+Multimedya Batu
+İyi okumalar
•Kulağımı resmen bardağın içine sokmak üzereydim. Yan odada Batu Müge Anlı izliyordu ve Cem Müge Anlı ya çıkmıştı.
"Benim arkadaşımı kaçıran sevgilisidir!" Buradan kurtulursam Cem seni nikahıma alıcam.
"Hay Arya senide senin arkadaşınında-" diye küfür ediyordu.
"Sevgilisi kimdir Cem?"
"Onun hakkında pek bilgim yok ama pek tekin birisi değil. Arya beni bir numaradan aradı ve kaçırıldığını söyledi. Benim küçücük kardeşimi kaçırdılar!"
"Ben demiştim o şerefsizle sevgili olma diye-" haklıymışsın Cem.
"Cem Bey bir saniye, bir izleyicimiz arıyor!"
"Alo-"
"Alo Müge Hanım ben Arya'yı ********** ******** mekanında gördüm. Birisi onu kucağına almış götürüyordu." ağlamaya başlamıştım. Benim kepçe kulaklı Cem'im beni kurtarıcaktı.
"Peki daha sonra incelediniz mi oraları?"
"Daha fazlada birşey görmedim." Göz yaşlarımı sildim. "Arya eğer beni duyuyorsan her zaman kaçmaya çalış." olmuyordu. Şimdiki odayı iyice pencereleri vidaladı ve gereksiz eşyaları almıştı. Benim minoş Cem'im kurtar beni.
"Peki- şu an reklamlara girmek zorundayız. Aradığınız için teşekkürler."
Kapıdan ses gelince hemen komodinin üstüne bardağı koyup uyumuş taklidi yapmaya başladım. Ayaklarımı durmadan birbirine sürtüyordum. "Uyuma taklidi yapmayı kes!" lanet olsun bu huyumu biliyormuş!
Eseneyerek ona döndüm. Daha inandırıcı olsun diye. "Ne istiyorsun?" Kapıyı kapatı ve kilitledi. "O kız hala burada mı?"
"Evet." perdeleri çekti. "Ne yapıyorsun?" gözlerini devirdi. Cem sayesinde buradan kurtulucaktım.
"Cem televizyon programına çıkmış."
"Ha bili-"
"Ne?!" biliyorum diyicektim mal gibi.
"Seni benim kaçırdığımı söylüyor ama oysaki ben seni kaçırmadım değil mi?"
"Aynen bu olayda herkes kötü bir sen iyisin."
"Eğer Arya yakalanırsak ben masumum değil mi?"
"Direk senin adını vericem."
"Elbet bir gün oradan kurtulmanın yolunu bulurum Arya o zaman ne b*k yiyiceksin?"
"Sen içeri girersen bende kendime yeni sevgili olarak polis memuru bulurum."
"S*ke-"
"Sakın küfür etme!" yanıma uzandı. Hemen sağa kaydım. "Senin odan yok mu buraya geliyorsun?! Git odana be!"
"Arya hatırlıyorsan senden üç şey istiyordum." dedi ve belimden tutup beni kendine çekti. Ona dirsek atıp hemen yataktan kalktım. "Aklının ucundan bile geçirme Batu! Asla olmaz! Git sen sağ kolunla yap-ma!"
Kapı yaklaşıp açmaya çalıştım. "Bunlarımı arıyorsun Arya?" ona baktığımda anahtarları havaya atıp tutuyordu.
"Batu belki bizi dikizleyen birisi olmazsa neden olmasın?" dedim sessizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN GÖZÜ Wattys2017
Paranormal"Sana acı çektirtenlerden intikamını alıcam Arya." "Demek intihar ediceksin!" Güldü, parmağını yanağıma sürtü, derin derin nefesler alıp veriyordum. "Seni deliler gibi özledim." Biraz daha yaklaşsaydı içime giricekti. Bir adım daha geriye attığımda...