1

254 92 26
                                    

              Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. Daha önce 2 hikayeye başlayıp birini yayımdan kaldırmıştım. Öbür hikayemin adı AsanBasket. Ona da bakabilirsiniz fakat bu hikaye üstünde daha fazla düşündüğüm ve her kesimden insana hitap edebilecek bir hikaye. Hikaye Yeraltı Mahallesi çevresinde gelişiyor.

                  Herkesin bu hikayede kendinden bir şeyler bulacağını düşünüyorum. Yeşillikle süslenmis güzel villalardan, her gün havuza girilen mütevazi sitelerden, normal bir mahalleden veya Yeraltı'na yetişemeyecek de olsa oldukça zor ve kötü mahallelerden okuyanım olacağını umuyorum. Her bakış açısı benim için önemli. Bu yüzden her türlü düşüncelerinizi bilmek isterim.
  
                 Yukarıda belirttiğim yerlerden hangisinde yaşıyor olursanız olun, Yeraltı sizi kendine çekecek.

Belirtmek istediğim bir şey daha var. Karakterleri daha çok 13 Reasons Why dizisinden aldım. Fotoğraf, gif koyarken daha kolay olsun diye. Aynı zamanda ordan olmayan karakterleri de Türk oyunculardan seçmeye çalışıyorum. Buradaki sürekli olarak yabancı oyuncuların-mankenlerin- kullanılması dikkatimi çekti. Ben de böyle yapmak istedim. Umarım seversiniz. :)

                   Uzun zaman sonra bakınca güzel bir şey olacağını düşündüğümden ben hikayeye başlama tarihimi yazacağım. Siz de kendi başladığınız tarihi yazabilirsiniz.

           💕💕 04.06.2017💕💕

Yeraltı MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin