* Bij Amber thuis *
Amber: '' Ehm papa, ik moet je wat vertellen.. Err ik ben zwanger en ik wil het kindje houden.. Ehm eigenlijk wilt Gy het kindje houden en hij gaat ervoor zorgen.. ''
Vader: '' Aah oke, gefeliciteerd dochtertje.. ''
Amber: '' Ben je niet boos dan papa ?''
Vader: '' Amber ik weet dat het kan gebeuren.. Jij was ook precies zo gekomen.. Jammer dat mama hier niet bij kan zijn. Ze zou je heel erg gesteund hebben kindje ''
Amber: '' Je bent de beste papa, ik mis mama nu.. ''
Vader: '' Geen zorgen kindje, ze is er altijd in je hart. Maar Gy, zul je er tijdens de zwangerschap altijd voor mijn kindje zijn? ''
Gy: '' Dat beloof ik meneer! Ik wil dit kindje echt heel erg graag en ik ben heel erg anti-adoptie, snapt u.. Daarom ben ik ook heel erg blij dat u ons steunt! ''
Vader: '' Oke, geen probleem jongeman. Ik snap het zelf ook wel. ''
'' Dus als het goed is, is alles nu geregeld voor nu? ''
Hayden: '' Denk het wel Aliyaah ! ''
Gy: '' Haha jepp, denk het ook ! ''
'' Okay laten we maar snel naar huis gaan. Het is al best laat. ''
Gy: '' Jaa je hebt gelijk Aliyaah. Oke meneer Schaken en Amber, wij moeten nu gaan. Ik zie jullie weer gauw ! ''
Vader: '' Oke Gy, Hayden en Aliyaah, tot gauw en let goed op jezelf! ''
'' Natuurlijk meneer, zullen we doen! Dag amber ! ''
Hay: '' Doei Amber, dag meneer Schaken ''
Amber: '' Doeeeii allemaal. ''
We verlieten Ambers huis en waren allemaal blij dat haar vader ons, naja Amber & Gyan zo steunde. Al ben ik wel benieuwd hoe het later allemaal zal gaan, ik bedoel als het kindje er al is.. Maarja daar hebben we het vast later wel weer over. Intussen hadden we Gy's moeder ook ingelicht over wat er gaande was en zij was ook blij dat ze hebben besloten het kindje te houden. '' Ik word oma ! '' had ze lachend gezegd. Echt een schatje was ze. Gy en Hayden zette me thuis af en ik ging snel naar de deur. Mijn buurt kon soms best wel eng zijn, hoewel het wel leuk was om daar te wonen. Ik zwaaide nog even naar Gy en Hay en stapte ons huis binnen. Mijn ouders waren niet thuis, laatste tijd waren ze heel vaak niet thuis. Ik moest ze maar eens vragen waar ze mee bezig zijn. Ze waren nooit zo, ze waren juist familie mensen en brachten zoveel mogelijk tijd met mij door. Zodat ik me niet alleen zou voelen, tjaah enigskind he.. Ik plofte op mijn bed neer en bekeek al mijn berichten.
SMS van Elise:
'' OMG YOU LOSER. Sms me snel terug over je date met Hayden vrieeeend. SNELSNELSNEL, nee maar echt snel. En oh Niall heeft me mijn nummer gevraagd, gekke shit hey ? ''
Ik lachte en besloot haar gelijk terug te smsnen:
'' OMGOMGOMG YOU GANGSTER. Okay mijn date was super awesome, gewoon beetje eten chilluh bioscoop en toen nog even naar Gy geweest. Maar daar praten we later weer over. En oh hij heeft toegegeven dat ie me al een jaartje leuk vindt IEEEK. En ik ben super blij voor je! Maar wees voorzichtig hey! ily xxx ''
Ze reageerde niet meer dus ik dacht dat ze al sliep. Het zou best wel kunnen, want meestal was ze helemaal uitgeput op de zondagavonden. Ik scrollde door mijn twitter heen en zag dat ik followers had bijverdiend. En niet een paar, nee gewoon 10.000 followers? Vaaas happenin' hey!? dacht ik. Ik snapte er echt niks van en besloot daarom wat te tweetten:
'' Ehm kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik 10.000 followers heb verdiend en waarom mijn mentions volgespammd worden met haattweets? Bij deze dank u. X Aliyaah. ''
Ik ging naar mijn DM's en zag dat ik er een paar had. Allemaal van Zayn, desperate?
DM 1:
'' Heey love, how are you? How was your Sunday? xx Zayn ''
DM 2:
'' Hii, sorry you might have gained some followers. Hope you don't mind.. ''
DM 3:
'' You aren't angry, are you ?! xxx ''
Wtf is er aan de hand? Ik ging weer naar mijn mentions en zag dat mensen een tweet van Zayn aan het retweeten waren met daarachter nog een tekstje.
@Weloveonedirectionsomuch: RT: @zaynmalik @Alilikesicecream you're beautiful in every way :) x x x
'' OMGGG DAAROM KOMT HET DUS '' schreeuwde ik heel hard. * zucht *. Oke dit word heel erg weird. Ik besloot om nog Zayn te DM'en..
DM to Zayn Malik:
Hi I'm fine and you? My Sunday was amazayn haha! And I don't mind no and I'm not angry. Don't be so insecure Zayn ahah. :) x Aliyaah.
Een paar seconde nadat ik een DM naar hem had gestuurd, had ik er weer eentje ontvangen. Enthousiast hey?
DM:
OH thank god you're not mad. But err can I get your number so we can text/wha'app please O:) ? x
DM to Zayn:
HAHA yeah sure you can, here ya go: [ 0633221133 ] ! :)
DM:
Thank you. We will text soon, I'm off to bed now. Long day tomorrow and stuff. Good night Aliyaah. xx
DM to Zayn:
Okaay, good luck tomorrow! I'll speak to you later, sleep well Zayn xx Aliyaah.
IEEEEEEEKK ZAYN FREAKIN' MALIK HEEFT MIJN NUMMER AAAAAH. Ik wilde heel graag Elise gaan bellen, maar dat leek me geen slim idee. Ik zou haar morgen wel alles vertellen.. Maar waarom wilde hij mijn nummer eigenlijk?.. Heel raar dit.
- volgende ochtend -
Ik werd wakker door mijn wekker. Zo erg vond ik mijn wekker niet. Ik werd altijd heerlijk wakker gezongen door One Direction. Er kan niks beters zijn toch? :) Ik klom uit mijn bed en deed mijn dagelijkse routine. Douchen, poetsen, aankleden, make-uppen, eten en naar school. Ik had best wel zin in school. Het is ons laatste week voor de vakantie. Heerlijk een weekje niks doen. Gewoon voor de bankhangen en heel veel eten! Niet te vergeten natuurlijk. Ik liep naar de tram halte en wachtte op mijn tram. Het zonnetje scheen en het was lekker warm. Er is niks beters dan lekker weer. Een kwartiertje later liep ik onze school binnen. Ik zag Elise al zitten, maar ik besloot om eerst even naar locker te gaan. Een paar minuten later zat ik naast Elise.
'' Errm Elise, ik moet je wat vertellen.. ''
'' Okay vertel het Al ''
'' Errm nou er is gister heel wat gebeurd, maar dat kan Gy je vertellen. Maar mijn date met Hay was echt super leuk en ZAYNMALIKHEEFTMIJNNUMMERIEEEK. ''
Ik praatte zo snel dat ik dacht dat Elise me niet had verstaan. Maar ik had het mis, ze keek me met grote ogen aan en we deden beiden een dansje. Jepp zo gestoord konden we zijn. Nadat we klaar waren besloten we even op het monitor te kijken of er enkele lessen uitvielen. We zagen dat onze geschiedenisdocent afwezig was.
'' Elise, hebben we nou het tweede uur geschiedenis? ''
''Jaa hoezo ? ''
'' Nou ze is dus afwezig !''
'' OHJAA FEEEESTJUUUHH. ''