Capitolul 5.IESI DIN LABORATORUL MEU!!!

209 17 2
                                    

Deja a trecut o săptămână de cand Dexter nu a mai vorbit cu acea fata,cu porecla nefastă Lalavava.

Ajunge la scoala si se pregăteşte de prima ora.care era ora de franceză. Înainte sa între in clasa e întrerupt de Otto care il întreabă:

Otto:Hey Dexter!Stai puţin!

Dexter:Ce este?

Otto:Vezi medalia asta?

Dexter:Nu am chef azi Otto,pariez ca e din Primul Război Mondial...

Apoi Dexter se uită cu atenţie si observă ca medalia este făcută dintr-un aliaj ciudat de titan si argint si ca pe medalie scrie "Sergent Temporal",spre marea lui uimire.

Dexter:Ai fost promovat?!Nici nu erai parte din echipa oficial..

Otto:Stiu!Nu e tare?

Dexter:Incredibil,nu ma aşteptam la asta,felicitări.

Otto:Da,am primit si costum,am călătorit in altă galaxie...

Dexter:Altă galaxie?

Otto:Lasă ca iti explic după franceză.

Cei doi se aşează împreună cu restul clasei si o aşteaptă pe doamna de franceză.

Toţi:Bonjour Màdame Professeur!

Dm.Fr:Bonjour mes elèvés!

Lalavava,pe numele ei adevărat,Olga,cască nepăsătoare in decursul orei.

Dm.Fr:Bine,astăzi vom învaţa despre felurile de mâncare si traducerea lor.

Cand Dexter auzi asta nu se putea gândi decat la un singur lucru :Omlette du fromage(omletă cu brânză).Explicaţie:De cand era mic.Dexter a inventat o masinarie care sa il înveţe toata limba franceză in timp ce doarme, doar ca s-a blocat si singurul cuvânt învaţat a fost cel menţionat mai sus.Nu a fost aşa rău,a luat testul de franceză si a devenit celebru,doar ca laboratotul lui nu i-a recunosc vocea si s-a autodistrus.Olga nu prea învaţa si nu era prea atentă la ora.

DmFr:Domnişoara Olga,va rog sa-mi spuneţi cum se spune in franceză la "omletă cu brânză".

Cand Dexter auzi cu greu se putea abţine din râs, dar ştia ca Olga nu ştia răspunsul.Ea se uita in toate părţile aşteptând sa-i şopteasca cineva.Apoi se uită la Dexter care mimează cu buzele ca ar spune ceva,se uită si răspunde:

Olga:Omlette du fromage?!?

Dm.Fr:Corect,acum mai departe...

Dexter se uită spre neoane aşteptând sa se termine ora. Observă ca Olga i-a facut un semn cu ochiul,un fel de "Mersi".

Ora se termină si urmează una din materiile pentru care Dexter s-a născut:matematica.Se duce la vestiarul sau din capătul holului si ia doua foi pe care era tema pentru mate,dar de ce doua teme?

După câteva minute vine Butch cu o viteză nebună spre Dexter.

Dexter:Calculând viteza,forta cinetica si frecarea picioarelor lui cu gresia,pe langa umiditatea aerului,ar trebui sa ajungă aici in 3 2. ..

Butch:Hey!Dorkster!

Dexter:La fix!Puterea ştiinţei triumfa din nou!Cu ce tema te ajut de data asta?

Butch:Vreau tema de la...de unde ştiai ca vreau tema?

Dexter:Asta imi ceri încă din prima zi,cand ai furat-o pe mea...

Butch:HaHaHa!Scuze pentru aia.Daca nu dau tema la mate ma mănâncă proful de viu!

Dexter:Nu-mi amintesc ca proful sa fie canibal. dar expresia folosită e corectă.Si de ce sa ti-o dau?

Moartea lui DexterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum