Capitolul 6.Veni vidi vici

129 10 1
                                    

Lelouche tocmai a ieşit din camera de şedinţe cand CC i-a ieşit in cale.

CC:Deci,ce ai de gând sa faci?

Lelouche:Tocmai am discutat planul de bătaie,urmează sa luăm prin surprindere o fabrică de "Coşmaruri" in Osaka...

CC:Nu te prostii,stii la ce ma refer!

Lelouche se resemna si amândoi intrara in camera lui. Atunci un ciocanit se aude la uşa.

Kallen:S-a intamplat ceva?Pot sa intru?

Lelouche:Pai,desigur...

CC:Nu!

Kallen simte ca e cam multă presiune in această discuţie si hotărăşte sa plece.

Kallen:Oh,da,am uitat.Asta e pentru tine.

Se pare ca a venit cu două cutii cu pizza pe care i le da lui CC.Apoi se duce pe hol sa vorbească cu ceilalţi despre plan.

Lelouche:Nu pot sa cred ca ai facut asta!Ţi-a dat pana si pizza fara sa comenteze.

CC:Stiu,poate trebuia sa îi dau si ei p bucată,sau nu.

Lelouche:Sa trecem la subiect!Ai zis ca vrei sa vorbim.

CC:Da,e vorba de peripeţiile tale in alte dimensiuni.

Lelouche:Iar începe...

CC:Nu ne trebuie mai mulţi duşmani,avem deja o treime din planeta asta împotriva noastră.

Lelouche:Si daca iti spun ca avem deja aliaţi.

CC:Ai zis asta si acum 5 ani,după ce ai gasit acele ruine in Arabia.

Lelouche:Nu intelegi, tot ce am facut atunci o sa dea roade in curând,ai sa vezi.

CC:Ma rog...(In timp ce rumega o felie de pizza cu peperoni)

Lelouche:Bine,poate ca ai dreptul sa iti dezvălui in premieră ce vom avea.

Apoi Lelouche scoate niste poze din buzunarul sau si i le arată.Sunt poze cu laboratotul lui Dexter.CC se uita uimită la masinariile extrem de complexe si la tehnologia pe care o întrecea chiar si pe a lor.Asta pana cand se uita la o poza a laboratorului devastat.

CC:Ce e asta?

Lelouche:Se pare că agentul pe care l-am trimis a provocat niste...pagube colaterale.

CC:Lelouche,ti-am zis din ziua cand ai avut puterea de a da Geass altcuiva,ca cel sau cea care ai ales va muri in condiţii catastrofale si tragice si ca este alegerea lui/ei daca o va accepta.

Lelouche:Nu intelegi ca este destinul meu sa conduc,chiar daca tata a supravieţuit,chiar daca am devenit nemuritor,la fel ca el,tot o sa fac ceea ce trebuie pentru ai salva pe cei care îi iubesc!Si mai ales,pe Nunnaly.

CC:Ce drăguţ,chiar te credeam mai deştept de atat!Revino-ţi!Sora ta Nunnaly este acum de partea tatălui tău!

Lelouche:Stii ca o foloseşte doar ca pe un obiect ca sa ma scoată din sărite,care sa ma împiedice sa îi vin de hac.

CC:Pai,eu vad ca îi reuşeşte de minune.

Lelouche:Nu intelegi,pentru mine Nunnaly este chiar motivul pentru care am devenit ceea ce sunt,sa creez o lume in care ea sa trăiască fericita si fara griji.

CC:Dar ea ce vrea?

Lelouche:Stiu ca simte acelaşi lucru,însă ea crede ca prin diplomaţie se poate ajunge la un consens...

CC:Ce fata bleagă..

Lelouche:Nu vorbi aşa despre ea!

CC:Eu iti recomand sa te calmezi,iti laşi emoţiile sa te controleze.

Atunci Lelouche îşi dădea seama ca avea dreptate si se aşeza pe scaun.

Lelouch:Ce m-aş face fara tine?

CC:Ai fi un trup fara viaţa printre maldarele de victime colaterale din masacru ăla  asupra oraşului.

Lelouche:Da,oricum,am speranţe in ucenica mea.

CC:Deci,e o "EA"?Si chiar crezi ca o sa ne ajute?

Lelouche:Nu,ea e doar o marionetă in mâinile mele.Eu il vreau pe micul ei iubit.

CC:Ai grija,stii ce s-a intamplat cu Shirley.

Atunci in inima lui Lelouche se aşterne o durere continuă pe care nu o poate explica.Shirley era o colegă de facultate care a ţinut mult la el.Hazardul a dus ca din cauza lui sa piară tatăl fetei.După nici un an,Shirley deja se stingea in braţele lui.Zadarnic a folosit Geass-ul sa îi porunceasca sa nu moară,ea sa dus,la fel ca alţi prieteni si oameni.

CC:Te simţi bine?Vrei niste pizza?

Lelouche:Nu mersi,ai dreptate.nu o sa se mai intample asta.

CC tocmai pleca din cameră, un timp ce Lelouche se uita încă fascinat la pozele cu laboratorul lui Dex.

Lelouch(Zicând pentru sine):Dexter,cu ajutorul tău voi deveni nu doar un conducător,voi deveni un zeu!

"Pentru cei care nu stiu ce înseamnă titlul se traduce:Am mers,am văzut,am cucerit.E o maximă latină des utilizată. Deci ştim ca Olga e mica "ucenica" a lui Lelouche.Însă ce il pasionează aşa mult pe Lelouch laboratorul ăla.Ce are Dexter si nu are Lelouche?Si pentru deliciul vostru,in capitolul următor Dexter si Lelouche se vor întâlni pentru prima dată faţă-n-faţă.Ce se va intampla oare?

Moartea lui DexterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum