- best decission.

225 7 4
                                    

A/N; Dit zijn een groep beste vrienden! Gy en Aliyaah zijn niet verbonden door bloed, maar dat laten ze niet tussen hun komen. Ze zien mekaar als broer en zus. En dit heb je ook met de anderen, behalve degene die een relatie met elkaar hebben/ elkaar leuk vinden natuurlijk! Daarom zal Aliyaah over het kindje zeggen dat het haar neefje/nichtje is en Hayden of Elise doen hetzelfde. Ze zijn een familie, maar geen bloedverwanten.

**

De andere dagen verliepen snel en het was al zaterdag. MIjn wekker ging om negen uur. Ik gromde en wilde niet uit mijn bed komen. 'Ik had gister echt niet naar het feestje moeten gaan' dacht ik bij mezelf. Met veel moeite stond ik op en pakte mijn telefoon. Ik checkte het en zag dat ik een paar berichten had. Ik besloot ze gelijk te beantwoorden, omdat ik nogal vergeetachtig ben.

Van Hayden:

Goeie morgen boo. We krijgen vandaag onze neefje/nichtje te zien, yoehoe!  Ik haal je om half elf op, want het is een half uurtje rijden! x Hayden.

Naar Hayden:

Ello Hayden. Jaa, ik kan niet wachten! Maar is goed, ik ga me snel klaarmaken! Hoe laat was het afspraakje ook alweer? Sorry ben vergeetachtig. xx

Van Zayn:

Hi beautiful. How are you?

Naar Zayn:

Ello Zayn, I'm fine and you? :)

Van Gy:

OMG IK BEN ZO FUCKING ZENUWACHTIG! 

Naar Gy:

Calm down sistah. Het komt goed, wij zullen er zijn. En ik kan niet wachten. Ik hou van je xxx.

Van Hayden:

Kwart over twaalf Al x

Ugh klaar met deze berichten, dacht ik. Ik ging gauw douchen en tanden poetsen. Een half uurtje later was ik klaar en had ik nog een uurtje om klaar te worden. Ik pakte mijn superman-sweater en een jeans broek. Het maakte me niet uit wat ik aandeed als ik naar buiten ging. Gewoon dingen waar ik zin in had. Dat vond ik persoonlijk een plus punt van mezelf. Ik was niet één van de meiden die over de rooie gaat alleen omdat ze geen mascara opheeft als ze naar buiten gaat. Ik besloot wel mijn make-up te doen. Dit alles kostte me nog een half uurtje. Dat betekende dat ik nog twintig minuten had op te eten en tien minuten om mijn haar te doen. Goed genoeg! Ik maakte een onbijtje voor mezelf. Mijn ouders waren er niet. Ze hadden gister gebeld en gezegd dat ze voor een weekje naar Londen ging. Okay. Maar achja, inmiddels ben ik al gewend aan het alleen zijn. En ik ben niet eens alleen, ik heb mijn vrienden. Nadat ik klaar was met eten, ging ik naar boven om mijn haren te stijlen. Het duurde maar een paar minuten om mijn haren perfect stijl te krijgen, omdat ik het een jaartje geleden permanent gestijleerd had. Ik was net mijn schoenen aan het aandoen toen de deurbel ging. '' IK KOM ERAAN  '' gild ik, om Hay te laten weten dat ik klaar was. Ik pakte snel mijn blauwe NY-cap en mijn tas. Gelukkig had ik mijn telefoon en zo al in mijn tas gestopt. Ik maakte de deur open en zag één van de knapste jongen ooit staan.

Hayden:  '' Heeey Aliyaah ''

'' HEEY HAYDEN '' schreeuwde ik en gaf hem een knuffel.

Hayden: '' Okay genoeg geknuffeld, doe de deur dicht en laten we gaan. ''

'' Jaa je hebt gelijk, whoop. Maar hoe komt Amber daar dan? '' vroeg ik aan Hayden, terwijl ik de deur dicht deed.

Hayden: '' Gy haalt haar op en zet haar weer af slimbo ''

'' Ohja das waar ''

 We liepen naar zijn auto en stapten in. Hij zette muziek op en mijn favoriete nummers kwamen op. Gelukkig hadden Hayden en ik, en ook wel derest van onze vrienden, dezelfde muzieksmaak.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 18, 2012 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

love like this. [ dutch fanfic ] [ onhold ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu