ŞG/5

436 36 11
                                    

+Multimedya Arya

+İyi okumalar

Elimle dolaba tutundum. Her zaman peşimde olucaktı, ondan asla kurtulamıcaktım. Lanet olsun ki ona bir kere bulaşmıştım ve kurtulamıyordum.

"Benden ne istiyorsun?!" sinirle dolaba vurdum. "Arya ne oluyor?!"

"O aslında hep peşimizdeydi! Ondan asla kurtulamıyoruz!" Resmen onun lanetiyle yanıyordum. "Ben bir daha onun yüzünden acı çekmek istemiyorum!" Cem beni kendine çekip sarıldı, "Ben seni her zaman korurum."

"Eğer kötü şeyler düşünürsen bu bebeği etkiler. Bu yüzden elinden geldiği kadar iyi şeyler düşün." Derin nefes aldım, herşeyden yorulmuştum. "Keşke o komadan hiç uyanmasaydım."

"Bazen şom ağızlı koca karı gibi konuşuyorsun ve koca karılar çok yemek yer." Ceme birşey demeden lavaboya gittim. Korkuyordum, onun yapıcaklarından. O bize acı vericekti, o Ceme acı çektiricekti, sırf benim yanımda diye.

"Hadi Arya mutfağa gel."

<•>

"Biraz dışarı çıkmaya ne dersin?" Kafamı onaylarcasına salladım. Elimdeki bardağı yıkayıp makineye koydum. "Hazırlanıp geliyorum." Odama girdiğimde pencerenin açık olduğunu gördüm. Camı kapatıp perdeleri çektim. Kısa kot etek ve omuzları açık beyaz tişört çıkartıp giydim. Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yapmıştım. Siyah çantamıda alıp odamdan çıktım, "Hazırım ben,"

"Ayakkabılarını giy geliyorum."

"Nereye gidicez?"

"Süpriz!"

<•>

"Duygulandım şu an Cem!" Diyip ona sarıldım. İkimizde çift vatandaşdık ve üniversiteyi yurt dışında okumuştuk. "Cem buraya gelmeyeli o kadar çok olmuştu ki!"

"Eski sevgilini burada dövmüştüm," diyip sırıtı.

"Şey adı neydi Austin-Austini demi?!" Kafasını onaylarcasına salladı. Hala buranın çalışmasına şaşırmıştım. İkimizde kahvemizi alıp sahile bakan tarafına geçtik. "Eski günleri hatırlayınca utanıyorum!"

"Birşey diyicem Arya sana." Kafamı ona çevirdim. "Burasını Austin satın almış!" Ağzımdakini püskürtmemek için hemen yutup öksürmeye başladım. "Helal lan helal!"

"Hadi gidelim buradan o gelmeden!"

"Saçmalama ne yapıcak?!"

"Bir sürü soru sorar o hadi gidelim bizi görmeden!"

"Arya!"

"İti an-" Cem gülüyordu. Elimden tutup beni ayağa kaldırdı. "Çok güzel olmuşsun."*İ* diyip sarıldı.

"Teşekkür ederim."*İ*

"Siz evlimisiniz?"*İ*

"Hayır"*İ" dedi Cem. "Ama Arya hamile!"*İ*

"Seni öldürücem Cem!"*T* Cem güldü. Şimdi ben ne dicektim çocuğa! Yok Austin Cemden değil eski sevgilimden hamile kaldım diyicektim.

"Arya başkasıyla evlendi."*İ*

"Onunla tanışmak isterim."*İ* gözlerimi devirip yerime oturdum. "Aman Allah korusun."*T* Cemle onlar konuşurken ben bulduğum bedava interneti kullanıyordum.

'Batu Özer size mesaj göndermek istiyor.'

'Sana ************ kafesinde sarılan kimdi?'

İsteğini kabul ettim.

'Seni ilgilendiren konular değil.'

'Kimdi o Arya?!'

'Benden uzak dur.' Gözlerimi devirip engelledim.

'Yaren ****** kişisi size mesaj göndermek istiyor.'

'Arya engeli kaldır yoksa yanınıza gelirim.' Etrafıma bakındığımda o yoktu.

'Bunu yapamazsın'

'Engeli kaldır' onu buradanda engelledim. Nefesim hızlanmıştı, "Cem buradan gidelim,"

"Birşey mi oldu Arya iyi misin?"

"Sadece sıkıldım." Etrafıma baktığımda onu görmüştüm, "Lavabo ne tarafta Austin?" *İ*

"Kafenin içine girdiğin anda bulursun."*İ* direk kafenin içine girdim ve lavaboyu bulduğumda oraya doğru gittim. Peşimden geldiğini hissediyorum. Aynadan kendime baktığımda bembeyaz olmuştum. Kapı açılınca kalbim dahada hızlı atmaya başlamıştı. Gelmişti. İçeri girdiği anda kapıyı kilitledi.

"Arya bebeğim." Kapıyı kapatıp bana doğru yaklaştı, "Yaklaşma!" Beni dinlemeyip önüme geldi, "Çok güzel olmuşsun." Bir adım geriye attım, "Sen yaşıyorsun," beni kendine çekip sarıldı. Onu iteleyemiyordum. Sarılmayı kestiği anda onu ittirdim. "Ne yaptığını sanıyorsun?!" Beni takmıyordu, delirmiş gibiydi. "Sana acı çektirtenlerden intikamını alıcam Arya."

"Demek intihar ediceksin!" Güldü, parmağını yanağıma sürtü, derin derin nefesler alıp veriyordum. "Seni deliler gibi özledim." Biraz daha yaklaşsaydı içime giricekti. Bir adım daha geriye attığımda duvara değmiştim, "Arya dün beni çok kızdırdın." Diyip karnıma bakmaya başladı, karnıma dokununca, "Ona dokunma!"

"Ah Arya-çok asabisin!" Beni takmayarak karnıma dokunuyordu, "O çok güçlü bir bebek." Batu'nun elinin olduğu yere tekme atmıştı-nefesim kesiliyor gibi oluyordum. Bana bakıp gülümsedi, gözlerimi kapatım.

Sakin ol.

Sakin ol.

Ve sakin ol.

"Bizden uzak dur Batu."

"Üzgünüm ama bunu yapamam bebeğim."

"Bizden uzak dur Batu." Bir eli karnımdaydı, "Arya onu tek başına büyütemezsin."

"O normal değil bebeğim." Diğer elini yanağıma koydu, "Batu bize zarar vermeyi kes-" dudaklarımı dudaklarıyla kapatı. Sanki hareket edemiyordum. Vücudum donmuş gibiydi. "Sizi ben hariç kimse koruyamaz Arya." Ağlıyordum, "Sen bize zehrini bulaştırdın." Sesim çok az çıkıyordu.

"Zehir bendeyse panzehirde bendedir."

<•>

+Bölüm sonu

+Vote ve yorum yapmayı unutmayın.

+Konuşmaların sonunda olan *İ*  İngilizce konuşuyorlar anlamına geliyor.

Xx

ŞEYTANIN GÖZÜ Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin