İşte tamda bu an şimdi bu karanlıkta yıldızların altında kalbim öyle bı acıyor ki, öyle bir sızlıyoki..
Sorsana bi kalbime neden ağrıyı, neden sızlıyor..
--Eski sevgilimin kalbi neden ağrıyıp sızlıyosun. Alış artık bu acıya terk ettim ben onu...
+Nereye terk ediyorsun Mustafa bey o kalp seni öyle bı seviyoki sensiz yaşayamaz.. Ne demişti bugün sana "vahiy mı indirmeliyim senin benim sevdiğimi anlaman için" doğrumu dedi yanlış mı dedi bilmiyorum ama ben dedirttim o kelimeleri ağzından ben çıkarttım o ise o kelimeleri parmaklarının ucuna dökerek sana yolladı.O söylediği herşey içinden geçiyor ki bende ona dedirtiyorum. O seni gözlerinden bile çok seviyodur belki ama bak belki dedim gözlerinden çok sevip sevmediğini söyleyemem çünkü sen ona gözlerini vermedin veririm deseydin bile o senin gözlerini almıycaktı.Senin gözlerini öyle bı seviyoki bıraksan gözlerini ona her zaman gözünü senden bir saniye bile ayırmadan bakar. Keşke kalbini kırmadqn al gözlerim senin deseydin.. O seni hep yıldızların altında gece karanlıkta düşünüyo. Seni herşeyden çok seviyor ama Rabbini senden çok seviyo. Seni her daim Rabbine emanet ediyo. Doktoru demiş ki söyle sevdiğine seni her gece yıldızları çok sevdiğini bile bile ağlatmasın yıldızların altında yıldızlar çok üzülüyo.ve sonradan şunu ekledi doktor: kim seni bu kadar çok ağlattıysa söyle ona gözlerini sana versin..
Vermedin be sevgili gözlerini bana veririm deseydin de ben almazdım gözlerini çünkü o gözler o gözler.....
Neyse Allah'a emanet ol sağlıcakla kal.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Sor
SonstigesKaranlığın ardına gün doğar. Gerçekler gecenin karanlığına benden not olsunnn