ŞG/6

410 39 4
                                    

+Multimedya Batu

+İyi okumalar

•********* ********** hastanesinin morg katına in ve Sam Davies'in, Lena Danny ve Rodi Clean yakınlarıyım cesetlerini görebilir miyim de.

"Ne saçmalıyor bu?"

Kağıdın arkasını çevirdiğimde yazı yazıyordu.

Dediğimi yap.

"Cem benim kontrolüm var bugün hastaneye gidicem!"

"Ben geliyim mi?"

"Hayır gerek yok sen arkadaşlarınla buluşucaksın."

"Tamam." Hazırlanıp çantamı aldım, "Görüşürüz!"  El salayıp evden çıktım. Cemden gizli iş yapmak canımı sıkıyordu. Bunları öğrendiğinde güvenini sarsmış olucaktım.

Bugün ile bir ay olmuştu, tam tamına bir aydır burdaydık. Bebeğim bugünle beş aylık olmuştu. Cinsiyetini öğrenebilirdim anlamına geliyordu.

<•>

"Kaçıncı aynınız?"*İ*

"Beş."*İ*

"Cinsiyeti-kız görünüyor ama fazla gelişmiş. Akciğerleri-omurilik yapıları oluşmuş halde. Emin misiniz beşinci ayda olduğunuza?"*İ* kafamı onaylarcasına salladım. "Tanrı aşkına!"*İ*

"Burun delikleri oluşmuş ve göz kapakları açılmış!"*İ*

"Bu ne anlama geliyor?"*İ*

"Yani yedinci ayınızda doğum yapıcağınız anlamına geliyor ve de bebeğinizle iletişim kurabilirsiniz de."*İ* kafamı onaylarcasına salladım. Verdiği peçeteyle karnımı sildim ve ultrason görüntülerini alıp hastanenin morg katına inmeye başladım. "Lütfen kötü birşey olmasın." Morgun girişinde birisi bulunuyordu.

"Sonunda gelebildiniz."*İ* beraber içeri girdik, "Ad, soy ad?"*İ*

"Sam Davies." Bir tanesini çıkartıp üzerindeki çarşafı açtı. "O-ona dokuna bi-bilir miyim?"*İ* kafasını saladı.

Tüm vücudu yanmıştı ama kafası dışında, sanki bilerek kafasını yakmamamışlardı. Yanağına dokunduğumda ağzı açılmıştı. "O-onun dili nerede?"*İ* sertçe yutkundum.

"Kopartılmış."*İ*

"Diğer cesedin adı ne?"*İ*

"Lena Danny." Göz kapakları ve gözleri yoktu. Vücudunun çeşitli bölgelerinde satanizm sembolleri vardı ve göğüs kafesi yoktu. Omuriliği belli oluyordu.

"Bu iğrenç."*İ* elimle yüzümü kapatım. Ne yapmış olsalarda onlarda bir canlıydılar. Batu'nun yaptığı canilikten başka birşey değildi.

"Ve son cesedin adı."*İ* boğazımda yumru oluşmaya başlamıştı.

"Rodi Clean." Cesedi çıkartıp örtüyü kaldırınca midem alevlenmeye başlamıştı. "O-onun be-beyni nerede?!"*İ* adam sadece dik dik bakıyordular. Göğüs kafesinde kemikleri yoktu ve akciğerlerinin üzerinde satanizm sembolleri, sigara yanıkları ve façalarla doluydu. "Galiba kusucam-"*İ* elimle ağzımı kapatım. Adam cesetleri tekrar yerine koydu. "Hiç birini adli tıpa gönderilmedi çünkü zaten öldürenler kendileri getirip teslim oldular."*İ*

ŞEYTANIN GÖZÜ Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin