'' AAAAAAAALIYAAAAH !!! ''. Elise gilde mijn naam en kwam rennend naar me toen.
'' What the heck El? Vaaas happenin' mehh ?! '' antwoorde ik.
Ze vloog me om mijn hals en liet me bijna vallen. Net toen ik dacht dat we een beetje in balans waren vielen we om. Ik moest keihard lachen, zo hard dat ik een sixpack voelde aankomen. Maar toen besefte ik dat Elise tranen in der ogen had.
'' What the hell?! Waarom heb je tranen in je ogen boo? ''
'' WE.. IK... WIJ.. AAAAAAAAAAAAAH ! ''
'' Oke kalmeeeer El en vertel het me in een normale zin alsjeblieft! ''
'' IK HEB TICKETS VOOR ONE DIRECTIONS CONCERT GEWONNEN MET BACKSTAGE PASSEN AAAAAAAAAH EN IK MAG ÉÉN IEMAND MEENEMEN EN DAT BEN JIJ NATUURLIJK AAAAAAAH !! ''
Op dat moment begon ik ook te gillen en te springen. Ik gaf El een dikke knuffel. Men ik hou echt van die meid. Rafaël, Gy en Hayden liepen naar ons toe om te kijken wat er aan de hand was.
Gy: '' Waarom schreeuwen jullie zo ? ''
Hay: '' Wtf, hebben jullie nou tranen in jullie ogen ? ''
Ra: '' Kalmeer hey apen! ''
El en ik tegelijkertijd: '' WIJ GAAAN NAAR ONE DIRECTION BITCHESSSS ".
De jongens keken elkaar aan en moesten lachen. Ze wisten hoeveel we van ze houden. Ze gaven ons een knuffel en Ra zei: '' OMG ik kan niet geloven dat jullie Zayn zien! Doe hem de groeten he, hij is mn beste vriend ''. We moesten allemaal lachen.
'' El wanneer is het eigenlijk ? ''
'' MORGEN AL ! ''
'' Aaah gelukkig hebben we net geshopt! ''
'' INDERDAAAD !!''
Wauw Elise was nog steeds hyper. En dat kon ik ook begrijpen. One Direction waren echt onze idolen. Ze gaven ons hoop en hadden ervoor gezorgd dat we durfden te dromen. Ze lieten zien dat je ook normaal kon blijven, hoe beroemd je ook werd.
- in de avond -
* BIEPBIEP *. Ik pakte mijn telefoon om te kijken we me een smsje had gestuurd.
'The sexy weirdo kid', wtf ?
Ik maakte het smsje open en las wat er stond.
'' Hey liefste meid. Mooie naam heb je gezet hoor. Ik hoop dat mijnes je ook een beetje bevalt. Ik hoop dat je veel plezier hebt morgen. Ik sms je morgen wel, slaap lekker Al. x Hay.
Wauw, Hayden was echt lief. Ik moest gelijk terug denken aan zijn mooie ogen, zijn haar, zijn lippen. '' NEE ALIYAAH. Niet doen. Hij wilt geen vriendinnetje en jij wilt geen gebroken hart '' zei ik tegen mezelf. Ik besloot hem terug te smsnen, hoe moe ik ook was.
'' Hey (sexy) weirdo kid. Jaajaa sexy staat tussen haakjes ja. Dankjewel en beter voor jou vergeet je niet om mij te smsen ! Slaap lekker Haaayy :) ''
Ik kreeg gelijk een smsje terug.
'' Nooit dat ik het vergeet x''
Ik glimlachte en ging slapen met een goed gevoel.
- de volgende ochtend -
Mijn telefoon ging over en ik nam het op. '' Halloo. Wie the heck is dit zo vroeg ? '' '' AAAL, ik ben het El. Beter voor jou ben je al wakker en ben je al aan het klaarmaken. '' ''Eeh jaa? '' ''Nee dus * zucht *. Okay ik ga ophangen ga snel klaar maken okay ? '' '' Okay mamma vriendinnetje. Doei. ''
Ik zuchte en stapte mijn bed uit. Ik ging douchen en begon me klaar te maken. ( http://www.polyvore.com/cgi/set?id=48280122&.locale=nl outfit ) Toen ik bijna klaar was hoorde ik mijn telefoon weer piepen. Ik hoopte dat het Hayden was. Ik weet het ik weet het.. Ik had mezelf beloofd om niet op hem te vallen, maar hey iemand leuk vinden is niet zo erg toch?..