Capitolul OVA 7"My Little Fiend"

32 4 4
                                    

6 luni înainte de "învierea" lui Dexter.
Loc:Lumea de dincolo,Arena de luptă.

Dexter este nevoit sa se lupte cu un ciclop ca sa extragă o substanţa din ochiul lui.

Jewel işi roade ce a mai rămas din unghiile ei in timp ce Him se uită la spectacol cu o pungă de floricele in mâna.

Him:Pariez 20 de monezi de aur ca il zdrobeste pe baiat.
Jewel:TIE MĂCAR ITI PASA DE BIETUL DE EL?!?
Him:Uşor dragă.Normal ca imi pasă,de ce crezi ca l-am lăsat sa lupte neinarmat.Hey,uite,vine mingea!!!

Ciclopul il aruncă cu bâta pe Dex ca pe o minge de baseball.
Aterizează la un metru de cei doi,plin de răni si vanatai.

Him:Deci cum a fost?
Dexter:@&#"!@#!!!!!
Him:Vai,tu o pupi pe mama ta cu gura asta?Why so serious?
Dexter:O sa iţi folosesc coarnele ca pe scobitori cand termin cu ăla.
Him:Abia aştept. Uite un sfat:Loveşte ochiul si tipul nu o sa mai poată ataca.Si sa nu te întorci fără el!!

Him scoate pe la spate o mănuşă de spumă pe care scrie"Nr.1 Dex".
O indoaie si il catapulteaza direct înapoi in arenă.

Jewel:O sa se răzbune pe tine pentru asta,stii?
Him:Vrei sa îi iei locul?
Jewel:Stii ca eu încă am puteri magice,nu?
Him:Ciclopul ăla e imun la magie.Aşa sunt sigur ca Dex nu triseaza.
Jewel:El sa triseze?
Him:Imi place sa ma mai joc cu el.O ultimă bestie si va fi in stare sa distrugă un Mecha cu mâinile goale....

16 ore mai târziu
Lumea de dincolo,Campiile Durerii

Dexter dormea pe praful vulcanic cand simte ca vine cineva.

Dex:Vino Vladimir,nu ne poate vedea.
Vladimir :De unde ştiai ca eu sunt....nu contează.
Dex:El ştie ca ma ajuţi in secret ?
Vladimir:Tata sau Him?
Dex:Ambii.
Vladimir:Twisted vede aproape orice.Nu ma întreba.Am un fior uriaş doar întrebândul cum naibii face asta,bomba sangvina a mers contra ciclopului?
Dex:Him era prea distras de spectacol sa observe.Crezi ca ne vede?
Vladimir:Locul e imens,absolut nicio şansă.Jewel mi-a zis ca urmează ceva mare, ceva de sfârşit.
Dex:EA STIE DE ASTA?
Vladimir:Nu,i-am spus ca adun informaţii pentru tata,dar cred ca totuşi bănuie ceva.
Dex:Nu pot sa cred ca.....vezi ca vine!!!

Vladimir se transformă intr-o băltoacă de sange lângă Dexter.
Apoi vine Him călare pe umărul lui Günter,bestia de piatră.

Him:Aici erai!Stii ce greu e sa te găsesc pe câmpia asta?Uoa..chiar ai pierdut cam mult sange,ar trebui sa te badsajezi!
Dex:SPUNE ODATA CE VREI PÂNĂ NU MA ENERVEZ!
Him:Supărat cu ciclopul?Aşa faci după fiecare monstru...

Dexter:Da,mai pus sa ma lupt cu un phoenix(care nu moare apropo) cu un minotaur,cu o harpie(urâte femei) cu o hidra,cu un leu de Nemea(care respingea orice armă) si cu un cracken( habar naveam ce era pana cand era sa ma înec ) si cu alte chestii DOAR DE AMUZAMENTUL TĂU!

Him:Nu spune asta,toate acele lupte te vor pregăti pentru lumea reală.Aşteaptă doar sa vezi ce tiam pregătit la sfârşit!

Dex:La cum te cunosc de 5 ani încoace probabil ai vrea sa ma lupt cu o zeitate!

Him:Chiar planuiam dar :Gaia era ocupată cu un cutremur in Nepal,Atlas era ocupat cu un taifun in India si majoritatea zeilor au nişte prostii numite "responsabilitati" sau "programe încărcate"
Până si Lucifer e ocupat:Vin alegerile de la Casa Albă si cei care candidează la postul de preşedinte îi cer sa le scrie discursul cu minciunile pe care urmează sa le spună maselor.

Dex:Deci,o sa te lupţi tu cu mine?

Him:Oricât de multă plăcere mi-ar face sa iţi zdrobesc oasele si sa iţi înregistrez pe Soundcloud urletele tale de durere sunt ocupat cu un război civil in Ucraina.Aia nu se omoară singuri.

Dex:Deci ce bestie,letala,veninoasă,magică.imprevizibila,scarboasa,sadistica,ucigaşă ai vrea sa ma lupt?

Him:Frumoasa descriere,exact acelaşi lucru a zis Jewel despre mine pe felicitarea de ziua tatălui.

Dexter:Deci?

Him:Un ponei.

Dexter:Ha!!Ştiam eu ca o sa fie.......Stai.Ai zis cumva un ponei?
Him:De fapt,da.
Dexter:E un truc.
Him:Nu,de fapt e un unicorn, dar crede-ma ca tot un cal e.
Dexter:Niciun centaur?minotaur?alte prostii cu taur la sfârşit?

Him:Nu,doar un inorog.Adumi cornul lui si jur pe flăcările Iadului ca iţi dau voie sa faci ce vrei.

Dexter:Vreun loc anume,un nume,o poză?

Him:Întreabă unde il poţi găsi pe Sombra si restul depinde de tine.
Acum scuză-ma, sunt aşteptat la ceai si gazdei nu îi place sa aştepte.

După aceea se face nevăzut.
Dex:Ai auzit?Vrea. .....sa ma lupt......cu u.....Scuze dar e greu sa vorbesc doar la gândul ăsta.
Vladimir:Prostule,stii ca e o capcană.
Dexter:Stiu dar nu stiu ce e mai ciudat:
1.Him imi spune o minciună privind bestia,deşi el nu a minţit niciodata in legătură cu asta.
2.Ma pune sa vanez regele lor.Deci ar fi sa vanez pe cineva nu tocmai rău...

Vladimir:Deci,urmează sa il ucizi?
Dex:Categoric.Întreabă daca ştie tatal tău ceva despre asta.Eu merg sa ma imi iau armele.

Vladimir sare de pe stanca apropiata si se face nevăzut.

Dexter:Auzi,inorogi....

Vladimir ajunge înapoi la palat.
Vladimir:Tata?
Twisted:Da?
Vladimir:Ce ştii despre inorogi.
Twisted:Cam tot ce stiu eu vine de la sora ta.Pentru mine subiectiul e cam taboo, deşi am avut o confruntare cu o fiinţă din lumea lor.
Vladimir:PE BUNE!?!Cine e?
Twisted:Da,acum e la ceai cu Him.

Vladimir:Morgana?
Morgana:Ai dat-o in bara nu?
Vladimir:Am nevoie sa te întreb in legătură cu. .....unicornii.

Morgana:.....Doamne cât am aşteptat clipa asta!
Vladimir:Whoa!Mai uşor obsedată de plusuri cu centauri!
Morgana:Il cheamă Tirek!
Vladimir:Pai nu imi pasă!Imi pasă doar de faptul ca Dex trebuie sa ucidă unul.
Morgana(te rog sa fie Pinkie):Care?
Vladimir:cred ca il cheamă Sombra.

Morgana se face vanata la faţă.
Vladimir:Ma gândeam eu.E regele lor nu?
Morgana:Dopitocule....Acela este Regele Monstrilor.....prietenul nostru nu are şanse.Him de-abia a scăpat cu viaţa...

Undeva in altă dimensiune
Discord:Ma bucur ca mi-ai acceptat invitaţia,ce ai mai făcut?
Him:Pai,am izbucnit un război in Siria si am trimis intentionat 500.000 de imigranti spre Europa.
Plus ca urmează sa imi trimit viitorul ginere spre o moarte violentă si mai urâtă decât Iadul însuşi.
Discord:Uuuu...Vreau detalii!
Him:Iţi dau un indiciu:un vechi prieten al tău.
Discord:Tirek?
Him:Sombra
Discord:Eşti dement,acum nu e un compliment.
Him:Si?
Discord:Ai idee de ce e in stare?Ti-ai jurat singur ca nu îi mai iei cornul.In întunericul Iadului e un zeu in adevăratul sens al cuvântului.
Him:Mai degrabă un Rege.....

Moartea lui DexterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum