HAYALLERİMİN SAHİBİ

14 7 0
                                    

İşte yine aynı gökyüzünde..
Aynı karanlıkta...
Yine o yıldıza bakarken..
Başkada yıldız göremiyorum ki zaten..
Hep aynı yıldız işte
Niye deme sevgili boşver.
Seni anlatıyor bana o yıldız...
Her geceki gibi dertlerimi dinliyor yine...
Neyini anlatıyor senin, biliyor musun?
Gamzelerini, gülüşünü,gözlerini..
Beni kollarına nasıl sarıp sarmaladığını anlatıyor...
Hadi şimdi gökyüzündeki bulutlara varalım...
Birlikte dolaşalım bulutlarda, bizi dolaştıran sihirli bir halı olsun..
Bulutlarda şehir şehir dolaştırsın bizi..
Bulutun biri kalp olsun içine aşkımızı yazalım..Ama hiç silinmeyen kalemlerle..
Diğer bulut müzik notası olsun içine bizim şarkımızı haykıralım..
Biz seninle ekmekle tuz gibi, sekiz ile dokuz gibi hiç ayrılamayız...
Mesela bulutun biri tencere olsun o bulutta ben sana en çok sevdiğin yemeği yapayım..("BAMYA") yemeğini.
Biliyorum bamya yemeğini sende çok seversin bende..
Sonra bulutun biri ağaçtan bulut olsun, ağaç bulutuna adımızı kazıyalım..
Sevgilim ben seni bir günlük değil ömürlük sevicem..
❤❤❤❤s❤❤❤❤❤❤❤❤e❤❤❤❤❤❤❤❤n❤❤i❤❤❤❤❤❤❤❤s❤❤❤❤❤❤❤e❤❤❤❤❤❤v❤❤❤❤i❤❤❤❤❤❤❤❤y❤❤❤❤o❤❤❤r❤❤❤❤❤❤❤❤❤u❤❤❤❤❤❤❤m❤❤❤❤❤❤ç❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤i❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤t❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤l❤❤❤❤❤e❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤m❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤b❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤i❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤k❤❤❤❤❤❤❤❤k❤❤❤❤❤❤❤u❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ş❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤u❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤m❤❤❤
......
......
.....
Yukarıda sana bi bilmecem var sevgili bulabilirsen sana kocaman bir sürpriz var....

.............Gel be gökyüzüm...........
.............Gidelim artık buralardan...........
..............Ya tut elimden...........
..............Ya da ben seni kaçırayım..........

Sana olan sevgim, aşkım günden güne artıyor ne yapayım be sevgili dünyaya duyuramıyorum seni ne kadar çok sevdiğimi, bende işte böyle baş koydum bı yola dedim belki yazar aşkın olur..Yolu yarıladımmı bilmiyorum ama daha bizim aşkımız çok ben yazmasına yazarımda gökyüzüm..Kalemin mürekkebi yetermi, kağıtlara sığarmı aşkımız.. Zannetmiyorum sığmaz. Çünkü sen benim için dünyadan bile büyüksün.. Herşeyim diye boşuna demiyorum HERŞEYİM.. Seni çok seviyorum. Bilki bunları hep sen varsın diye yazıyorum. Bu kılavyeyi kullanmam bile senin için..Seni herşeyden çok seven şair meleğin seni Allah'a emanet ediyo....
Sevgi deli gibi seven şair melek...

Kalbimden kalbine bi mesaj iletiyorum...
SENİ ÇOK SEVİYORUM
Karanlığa not...
------------------------

Karanlığa SorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin