Hayden en ik liepen naar zijn locker. Iedereen keek ons aan, het irriteerde me heel erg. Hayden merkte het en sloeg zijn arm om mijn schouders. '' Maak je geen zorgen Al, die mensen mogen denken wat ze willen '', ik keek hem aan en schonk hem een glimlach. We waren aangekomen bij zijn locker en hij begon zijn spullen uit te pakken.
'' Waarom moest ik eigenlijk mee met je naar je locker ? '' vroeg ik.
'' Nou eh, omdat ik geen loner wilde zijn ? '' zei hij.
'' Dat klonk meer als een vraag dan een antwoord hahah ''.
'' Jaa, ik was er niet zeker over ''
'' Hayden je bent echt een rare kid ''
'' Haha dankjewel Aliyaah. '' Toen hij dat zei stopte hij zijn laatste boeken in zijn tas. Hij deed zijn tas dicht en sloot zijn locker. Ik dacht dat we eindelijk weg konden maar hij leunde tegen zijn locker met zijn gezicht naar mij.
'' Oke weirdo '' zei ik.
'' Haha jij bent echt zooo aardig he '' zei Hayden.
'' Aliyaah, zou ik jouw nummer mogen ? ''
'' Wauw Hayden jij bent echt random. Maar natuurlijk, givee me your phone weirdo! ''
Hij gaf me zijn telefoon en ik gaf de mijnes aan hem. Ik zette mijn nummer in zijn telefoon onder '' het aardigste meisje ''. Toen ik klaar was gaf ik zijn telefoon terug en hij gaf de mijne terug. We begonnen terug te lopen naar onze vrienden. Toen we daar aankwamen keek iedereen ons aan.
'' Awkward, waarom kijken jullie zo naar ons? '' vroeg ik.
Ze moesten allemaal lachen en Elise kwam naar me toen. Ze fluisterde: '' Wat hebben jullie gedaan eh ? ''. Ik keek haar aan met de '' hou toch op look ''. Ik zei tegen haar wat er gebeurde en besefte dat Hayden naar ons aan het staren was.
'' Heey mooiboy, ik weet dat Elise en ik knap zijn maar je hoeft echt niet naar ons te staren hoor '' en ik gaf hem een speelse klap. Hij lachte en gaf me een klap terug.
Gy: '' Heeeey hoe durf je voor mijn ogen mijn zusje te slaan Hay?! ''
Hayden: '' Nou gewoon zo '' en hij gaf me nog een klap.
En dat leidde tot een klap gevecht tussen ons drietjes. Iedereen lag op de vloer van het lachen. Het was erg grappig om het te zien. Ze hadden niet door dat we gestopt waren, dus ik besloot om een foto van ze te maken en te tweetten. Toen ze door hadden wat ik had gedaan ontving ik weer klappen.
'' Heey wats dit, dit is zo niet eerlijk! Ik krijg altijd klappen ! '' en ik trok een zielig gezichtje.
'' Das niet waar Al '' zei Hayden en hij gaf me een knuffel. Iedereen 'aahwde' en joinde daarna onze knuffel.
En toen pas besefte ik wat voor goede vrienden ik had en dat ik zonder ze mezelf niet zou zijn..