Heey lezers, wilde alleen maar zeggen dat dit wel een One Direction verhaaltje wordt. Alleen ze komen er later in voor! Genietse :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Begin schooljaar 4 -
Daar liep ik dan. De school weer binnen na een vakantie van zeven weken. Mijn ouders en ik waren gister pas weer in Nederland gearriveerd van onze vakantie in Suriname. Ik was helemaal kapot, maar ik moest toch naar school. Oh en ik vergeet het bijna te zeggen, ik ben Aliyaah, ik ben 15 jaar en heb geweldige vrienden. Oh en ik hou van One Direction. Ik zag mijn vrienden zitten en begon naar ze toe te lopen. Mijn beste vriendin Elise zag me en rende naar met toe. '' OH MIJN HEMEL, IK HEB JE ZO ERG GEMIST HE ! '' schreeuwde ik en op dat moment besefte ik dat iedereen ons raar aan keek. '' Ik heb jou ook gemist schat, hoe was Suriname? '' vroeg Elise. '' Suriname was super, maar ik ben wel heel erg verbrand! ''. De bel ging en we begonnen naar onze eerste les te lopen. '' Ugh beginnen met geschiedenis, altijd leuk joh '' jammerde ik. Ik vind geschiedenis wel een leuk vak, maar mijn schooljaar ermee beginnen.. EHHE nee gewoon niet leuk. We zagen onze andere vrienden en gaven ze een knuffel. Ik was zo blij om ze weer terug te zien, we zijn allemaal zo erg veranderd. We overleefde de eerste dagen school en alles begon weer een beetje aan te wennen. Elise en ik chillden vaak bij de trappen om bij te praten met elkaar. Ik vertelde haar allemaal gekke dingen die ik had meegemaakt in de vakantie en over de knappe jongens die ik tegen was gekomen. Na een paar dagen waren we klaar met onze vakantie verhalen en verveelde we ons een beetje in de pauze. We besloten om rond te lopen door de school. We waren bij de achterste trappen toen we bekende stemmen hoorden. We liep de richting van de stemmen op en kwamen onze twee goeie jongens vrienden en andere jongens van onze klas tegen. Ze waren aan het kaarten, besloten om bij ze te gaan zitten en kijken wat ze precies aan het doen waren. Toen ik eindelijk besefte wat ze deden gilde ik '' HEEEEY JULLIE ZIJN AAN HET TROEVEN ''. Ze moesten lachen en gaven me een klap. '' Heey dat deed pijn okay ? ''. Ik ging naast een jongen van mijn klas zitten en hij keek me aan. '' Heey Hayden ik mag vast wel hier zitten toch ? '' '' Jaa tuurlijk waarom niet '' zei hij terwijl hij me aankeek met zijn mooie blauwe ogen. '' Wauw je ogen zijn echt mooi.. '' kwam er perongeluk uit. Iedereen moest lachen en mijn beste vrienden Gy en Rafäel keken me aan. Ze gaven me een speelse klap en begonnen allemaal gekke dingen te zeggen. Hayden: '' Haha dat was echt heel random, maar dankje. Jouw ogen zijn heel diep ''. Wow die had ik niet zien aankomen. Ik keek weg en moest blozen. Elise kwam naast me zitten en ging verder met lachen. Ik gaf haar een klap, dat was het enige middel dat haar zou kalmeren. Want geloof me mijn klappen zijn hard. Ik had gelijk ze stopte gelijk met lachen en keek me serieus aan. '' Naar locker? '' vroeg ze. " Jepp naar locker. '' Elise en liepen naar onze lockers, we werden gevolgd door Gy, Raf (Rafäels afkorting) en Hayden. '' What the heck was dat net Aliyaah ?! '' vroeg Elise iets te hard. Ik keek achterom en zag de drie jongens lachen. '' Bedankt dat je zo hard praat El '' * zucht *. '' Het spijt me '' zei ze iets zachter. '' Maar ik heb geen freakin' idee wat dat van net was El.. Het kwam er opeens uit en ik meende het ook nog echt. Zijn ogen zijn echt mooi en hij is ook zo aardig! '' '' Waauw Al, je begint iemand een beetje leuk te vinden!'' zei Elise met een glimlach op haar gezicht . '' NEEE SOWIESO NIET ... '' schreeuwde ik dit keer. We waren aangekomen bij onze lockers en ik begon mijn tas uit te pakken. '' Wat hebben we '' schreeuwde ik naar de anderen want hun lockers waren niet echt dichtbij mijnes. '' BLOKUUR TEKENEN '' hoorde ik Hayden schreeuwen. Toen ik zijn stem hoorde kreeg ik kriebels in mijn buik. Nee dit zou je me toch niet menen he..