Am o propunere pentru voi:Daca voi avea cel puţin 50 de stele la această carte voi scrie o continuare,cu noi personaje,acţiune,si cu un Dexter complet schimbat.Oricum,multumesc tuturor celor care m-au urmărit si m-au susţinut in tot acest timp.E greu sa fii un scriitor in ţara asta....
Dexter si Otto tocmai au intrat in lift.Otto era totuşi confuz de la tot ce se intampla dar Dexter era încă pe gânduri.
Otto:Bine,ai putea măcar sa imi spui ce este cu "planul tău"?Sau mai bine zis ce sunt cu ochelarii pe care mi I-ai dat.Sunt cam urati si foarte grei.
Dexter:Ochelarii pe care ţi i-am dat blochează contactul neuronal prin intermediul ochilor.
Otto:.....
Dexter:Adică il împiedică pe Mandark sa işi folosească Geass-ul asupra ta.
Otto:Exact,si cum rămâne cu arma noastră secretă?Daca ce mi-ai spus despre lume e adevărat,timpul e scos din esenţă.
Dexter:E chiar aici.
Dexter si Otto sunt la intrarea unei camere uriaşe si cu o uşa pe măsură.
Langa uşa era o tastatură pe care Dexter notează o parolă.
Otto:Care e parola?
Dexter:Mandark e un dobitoc.
Cei doi intră in camera imensă si observa o arie întunecată care e exact in faţa lor.Dexter da din palme de doua ori si locul se lumineaza treptat.Ce e in faţa lor îi uimeşte pe amândoi.
Era un robot,complet diferit de tot ce a facut Dexter înainte.Era de 3 ori mai mare decât robotul furat de Lelouche si părea mai avansat,însă era plin de praf si pânze de păianjen.
Otto:Ce e asta?
Dexter:Otto,fă cunoştinţă cu ROBO-DEX 3000.Robot,fă cunoştinţă cu Otto.
R-Dex:Încântat.
Otto tresări la auzul vocii lui.
Otto:Te rog nu imi spune ca vorbeşte.
Dexter:Ba da.ROBO-DEX 3000 ar fi trebuit sa fie mai bun din toate punctele de vedere decât ROBO-DEX 2000.Doar ca...
Otto:Ce este?
Dexter:Acesta si-a dezvoltat propria personalitate.
R-Dex:Afirmativ.Pentru a evolua la standardele de lupta moderne am înlăturat ajutorul uman din tactică.
Otto:Ce spune?
Dexter:Spune ca m-a lăsat baltă pentru ca nu îi conveneau tacticile mele de luptă!Pentru asta am renunţat la el si l-am transformat in statuia de metal de acum.
Otto:Nu eşti cam dur cu el?
R-Dex:Afirmativ.
Dexter:In primul rând,tu sa iti ţii difuzoarele închise.Si tu Otto,sa stii ca a scăpat de mine ca de un gunoi!
R-Dex:Negativ,am facut o alegere selectivă in care conclusiona ca nu mai eşti necesar.
Dexter:Un singur cuvânt si te transform in rugină!
Otto:Scuzaţi-ma dar nu avem o planetă de salvat?
Dexter:Aşa e.ROBO-DEX 3000,am nevoie de ajutorul tău.
R-Dex:Si de ce te-as ajuta?
Dexter:Oh,a sunat cumva ca si cum ti-as cere ajutorul?Voiam doar sa spun ca o sa ne ajuţi,fie ca iti place sau nu.
R-Dex:.....
Otto:Si cum ai de gamd sa infrunti o întreaga armată doar cu robotul ăsta?
Dexter:Cu un mic program pe care il am de ceva vreme....