La cererea cititorilor,voi face un ULTIM capitol.Depide,daca această carte va avea măcar 1 k vizualizari o sa ma razgandesc si voi scrie continuarea.
Cu 3 ore după ce Dexter a murit.
Din tavan iese o raza de lumină puternică.
O fiinţă cu aripi iese prin acea rază in rochia de o bucată.Pare a fi un înger în cel mai sfânt sens al cuvântului,cu părul lung,blond,ochii mari,gigantici si albastrîi.
Era......ÎNSUŞI DEE DEE!!!!
Parcă dansand spre cadavrul iubitului frate,se apleacă sa vadă ceva.
DD(Dee Dee):Dexter,de ce nu m-ai ascultat?Nu contează oricum,in locul unde mergem,grijile sunt ultimile lucruri de care sa te ingrijorezi....
Vladimir:Mi se pare ca faci tautologie,sunt sigur ca ar spune asta dacă ar mai fi in viaţă....
DD:CINE E ACOLO?Arată-te!
Din umbra ruinelor vechiului laborator,răsare...un băiat scund,de cel mult 14 ani,cu un frac stacojiu,părul alb si la fel de lung ca si Dee Dee,si cu ochii mari si roşii ca sângele.
Vladimir:Tata mia zis sa ma feresc cu orice preţ de diavoli,dar nu mi-a zis ca o sa întâlnesc un înger.
DD:Nu mi-ai răspunsuns la întrebare.
Vladimir:Eu sunt Twisted Vladimir.Pe de altă parte, stiu cine eşti.
DD:Cum de....
Vladimir:Lasă,in momentul dat nu stiu de cine mi-e frică mai mult:Dumnezeu,Him sau tata?Hmm,nu contează,am puţină treabă cu fratele tău.Deci dacă ai vrea sa il predai de bună voie....
DD:Pe cadavrul meu!
Vladimir:Chiar speram sa nu zici asta....Asta înseamnă varsare de sânge,si pe mine sângele ma excită mai mult decât pe voi fetele 100 de cărţi cu Sandra Brown.
DD:Cum îndrăzneşti?O sa te...
Vladimir:Ma faci bucăţi in numele divinitatii?Plictisitor....Sa nu mai zic ca nici măcar nu e original.SA TE VAD CE POŢI SERAFINO!
Dee Dee de atunci materializează in mână o sabie de foc.Pe partea cealaltă, Vladimir işi. ....arată doar mâinile.
După câteva secunde mâinile i se topesc si i se prefac in sânge.Acel sange apoi se materializează in ghiare uriaşe de metal.
Vladimir:O mică lecţie de chimie:sângele uman conţine suficient fier cât pentru un cui,dar sângele meu e diferit-pot transforma oxigenul si hidrogenul din sângele meu in ORICE element chimic.
Dee Dee priveşte in gol încercând sa înteleagă ce limbă vorbeşte.
Vladimir:Mdaaa,si eu ma gândeam la asta,gata cu vorba,hai la luptă!
Amândoi se lovesc cu putere titanica unul in celălat.La un moment dat,Dee Dee îi taie braţul.
Dee Dee:Scuze,te simţi.....
Nu apuca sa termine cand vedea cum sângele plutea in aer si din sângele scurs se forma noul braţ.
Vladimir:Eu mi-as face griji pentru tine,am îndurat si mai rele!
Cei doi continuă lupta,aparent cei doi sunt nemuritori si regenerabili,deci lupta tine aproape o veşnicie.
Pe partea cealaltă a laboratorului,un vortex se deschide,si prin el apare o creatură ciudată.
Era echivalentul unui diavol,mai bine zis o fată,cam de vârsta lui Vladimir,cu părul scurt şaten,corniţe mici de dracusor si un costum MULT prea matur pentru vârsta ei.
Se apropie de corpul fără viaţă a lui Dexter.
Jewel:Uuuu,am auzit ca băieţii umani au gust de pui,poate ca il conving pe tata sa mi-l dea mie după ce termină cu el.
Vladimir simte totuşi prezenţa ei,la fel si Dee Dee.
Vladimir:STAI!Simt ceva...
Dee Dee:Si eu,dar nu stiu ce,Lelouche?
Vladimir:Îi recunosc mirosul de parfum ieftin si pizza de la kilometri.Am un deja-vu aşa tare!Si totuşi nu stiu de ce ma excită...
Dee Dee:Simt miros de răutate pură si....parfum playboy cu esenţă de sânge....
Vladimir:JEWEL!?!?!!?
DD:???
Vladimir:N-am timp sa explic,verifica dacă fratele tău e in regulă!
Amândoi se reped la locul cu pricina,dar era prea târziu,Dexter s-a dus,sau mai bine zis,ce a mai rămas din el.
DD:Ce a facut asta?
Vladimir:Nu ce,CINE.Si mai mult,e o EA.O sa te rog sa vii cu mine.Dacă tata află ca ti-am lăsat fratele pe mâinile acelei maniace,o sa ma bea ca pe un vin...
Sper ca o sa votati,sau cel puţin sa va uitaţi.