+Çok özledim be hayat..
-Neyi, kimi çok özledin?..
+ Onu çok özledim, beni çok sevişini çok özledim, elimi sıkı sıkı tutupta bırakmayışını çok özledim, bana hatunum deyişini özledim...
Bir gün tekrar bana hatunum dermi?.
Desin ya ben onun hatunuyum...
Başkası bana hatunum diyemez.
Ben onu çok seviyorum ama o....
Benim onu niye sevdiğimi bilmiyo,.
Belki biliyo ama bilmemezlikten geliyo. İnsan sevgilisini gün boyu hiç aramazmı ya.Hiç aramıyo beni..Arasın beni saatlerce konuşalım işi olmadığı zaman. Telefonu kapatırken sen kapat ben kapat yapalım.. Sonra ben ona diyeyim ki seni seviyorum, o bana desin ki ben seni daha çok seviyorum, hayır ben seni daha çok seviyorum, böylece uyuyup kalalım.. Her şeyi hayalde mi bırakıyorum, gerçekleşirmi bilmiyorum....
Ya dedim ömrüme ömür olsun, kalbimi alsın, mutluluğum olsun..#Ben #kalbimi #çoktan #sana #emanet #ettim #de ..
#Senin #kalbin #kimde#..
#Karanlığa# Not#Beni hiç mi düşünmüyosun,...
Sevdiğin hıçkıra hıçkıra ağlıyor..Ama hıçkırık sesi içinde.. İçinden hıçka hıçkıra ağlıyoki kimse duymasın. Çok özlüyorum be seni..Kokunu çok özledim.. Artık sen benim herşeyimi ve birtanemsin..Ben neyim ki sende..
BEN BEN BEN????
Ben desen sen olmuşum artık..
Kalbim desen hergün senin için atıyor. Mustafa Mustafa diye atıyor kalbim.. Mıstık kuşumu sorarsan eğer senin için çırpınıyor,senin için uçmaya çalışyor..
Sen benim herşeyimsin....
Uslan deli gönlüm artık...
Daha ne delilikler yapayım senin için..
Ya Mustafa hergün düşünüyorum biliyomusun.. Ben ölsem ne yaparsın bunu gerçekten çok düşünüyorum..
Mezarıma gelirmisin bı kere olsun.
Bir tane göz yaşı dökermisin.. Ben tahtalar içinde olsam bile bana seni çok seviyodum SEHERİM ama dünyadayken söylemedim, duy beni kadın duy seni çok seviyorum dermisin,...???????????
Deme, deme ben seni tahtalar altındayken duysam bile bende seni çok seviyorum diyemem, derim derim ama sen duymasın ki..Geç kalmadan de, ben sana her gün diyorum..
SENİ SEVİYORUM diye..
Oradayken desen bile bi işe yaramaz ki beni sevmen.. Şimdi geç kalmadan de de beni mutlu et gökyüzümm...
Mutlu olmak istiyorum ..
Ama seninle birlikte..
Seni seviyorum..
Her zamanki gibi kırmızı aşkın tonuyla seviyorum seni ..
Sevgi dolu yazar hatun...
( Yüzüm Hüzün)
Sevgili yazar arkadaşlarım lütfen vote verin bana.. Siz vote vermeyince ben çok üzülüyorum.. Kitabımı beğenen arkadaşlarım yorumlarıma bekliyorum sizi...
Selametle kalın..
Allah'a emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Sor
RandomKaranlığın ardına gün doğar. Gerçekler gecenin karanlığına benden not olsunnn