- the date.

351 8 1
                                    

Ik werd wakker met een goed gevoel. Vandaag had ik een date met Hayden! Het was 9 uur, dus ik had nog genoeg tijd om me klaar te maken. Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik een smsje had. Twee zelfs. Wauw populaire kid hiero.

Sms 1:

'' Wauw grote zusje. Heb gehoord dat je een date hebt met één van mijn beste vrienden ! Aayayy voorzichtig he ! Bel me op na je date, moet je ook wat vertellen. Veel plezier Al. xxx Gy ''

Sms 2:

'' Goeie morgen boo. Hoop dat je onze afspraakje niet vergeten bent. Zie je over een paar uurtjes. x Hayden. ''

Ik kreeg een glimlach van beide smsjes. Allees was ik wel benieuwd naar wat Gy me te vertellen had.

Sms aan Gy:

'' Heey mijn beste vriend en niet zo biologische broertje! Ik vraag me nog steeds af waarom je mij zusJE noemt, want ik ben wel ouder dan je.. Maar goed hey, jepp een afspraakje met Hay. Geen idee wat ik er van moet verwachten.. Het kwam best wel random, maar ik ben best wel blij ermee. Ik zal je zeker bellen, je weet dat je me net wel heel erg nieuwsgierig hebt gemaaakt!  Wauw lange sms, maar ik bel je zeker. En dankjewel broer. Dikke knuffel. xxx Aliyaah. ''

Sms aan Hay:

'' Goeie morgen allerliefste Hay. Natuurlijk ben ik onze afspraakje niet vergeten :). Vergeet niet om me op te halen he! xx Al. ''

Toen ik de smsjes had verzonden opende ik Twitter. Jepp ben er best wel verslaafd aan. Ik tweette een beetje totdat ik een DM binnen kreeg. '' Wie moeten we nou hebben '' zei ik hard op. Ik opende het berichtje en zag dat het van Zayn kwam.

'' Good morning Aliyaah. Hope you had a great night. :) x Zayn. ''

'' Hiya Zaynie. I did have a great night, what about you? xx Aliyaah. ''

'' Yess I had a great night. Partie hardie aha. Just got a bit head ache now. x ''

'' Wauw hangover mehh hahah. x Al ''

Na dat kreeg ik geen DM meer en klom ik eindelijk uit mijn bed. Wel raar dat Zayn me had ge-DM'ed. Ik dacht dat hij me allang al vergeten zou zijn. Ik nam een douche en begon me aan te kleden. [ outfit; http://www.polyvore.com/peace/set?id=48287412&.locale=nl of hiernaast :) ]

Ik deed mijn make-up en krulde mijn haren een beetje. Na twee uurtjes was ik klaar. Ik liep naar beneden en zag mijn ouders al aan tafel zitten.

'' wauw waar ga jij heen dan zo vroeg ? '' vroeg mijn vader.

'' ehm pap, ik heb soort van een afspraakje met Hayden, je kent hem toch wel? ''

'' Aah jaa Hayden, hij is een goeie jongen. Ga je nu niet eten dan? ''

'' Nee denk het niet pap. ''

'' Aah het geeft niet schat. Wij gaan over een half uurtje weg, dus we zijn er waarschijnlijk niet als je weggaat. Hier is wat geld en ik hoop dat je een leuke tijd hebt met hem! Hij is knap en aardig ! '' zei mijn moeder.

'' Haha dankje mam, je bent de beste ! ''

Mijn ouders gingen verder met eten en ik ging een beetje tv kijken. Ik keek op mijn telefoon en zag ik veel berichtjes had. Ik zei toch dat ik populair ben. HA-HA.

Sms 1:

'' Have fun sis, ily. xx Gy.''

Sms 2:

'' Veel plezier met Hayden beste vriendinnetje! Geen gekke dingen doen alsjeblieft.. xx Rafaël. ''

Sms 3:

'' Nee natuurlijk vergeet ik niet om je op te halen slimbo! Vind je het erg als ik een half uurtje eerder kom? Ben al klaar en heb er zin in. x Hay ''

Ping:

Elise: Woehoee bimbo, zin in je date mehh? Btw. Ik heb net een DM-sessie gehad met Niall. Is dat raar? xxx

Aliyaah: Loser, super veel zin in mijn date! Ik ook soort van met Zayn. Wel raar dat hij een berichtje had gestuurd. Dacht dat ze ons allang al vergeten waren..

Elise: Yess, have fun with the Hayden you sucker. Jullie zijn echt een leuk stelletje. Jaa dat dacht ik ook, maar wel awesome!

Aliyaah: Thanks you slut. Haha team weirdo's wij. Maar eh we zijn geen stelletje dusja.

Antwoord sms 1:

'' Thanks bro xxx ''

Antwoord sms 2:

'' Thank you lovely friend. ily xx ''

Antwoord sms 3:

'' Yaay, jaa kom maar eerder! Ik ben ook al klaar, enthousiast mehh. xx ''

Een half uurtje later waren mijn ouders al weg en was Hayden al gearriveerd. [ Haydens outfit: http://www.polyvore.com/hay_outfit/set?id=48521323 ]

'' Wauw Aliyaah, je ziet er echt leuk uit! '' zei hij en hij gaf me een knuffel.

'' Eh hallo, heb je jezelf wel eens gezien? Super sexy hey. '' en Hayden moest blozen

'' Haha, altijd toch! ''

'' Jaa daarom heb je opeens rode wangetjes Mr. Always Sexy ''

Hij moest lachen en we liepen naar zijn auto. We reden ongeveer 20 minuten en we kwamen aan bij een leuk restaurantje.

'' Leuk restaurantje Hay ! ''

'' Jaa he, ik vind het altijd leuk om hier te komen met mijn ouders ''

'' Hmm, alleen met je ouders of ook met andere meisjes ? ''

'' Wel ehm, ben hier tot vandaag alleen met mijn ouders geweest. Dus voel je speciaal zal ik zeggen! ''

'' Haha ik voel me super speciaal nu! Maar hey Hay, waarom zo random een afspraakje ? ''

'' Ik weet het niet, ik wilde je gewoon zien en je met je kletsen :) ''

'' Aahw, that's cute! ''

We praatte nog wat en ik vertelde hem alles over wat er gister was gebeurd. Hij vertelde me over zijn dagje en daarna praatten we nog wat over school en stuff. We waren klaar met eten en Hayden vroeg of ik met hem naar de bios wilde. Natuurlijk wilde ik dat. We liepen hand in hand door de stad heen en ik zag een paar meisjes naar Hayden staren. Hayden zag het en moest lachen.

'' Ik zei toch dat ik sexy ben ! ''

'' Jaa, ik merk het eindelijk! Veel aandacht van meisjes he Hay. '' zei ik en ik liet zijn hand los.

'' Als ik maar jou aandacht heb Aliyaah. En mijn hand word koud hey. Waarom liet je los? zei hij en hij pakte mijn hand opnieuw vast.

'' Wauw flirterig he meneer Hayden. En ik liet los omdat.. Naja ik dacht dat je je misschien gedwongen voelde om mijn hand vast te houden. ''

'' Jepp that's me. En nooit Al. Je handen zijn lekker warm! ''

'' Wauw alleen omdat mijn handen warm zijn wil je ze vasthouden he '' zei ik plagend.

'' Nope, meer dan dat. ''

'' Hayden, watser met je 'ik wil geen vriendinnetje' attitude gebeurd?

''Wel erm, ik zei dat alleen maar omdat ik iemand leuk vond en niet wilde laten merken dat ik haar leuk vond en nog steeds vind. ''

'' Oh wauw, wie dan? ''

'' Erm Aliyaah, ik vind je al sinds een jaar ofzo leuk.. Misschien is dit niet de beste manier op het te zeggen, maar ik vind je heel erg leuk ''

'' wauw, die zag ik niet aankomen Hay! Maar ik vind je ook heel leuk. Alleen weetje ik wil het gewoon rustig aandoen. Ik wil niet weer heart-broken achtergelaten worden snapje.. ''

'' Ik ben blij dat het wederzijds is Al! En je hebt gelijk, we moeten het gewoon rustig aan doen. En Daniel was gewoon een loser om je zo achter te laten Aliyaah. ''

'' Haha thanks Hay, je vrolijkt me zoals altijd weer op! '

love like this. [ dutch fanfic ] [ onhold ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu