🌹
"Bana seni öldürmemem için bir neden bahşet," diye mırıldandım.
Taehyung, benim canım, gözlerinin içindeki yılanları boynuna dolayarak bana bakıyordu, elindeki dört kılıcın kabzasında onlarca kasımpatı vardı, kasımpatıların içinde kanlar vardı, Taehyung kılıçlarını gözü gibi tutuyordu ve ben de alevlerimde kavrulmak için can atıyordum.
"Beni öldüremezsin," dedi duruşu gibi soğuk bir sesle. "Beni öldüremeyeceksin, Jimin."
"Bana mantıklı bir neden ver, Batı'nın kralı," diyerek direttiğimde gözlerinde bir anlığına ufak bir kıvılcım görmüştüm, gözlerinin içi koftu, bu kadardı. "Bana yaşaman için sadece bir neden ver, yoksa ikimizi de buraya gömeceğim."
Gür kaşlarının altına yapışmış kirpik uçlarını bükerek bana baktı, koyu kahve gözlerinin elmas yeşiline çaldığını görüyordum, dudaklarında şimdi can alıcı bir gülüş vardı, altın sarısı saçları belammış gibi parlıyordu.
O ve ben, düşmandık, birbirimize karşıydık.
"Çünkü beni seviyorsun, ben senin uğruna canını vereceğin adamım."
İşte o an olan oldu. Elimdeki mızrağın üzerinde ülkemin sembolü vardı, avucumdaki yaralar canımı acıtsa bile önemli değildi, omzumdaki ok darbelerinin hiçbir değeri yoktu. O an düşündüğüm ve yaptığım tek şey kendimle savaşmaktı, nasıl olur da ikimizi de bu cehennemden kurtarırım diyerek kendimi yediğim geceleri düşünmüştüm, onun acısı acım, onun sırrı sırrım, onun kini kinim.
Ses etmedim.
Sesimi çıkarmadım ve kestane rengi saçlarımın arasından süzülüp giden alevlere bıraktım kendimi, elimin altındaki mızrak avucumun terinden ıslanmıştı, Taehyung karşımdaydı.
Alevler her yeri kapladı.
Bütün bedenimi, ruhumu, ülkem için canımı feda edeceğim diyerek bunca zaman içimde tuttuğum bütün o yakarışları, Batı'ya olan kibrimi ve nefretimi, her şeyimi.
Sol gözümden kan damlaları akıyordu, gördüğüm her yer alevler içinde çığlıklarla çırpınıyordu, baktığım ve yakamadığım tek kişi oydu, Batı'nın kralı, benim can sevgilim, benim can düşmanım.
Kim Taehyung.
Güldü, yüzünde açan kibirli çiçeklere ve gözlerini saran o öldürücü yeşilliğe baktım, elindeki mühürlü kılıçları zerafetle salladı, parmakları kılıçların keskinliğinde enfesle dans etti ve her şey o an yok oldu. Boğazındaki yıkıcı melodiden kopup gelen sesi canımı yakmaya yemin içmiş gibiydi, dört kılıcın binlere ayrıldığını gördüm, ülkesinin amblemi alnının ortasına işlendi ve o bir günah kadar acıktırıcı dururken, yakmaz dediğim alevlerim de beni yaktı.O, Kim Taehyung.
O benim eşim, o benim canımın yarası, o benim bölünen uykularım.Ve ben, Park Jimin, Doğu'nun yeni kralıyım, ne yapacağımı bilmiyorum, o şimdi benim gözlerime ölümü yutarmış gibi bakarken, ikimizi de unutuyorum.
🌹
-vmin, tarihi kurgu, fantastik,
umarım batmazmdsdldlx
ilk bölüm için bayağı heyecanlıyım fakat ne zaman koyarım onu bile bilmiyorum,,
seviliyorsunuz!-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire & cost [devam etmeyecek]
Historical Fictiongitme. olur da gidersen eğer, öldür beni, sevgilim.