamuk şeker!
Tilki -Hemen alıyorum.
Aylin -Tamam.Aşkım yaaa(deli gibi sırıtır)
Tilki -Gel şu bankda oturalım biraz.
Aylin -Tamam.Mmm çok güzel.Sende yesene.
Tilki -Afiyet olsun(güler)Yerim ya aslında ben dondurma yesem iyi olacak.İstermisin sende?
Aylin -Yok teşekkür ederim.
Tilki dondurma almaya gider geldiğinde Aylin'in yanında bir kızın oturduğunu ve konuştuklarını görer.
Tilki -Merhaba.Aylin hanımefendi arkadaşın mı?
Aylin -Tilki o da bizim gibi özel güçleri var.
Tilki -Peki bizi nereden tanıyormuş?
Duru -Merhaba ben Duru.Tanıştığımıza memnun oldum.Ben sizi Büyük abi'den biliyorum.Yani eskiden onun yanındaydım.Şimdi ise doğru ve güvenilir tarafın siz olduğunuzu anlıyorum.
Tilki -Aylin kalk gidiyoruz!
Aylin -Ya n'oluyor?
Tilki -Gel dedim!(Elinden tutup götürür)
Aylin -Tilki cevap versene noluyor?
Tilki -Görmüyormusun?!Büyük abi ayarlamış kızı!
Aylin -Nereden biliyorsun?!
Tilki -Şöyle ki Aylinciğim kız kendisi Büyük abi'nin tarafında olduğunu sonradan bizim tarafımıza geçmek istediğini söyledi ama bu bir oyun ola bilir!Hatta ola bilir de değil bu bir oyun!
Aylin -Öyle hemen karar vermeseydik bari!Belki kızın yardıma ihityacı vardı!
Tilki -Hep inandık biz herkese ama onlar arkamızdan vurdu!O yüzden böyle bir riski kabul edemem!
Bank'dan biraz uzaklaşmışdılar ki birşeyler olmaya başladı herşey gitti!İnsanlar,etrafdaki objeler,evler!Sadece Aylin,Tilki ve Duru vardı ve birde mavi bir ilisyasyon(hani hipnozite ederken böyle daireler olur ya öyle birşey)
2 saniye sonra kendilerini Sultan Ahmet'in devrinde bulurlar.
Tilki -Ahmet Han.
Aylin -Anastasia
Duru -Cariye
3-lü içinde bulundukları duruma çok şaşkındır.Tek düşündükleri saraydakileri şüphelendirmeden bir-birilerine ulaşıp meselenin ne olduğunu öğrenmekti.
Tilki/Sultan Ahmet -Ağalar!
Ağalar gelir ve Sultan Ahmet Han'ın hzurunda eğilerek -Buyurun Hünkarımız.
Tilki/Sultan Ahmet -Bana Anastasia'yı getirin.
Ağalar -Emr edersiniz.
Tilki Sultan Ahmet Han'ın gözdesi olan Anastasi'nın Aylin ola bileceğini düşünmüştü.Ve doğru da çıktı.
Aylin/Anastasia -Beni emr etmişsiniz Hünkarım.
Tilki/Sultan Ahmet -Evet!
Ağalar çıkar-çıkmaz Tilki Aylin'le konuşmaya başlar.
Tilki/Sultan Ahmet -Aylin'im.
Aylin/Anastasia -Ahmet'im,ay pardon Tilki'm😅.Hepsi bu kızın işi!
Tilki/Sultan Ahmet -Galiba onun gücü zamanda yolculuk.Üstümüzdekilere baksana etrafa bak.Bizi Sultan Ahmet Han'ın devrine getirmiş!
Aylin/Anastasia -Ama sana Sultanlık bağya yakışmış.
Tilki/Sultan Ahmet -Teşekkür ederim.Hadi çıkalım bir an önce.
Ağalar -Hünkarım halvetinize gelmesini istediğiniz cariye geldi.
Aylin/Anastasia -Ne?!Hayatta olmaz!
Ağalar şaşkın-şaşkın bakar.
Aylin/Anastasia -Bağışlayın Hünkarım siz bilirsiniz.
Tilki/Sultan Ahmet -Girsin.
Aylin/Anastasia -Tilki delirdin herhalde!
Tilki/Sultan Ahmet -Merak etme.
Biraz sonra cariye girer gelen cariye ise Duru'dur.
Aylin/Anastasia -Duru?!
Tilki/Sultan Ahmet -Çabuk bizi kendi zamanımıza götür!
Duru -Bir şartım var!Bende sizin tarafınızda olacağım.İhanet etmem edersem de cezam neyse verirsiniz!
Tilki/Sultan Ahmet -Tamam hadi gidelim artık!
Duru gücünü kullanır ve gerçek zamanlarına dönerler.
Kaldı ki Sultan Ahmet Han,Anastasia ve Cariye'ye hikayenin sonu şöyle oldu:
Sultan Ahmet -Anastasia ben halvetteykem burada durmana luzum yok.Çıka bilirsin.
Anastasia -Emr edersiniz!
Anastasia sinirli bir şekilde oda'dan ayrılır cariye ise onu sinir etmek için güler.Biraz sonra Ahmet Han'ın halveti gerçekleşir.
Ve sonunda gerçek zamana dönerler.
Tilki -Oh be!Az kalsın Aylin'den ayrılıyordum senin yüzünden!
Duru -Niye?Halvet yüzünden mi?Ben senle halvete girmezdim ki!
Aylin -Biz senin olduğunu bilmiyorduk.
Duru -Ha peki.Gidelim mi?
Tilki -Gidelim.Ailemize hoş geldin.
Duru -Hoş bulduk😊

10.Bölüm sonu

Bugün 10 Bölüm'ü tamamladık.10 Bölüm boyunca hikayemizi okuyan herkese teşekkür ederim.😊❤

Sana Bir Sır VereceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin