ŞG/1

933 48 45
                                    

+Multimedya Batu

+İyi okumalar

+İlk okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız? ^^

Yağmur şiddetini arttırırken bende hızımı artırmaya başladım. Daha hızlı eve gidebilmek için ara sokaklardan geçiyordum. İzmir sonbahar ayına girmiş ve yağmurlar yağmaya başlamıştı. Koşarken kesik kesik nefes alıyordum, içimde kötü bir his vardı. Sanki izleniyordum ve takip ediliyordum.

Nefesimi düzene sokmak için bir süre dinlendim.Tekrar koşmaya başladığımda o his dahada artıyordu. Evimi görünce dahada hızlanmaya başladım. Her yer çamur olmuştu ve ben kötü bir haldeydim.

Etrafıma baktığımda kimse yoktu, çantamdan anahtarı ararken şimşek çakıyordu ve bende bu havalardan nefret ediyordum. Anahtarı bulduğumda titreyen elimle anahtar deliğine takmaya çalışıyordum. İçimdeki his midemi bulandırıyordu.

Kalbim aşırı hızlı atıyordu. Kapıyı açtığımda direk çantamı fırlattım, eve bu halde giremiyeceğim için üzerimdeki ceketi kenara koydum.

Ayakabılarımı çıkartmaya çalışırken durmadan etrafıma bakıyordum. İşte mesaiye kalmıştım ve hava çok boğuktu. Ayakkabılarımı da çantamın yanına atıp ayağa kalkarken ağzımda bir baskı hissettim.

"Bir süreliğine misafirimizsin Arya YALÇINER."

<•>

"BENDEN NE İSTİYORSUNUZ?!"

"BEN SİZE NE YAPTIM?!"

"LÜTFEN BENİ BIRAKIN POLİSE SİZİ SÖYLEMEM!"

"YARDIM EDİCEK KİMSE YOK MU?!"

Ne kadar bağırsamda bir işe yaramıyordu. Bilmediğim bir yerdeydim. Beni bayıltarak buraya getirmişlerdi.

"YARDIM EDİN!"

Neden beni kaçırdıklarını bilmiyordum ve bu lanet yerden bir an önce çıkmak istiyorum! Midem bulanıyordu, boğazım full asit tadına bulanmıştı. Kapı açılınca direk oraya baktım simsiyah giyinmiş olan bir adam girdi. Işıkları açınca direk gözlerimi kapattım, yavaş yavaş açınca o adama dahada dikkatli bakmaya başladım.

"Ba-Batu." midemdeki olan şeyler onu görünce kendini tutamadı ve sağa doğru kusmaya başladım.

Yere tükürdüm daha sonra. "BENDEN NE İSTİYORSUNUZ?!"

"YALVARIRIM BIRAKIN BENİ!" Direk odadan çıktı ve bağırmaya başladı.

"LAN SEVGİLİMİ KAÇIRMAK NE?!"

"SİZDEN İLK DEFA BİRŞEY İSTEDİM VE SİZ BENİM SEVGİLİMİ Mİ KAÇIRDINIZ?!"

"Yaren söyledi efendim."

"BAŞLATMA YARENİNE ŞİMDİ NE BOK YİYİCEM BEN?!"

"Özür dilerim efendim." tekrar odaya girdi. Kapıyı çarparak kapattı. "Batu yalvarırım beni bırakın kimseye söylemem. Yemin ederim kimseye söylemem, lütfen beni bırakın." Bana doğru yaklaştı ve bir elini yanağıma koydu.

"Yapıcaklarım için üzgünüm Arya. Beni affet."

<•>

Maf olmuş haldeydim bağırmaktan sesim kısılmıştı. Her yerim yağmurdan dolayı çamurdu, kendimden tiksiniyordum.

Ne hale düşmüştüm, sevgilim dediğim kişi beni kaçırmıştı. Buradan nasıl çıkacağımı bilmiyordum. Tekrar odaya gelmişti. Bana doğru yaklaşıp yüzümü okşuyordu. "Lütfen beni bırak."

Yüzümdeki elini çeneme indirdi. "Çok güzelsin."

Bir anda hıçkırdım. Çenemdeki elini biraz havaya kaldırdı ve şişmiş gözlerime bakmaya başladı. "Ah cidden beni zorluyorsun."

"Arya," diyip çenemi okşamaya başladı. "Yalvarırım beni bırak."

"Ben sana ne yaptım?!"

"Arya YALÇINER." göz yaşlarım tekrardan akmaya başladı. "Bana cevap ver!"

"Ef-efendim."

"Benden ne-ne istiyorsun?!"

"Senden üç şey istiyorum Arya. Birinci gözün, ikincisi bedenin ve üçüncü olarak bir bebek istiyorum."

Ona ne kadar yalvarsamda boşa gidiyordu, onun yanında sadece istedikleri için duruyordum. Sadece beni istedikleri için kaçırmıştı.

"Ağlaman ne kadar saçma. Sonunda sende onlar gibi olucaksın ve bana tapıcaksın."

"Sen-sen nesin?!"

"Ben bir şeytanım."

<•>

"Şimdi gitme vakti Arya!" Elimi ve ayaklarımı çözmeye başlamıştı. O kadar halsizdim ki. İki gündür burdayım ve hiç bir şey yememiştim. Belki birazda olsa enerjim olsa ondan kaçmaya çalışabilirdim ama adım atıcak halde bile gücüm yoktu.

Midem boş olsa bile kusma hissi uyandırıyordu. Beni kucağına aldı gerçekten şu an yaşayan ölüden başka birşey değildim. Acınacak halde olduğuma eminim.

Merdivenlerden inerken etrafa bakıyordum. Boyası dökülmüş duvarlar, kırmızı renklerde el izleri haricinde birşey yoktu. İğrenç bir yerdi.

Bir grup insanın önünden geçerken insanlar başını eğmişlerdi. Başımı omzuna koydum. Burnunu yanağıma sürtü. "Herşey daha iyi olacak."

"Neden bana bunları yapıyorsun?" sesim çok az çıkıyordu. "Yapmak zorundayım bebeğim." Dudağıma yakın bir öpücük bıraktı. Onu seviyordum, o iyi birisiydi ya da bana kendini iyi göstermişti. "Efendim." diye ses geldiğinde durdu. Gözlerimi hemen açtım, "Onu nereye götürüyorsunuz? Bugün ain var."

"Kendinize başka bir kurban bulun Yaren."

"Ama efendim o kadar kısa sürede kurban bulmak çok zor. Ona ihtiyacımız var."

"O benim ve burada kuralları ben koyarım şimdi toz ol." Yaren denen kız bana nefret dolu bakışlarını yollayıp gitti. Beni koltuğa oturtup kendisi sürücü kolduğuna geçti.

Göbeğimme dik dik baktı. Göbeğimdeki piercingime dokundu. İçimde ürperme oluştu. Torpidoyu açıp içinden su ve yiyicek birşeyler çıkartıp bana verdi. Suyu aldığım gibi açıp hepsini bir dikişte içtim.

Derin bir nefes aldım. Poşetin içinden tuzlu kraker vardı, "Seni biraz olsun tok tutar." hiç açmadan yanıma koydum ve gözlerimi kapatım.

"Beni niye orada bırakmadın?"

"Seni ilgilendiren konular dışında." güldüm. "Beni kurban edicektiniz ve ben kurtulucaktım."

"Üzgünüm ama Arya. Ben istediklerimi almadan kimseye seni vermem."

<•>

+Bölüm sonu

+Daha önce yazdığım ve beğenilen bir kitaptı.

Karakterler eskisi gibi yani

•Arya YALÇINER= İga WYSOCKA

•Batu ÖZER= Vini UEHARA

Xx

ŞEYTANIN GÖZÜ Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin