Menţionez dinainte ca nu sunt fan MLP si ca showul e aşa copilăresc ca pana si copii de 4 cred ca e de bebeluşi(deşi consider ca e puţin deplasat)
45 de ore după discutie.
Baza de operaţiuni al lui Lulu
Sala de conferinţe.Lelouche:Si de aceea va cerem cooperarea pentru refacerea oraşului.
Investitorii bat zgomotos din palme,după care se pregătesc de plecare.1 ora mai târziu.
C2:Salut.
Lelouche:Ai întârziat 44 de minute si 37 secunde.Ce ai facut?Ai comandat mâncare chinezească?
C2:Vai,marele conducator nu poate aştepta.Cum a mers cu acei oameni de afaceri.
Lelouche:GROAZNIC!
Fără Geass ăştia se cred deja conducători.Au fost de acord sa ma ajute cu ajutorul refugiaţilor din Siria doar după ce i-am ameninţat ca le omor familiile si ca îi fac sa se sinucidă.
C2:Dar de ce nu foloseşti Geass?
Lelouche:Mai stii Proiectul "Hyperion"C2 începe sa vorbească pe un ton mai serios.
C2:Credeam ca am terminat cu proiectul "Hyperion" după "incidentele" de acum câteva luni.
Lelouche:Ţie frică cumva de faptul ca există o bestie in ruinele laboratorului lui Dex imună la Geass?C2:Nu,Escapadele si cercetasii tăi spre alte dimensiuni.Creezi goluri in istorie si paradoxuri!
Lelouche:Pffff.....Si ce daca Hitler câştiga al Doilea Război Mondial.
Stiu si singur regulile timpului.
Doar prezentul poate fi schimbat.Si viitorul in acest sens.
Trecutul nu poate sa ne ia dinainte deoarece indiferent cum ar fi planeta,aceasta lume nu poate produce arme destul de puternice împotriva noastră.
C2:Atunci ce zici de asta?Atunci îi arată un telefon Nokia extrem de vechi si de-abia functional.
Lelouche:Ce e asta?
C2:Ghiceste cât de vechi este.
Lelouche:19.....97!
C2:Sunt impresionată. Scade cu 100 de ani si e fix anul acela.
Lelouche:Bine.....Ai dreptate.O sa opresc programul.
C2:Ar trebui sa vezi aruncatorul de flăcări găsit in peştera locuită de oameni ai peşterii....Lelouche:De fapt,alaltăieri am hotărât ca ar trebui sa închidem programul.
Ultimul rezultat a fost dezastruos.
C2:Detalii.
Lelouche:Pai,am trimis 120 de oameni intr-o dimensiune plină de vulcani, munţi si dragoni.
C2:E cumva....
Lelouche:Nu,nu e Iadul.Sau cel puţin,aşa sper...Am găsit 2 castele,semn ca era locuit.C2:Deci?
Lelouche:Am vrut sa il investigam pe primul,având ca motiv de construcţie inima neagră de poker.
C2:Si aşa pierzi 120 de oameni pentru o simplă curiozitate.
Lelouche:Am zis ca am vrut.Radarul care miraculos funcţiona a găsit ceva mai bun.
C2:Ce?Lelouche:Un continent facut din cristal.
C2:......Glumeşti nu?
Lelouche:Am imagini.Era un El Dorado al cristalului.Am găsit si un palat facut asemenea din cristal.
Tot ce mai lipsea era o prinţesa.
C2:Dar de ce nu un Făt Frumos?
Lelouche:Te uiţi la el.
C2:.........Lelouche:Oricum,am căutat peste tot si ce am găsit au fost niste resturi de cristal roşu, împrăştiat peste tot.Apoi băieţii au găsit 4 coroane.
C2:Coroane?
Lelouche:Ce,eşti papagal?Erau doua coroane aurii,una albastră si una care avea o stea in vârf.
C2:Cei 4 magi au fost 3 sa ştii.
Lelouche:Ahem!Cum spuneam,atunci au fost atacaţi.
Era o umbră sau ceva foarte negru.Avea ochii roşii si ieşeau rânduri de fum din ei.Avea colţii de vampiri si ultimul lucru înregistrat este râsul lui.
C2:Si oamenii?
Lelouche:15 au supravieţuit.Restul au fost sfartecati sau......transformati in statui de cristal roşu.
C2:Sper ca tiai învăţat lecţia.Cum se simt supravieţuitorii.Lelouche:Este....dificil.Si-au pierdut memoria,au cu toţîi coşmaruri oribile si spasme in care vad cum se sinucid si unii au o hippophobie inexplicabila.
C2:Hippophobie?
Lelouche:Frică de cai.Raiul
30 de minute mai târziu
Poarta RaiuluiGabriel aşteaptă la uşă.
Dee Dee(DD):M-ati chemat excelentă?
Gabriel:Spune-mi doar Gabriel.Sunt la curent cu faptul ca Kane(Him) e in posesia fratelui tău.Imi cer scuze dar nu avem puterea sa il salvăm.Nu de cand Dumnezeu a fost omorat.
Mihail pune tot mai multă presiune sa creăm un nou potop si sa ucidem toţi oamenii.Nu pot lăsa sa se intample aşa ceva,si o sa am nevoie de o diversiune.
Trimite acest mesaj către aliatul nostru din Iad si spunei ca mai avem in jur de 6 luni pana la Potop.Dee Dee aprobă si se pregăteşte sa plece.Gabriel începe sa sopteasca ca într-un monolog
.
Gabriel:Iţi recomand sa te grăbeşti daca vrei sa iţi salvezi fratele de acel măgar egocentric si nespălat....si de Sombra