ŞG/10

319 25 9
                                    

+Multimediya Batu

+İyi okumalar

•"Anne uyan artık!"

"Anne işe geç kalıcaksın!" Gözlerimi kaşıyarak uyandım. "Anne hadi kalk işe gidiceksin!"

"Aa evet iş! Kıyafetlerim nerede benim?!" Yerden kıyafetlerimi alıp giydim, "Anne boynun mor."

"Böcek ısırdı dün bende kaşıyarak morarttım." Batu kahkaha attı. Alyayı öpüp çantamı aldım. "Alyayı okula bırakırsın!"

"Lensleri takmayı unutma!"

"Arya saat yedi ve sizin işiniz sekizde başlıyor sakin ol." Alya bana masum masum bakıyordu. Çantamı koltuğa atıp Alyayı kucağıma aldım, odasına gidip kıyafetlerini çıkartıp yatağına koydum.

"Kedili botlarımı giyebilir miyim?" Kafamı onaylarcasına salladım. Elbisesini giydirdikten sonra, yarım çoraplarını giydirdim. Dolabının yanındaki kedili botlarını giydi. Saçlarını tarayıp at kuyruğu yaptım. Kahküllerinide kendi elleriyle taradı ve sırıttı. 

"Hadi sen git ben geliyorum." Aynadan boynuma baktım. Morarmıştı, yanımda fondöten yoktu ve tişörtüm V yakaydı. "Lanet olsun," dün Batuyla yine yapmıştık ve hatırladıkça yüzüm kızarıyordu. "Anne hadi gel!" Kıyafetlerini katlayıp dolabına koydum ve odadan çıktım. Alya Batu'nun kucağına oturmuştu. Televizyon izlerken diğer yandanda mısır gevreklerini yiyiyorlardı. Telefonumu bulduğumda direk yakın bir arkadaşımı aramaya başladım.

Lydia aranıyor...

"Bana en kaliteli fondötenini getir bana!"*İ*

"Ohaaaaaaaaaaaaaa! Kimle yaptın?!"*İ*

"Kes sesini işte bana fondöten getir şimdi ben çıkıyorum sende gel hemen."*İ*

"Tamam!"*İ*

Telefonu kapatıp çantamı aldım. "Ben gidiyorum!"

"Görüşüz anne,"

"Alya okulda kimseyi ısırmak yok. Kuralları unutma."

"Tamam!!" Ayakkabılarımı giyip evden çıktım. "Arya-" birisi merdivende ayakkabılarını giyiyordu. "Efendim Batu." Alya kucağındaydı bir kaç adım bana yaklaşıp dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.

"Ben buraya bir daha gelmem direk kendi evime geçerim sizde oraya gelin."

"Burada kalalım-"

"Olmaz Alya hadi bay bay."

"Jack geçiyor anne!"

"Merhaba Arya."*İ* Batu bize dik dik bakıyordu. Boynumdaki morluğa baktı ve daha sonra Batuya baktı. "Merhaba Jack."*İ*

"Bizi tanıştırıcak mısın?"*İ*

"Ben Batu Arya'nın sevgilisi-"*İ*

"Ve benim Babam Jack!"*İ* Alya şirince sırıttı. "Neyse görüşüz ben işe gidiyorum."

"Beraber gidelim mi Jack?"*İ*

"Olabilir,"*İ*

"Bay bay anne!" Ona öpücük gönderip beraber aşağıya indik. Jack ile flörtleşiyorduk ve şimdi beni Batu ile görmesi onu üzdüğünü hissedebiliyordum. Arabayı açtığımızda beraber bindik.

"Beni gerçekten yanlış anladın Jack-"*İ*

"Önemli değil Arya sadece arkadaşız."*İ*

ŞEYTANIN GÖZÜ Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin