Este o dimineaţa obişnuita de luni cand un băiat cu părul roşcat si creţ se trezeşte cu un spirit de viaţa neobişnuit de mare strigând cu toata forţa:
"Ce zi frumoasă pentru ştiinţă!!!"
Acest tânăr plin de viaţa este nimeni altul decat Dexter,acum in vârstă de 15 ani,se pregăteşte sa meargă la scoala.Dintr-o dată,patul se striaza si il propulsează ca o catapulta spre perete cu toata forţa.La prima vedere ai putea spune ca o sa fie zdrobit cu toata forţa de perete,dar peretele se deschide in doua exact la fix.Dexter parcurge un tunel in care se schimba de haine si ramane gol,făcând asta încă plutind in aer!Aterizează direct in baie unde face un duş rapid si se îmbracă cu aproape aceleasi haine avute in copilărie,o pereche de pantofi negrii ca taciunele, un halat de laborator care îi scoate in evidenţă perechea de blugi care se vad in deschizatura halatului exagerat de larg,mănuşi mov si aceeaşi pereche de ochelari scorţişi.Îşi pregăteşte ghiozdanul si sta pe un covor,parcă aşteptând ceva.Covorul îi dispare de sub picioare si se trezeşte direct la ieşirea din bloc.
Dexter a lasat liniştea din suburbii pentru aglomeraţia din oraş, unde acum stătea singur cu chirie într-un apartament.Mutarea nu a însemnat renunţarea la laborator,pe care l-a ascuns in subsolul clădirii.
Înainte sa plece,Dexter face un semn de salut la o poza a surorii lui,Dee Dee,si se îndreaptă spre şcoală.