Sordunmu karanlığa

44 27 4
                                    

+Sor demiştim ben sana karanlığa sordun mu ?
-Neyi sordummu?
+Seni sevip sevmediğimi..
-Evet sordum..
+Ne dedi sana? Seher seni seviyomu sevmiyomu dedi?
-Seviyo dedi hem de çok seviyo dedi... Ve sonra benim kulağıma fısırdadı Seherin yıldızı... Eğer Seherin seni nasıl sevdiğini görmek istersen kalbinin üzerine  çizdiği yıldızlara bak, seni  sevdiği her gün için bir yıldız çiziyor..
Kalbinin üstü şu anda gökyüzü gibi..
Seni gizli gizli karanlıkta yıldızların altında severken hep GÖKYÜZÜM diye sevdi..
+Ya sen beni seviyomusun.. Dün sormuştum bu soruyu ve sen bana sevmiyorum demiştin.. Ben sana bu kadar sırıl sıklam aşıkken sen beni neden sevmiyosun. Ve tüm erkeklerin yaptığı şeyi yaptın bana.. İlk başta teklif ettin, sonra kalbimi çaldın, sonrada beni benden çaldın, kendinide aldın gittin benden gökyüzüm.
Hadi gel yetsin bu ayrılık gayrı bize olmuyo baksana olsaydı olurdu ama olmuyor... Patlıcan yemeği yaparken aklımdaydın patlıcanın kabuğunu soymayı unutmuşum seni düşünücem diye, geçen günde karpuzu dilimlerken de seni düşünüyodum elimi bıçak kesmişti .. Bi bak ya kendi kendimin katili oluyorum gökkuşağı..
Ya o karpuzu dilimlerken bıçak kalbime saplansaydı, ben öldüğümde bilirmiydin kıymetimi, benimle barışmadın hala..
Ya ölürsem ne derim ben Rabbime.??
"Bir müslümanın bir müslümana üç günden fazla küs durması harammış."
Ben senin defterine günah yazılmasını istemiyorum hadi gel artık gelde saplanmasın bu mızrak bu kalbime..
Gökkuşağım kalbimdeki kuşun Mıstığın kanatları kırılıyor...
Uçmuyor artık Mıstık hadi gelde birlikte uçuralım....
GÖKKUŞAĞIMM...

Karanlığa SorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin