Capitolul 4.Undeva in anul 3014....

192 15 1
                                    

Totul începe cu Otto trezindu-se si pregătindu-se de ziua de sâmbătă.

Louis îi pregateste micul dejun in timp ce Tudwrasslle îşi bea cafeaua.

Tudwrasslle:Eşti gata de aventură?

Otto:Întotdeauna!cu un aer entuziast.

Louis:Gata,gata.Inaite de aventură trebuie sa terminati micul dejun.Tudwrasslle,nu imi forţa mâna!

Cei doi se conformeaza si îşi termină mâncarea.

Otto:Si ce avem pentru astazi?

Tudwrasslle:Astazi Otto,e o zi importantă.

Louis:Nu pot sa cred ca a trecut timpul aşa de repede,erai doar un copil cand te-am luat din orfelinatul acela oribil!încercând sa-si mascheze urmele de ulei care îi curgeau pe fata.

Otto:Ce este?

Tudwrasslle:Otto,acum eşti membru cu drepturi depline,aici sunt diploma, actele si costumul tău.

Otto:Costum?!??arătând emoţie cand spune cuvântul acela magic.

Louis:Da,are o groza de abilităţi:zbor,anti-glonţ,raze X,si un material care nu te lasă sa transpiri!

Otto:Waw!Arată exact ca a lui Tudwrasslle!

Tudwrasslle:Stiu,eu l-am comandat special,acum in legătură cu misiunea,urmează sa efectuăm o misiune mai complexă...

Otto:Ce fel de misiune?

Louis:In altă dimensiune...

Otto:E posibil asta?

Tudwrasslle:Da,sa fiu sincer nu stiu cum funcţionează, Louis pur si simplu umblă la niste setări la aparatul de teleportare.

Otto:Si cate exista?

Louis:*Activez modul citate*:Tind sa cred ca exista un număr infinit de universuri,unele exact ca ale noastre.Poate ca in afara de una sau doua evenimente distincte,ele sunt exact ca a noastră.

Otto:Waw!Si unde mergem?

Tudwrasslle:Într-o dimensiune numită CG.

Otto:CG?

Louis:Vine de la Code Geass.

Otto:Si ce este?

Louis:Unele persoane din lumea aceea au niste puteri psicho-fizice supranaturale dincolo de puterea noastră de înţelegere.Pe langa asta,lumea lor e in plin Război Rece si civil pe deasupra.

Tudwrasslle:Da,si aia cu controlu minţii controlează minţile oamenilor pentru a crea o aşa zisă utopie,in care ei sunt şefii.

Otto:Dar e oribil.

Louis:Pentru asta suntem noi aici,probleme in istorie sunt provocate de aceste lumi instabile si CG e cea mai instabila dintre ele.

Tudwrasslle:Da,noi suntem aici sa îi snopim pe mutantii aia!

Louis:Cum spuneam,există o persoană care ne face probleme:Lelouche vi Britania si tatăl sau.

Otto:Ce e cu el?

Încearcă sa uzurpat tronul tatălui sau, profitând de faptul că el e un luptător pentru libertate.

Otto:Si ce e rău in asta?

Tudwrasslle:Foloseşte aceleaşi metode meschine ca si taică-sau,si in plus amândoi produc masacre si controlează mintea celorlalţi cu puterea aia,cu ziceai ca se numeşte?

Louis:Geass.Si arma lor preferată este un fel de MECHT,robot gigant,ca al prietenului tău Dexter,doar ca mai mici,numiţi sugestiv "Nightmares"(Coşmaruri).Amândoi vor acum sa cucerească alte dimensiuni,de asta ne este cel mai mult frică.

Otto:Atunci hai sa mergem!

Louis face modificările la transportator si se teleporteaza in CG,oprind o confruntare între forţele de ordine si niste protestatari împotriva regimului.Din fericire nu au fost victime,si Otto a pus in acţiune noul costum.Aşa se termină prima zi ca membru complet.dar nu putea sa nu observe ca este urmărit, dar cand se uita nu era nimeni.

"Acum ştim cine e Lelouche si care sunt intenţiile lui,dar care e legatura lui cu lumea asta,sau mai bine zis, cu Dexter"

Moartea lui DexterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum