Bak yine geldim ben sana #hissedermisin#
Bak yine baş ucundayım #hissedermisin#
Hissediyomusun bilmem ama bak sımsıkı tutuyorum ellerini, gözlerine bakıyorum da ağlamaklı neden ki beni hissettiğin için mi böyle.. Bı baksana benim gözlerimi yaş aktı akıcak.. Neden biliyomusun neden?
+ Benim içinmi? Beni düşündüğün içinmi?
- Evet senin için, seni düşündüğüm için, fotoğrafına baktığım için, gamzelerindeki gülüşleri hatırladığım için hiç unutamıyorum zaten o gamzeni. Sanki o gamzeni gözlerimin önüne yerleştirmişler gibi..Bunları, yazdıklarımı, hissettiklerimi okuyomusun bilmem ama inşallah okuyorsun dur..Sus gönlüm sus diyorum ama o yüreğimdeki Mıstık kuşu durmuyor.. Benim Uçmam gerekiyo artık nefes alamıyorum diyo laf dinletemiyorum ne yapmalıyım bilmiyorumda.. Aşk hançeri zipleniyo kalbime.. Gökkuşağım bı gün birlikte olsak pembeye aşkımızı anlatsak, kırmızıyla ben sana hasretimi anlatsam, sarıyla seni nasıl ısıtabileceğimi anlatsam, morla nasıl senin yokluğunda dudaklarımı ısırdığımı anlatsam, maviyle gökyüzünü anlatsak birbirimize, yeşille yapraklara yazdığım adını anlatsam, siyahla kalbime ziplenen hançeri anlatsam....
Sevinçlerimi önüme koyuyorum da hepsi sennnnn
Dünyalar kadar "sennnnn".
Gelsende bi fısırdasan kulağıma.
Desenki: ama sessizce kimse duymasın sadece ben duyayım..
+ Seni seviyorum....♥♥♥♥♥
Ben de sana desem ki :
- Ben seni senden daha çok seviyorum..
Böyle kavga etsek çocuklar gibi..Mıstık kuşu da deseki işte siz busunuz küçük olamaz Mustafa ve Seher dese umarım bir gün der..
Mıstık kuşu bana dedi ki bugün..
"Şimdi senden vazmı geçmeli yoksa masal olup yola devammı etmeli" dedi
Bende ona dedimki masal olup yola devam etmeli değil 'gerçek ben olup yola devam etmeli' dedim..
Geliyor Seher aç kollarını Mustafaaa..
Hayallerimin prensi gökkuşağımm.
#Hissedermisin#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Sor
RandomKaranlığın ardına gün doğar. Gerçekler gecenin karanlığına benden not olsunnn