Unut demiştin, UNUTMADIM..

43 22 5
                                    

Demesi kolay geliyo dimi.."UNUT"!!!
Nasıl unutayım be adam.. Sen: ellerimi sımsıkı tutan adam, kalbimi aşkınla bahşeden adam hiç mi için acımıyor .. "UNUT" ne bu ya ne!!!!?!Çok saçma bı kelime..
Ben seni nasıl unuturum kalbimdeki Mıstık kuşum senin için açıyorken kanatlarını..
Peki sen beni nasıl unutucaksın..
Unutamazsın çünkü sende beni seviyosun ama " sevmiyorum" diyerek yalan söylüyorsun...
Kim tutar benden başka ellerini..
Kim yaslar omuzuna kafasını benden başka.. Kim seni nefesiyle sıcakta soğutup, soğukta ısıtabilir benden başka... Ben seni herşyinle kabul ettim..
Hani rabbim demiş ya "hatasız kul olmaz diye" bende senin burda bı hata yaptığını düşünüyorum..
Hata yaptığını anladığında diyceksinki :
+ Ya ben ne yaptım beni cennet yoluna götürebilecek hatunu elimin tersiyle ittim...
Evet bunu umarım ben ölmeden, bana geç kalmadan dersin, vakit geçiyor gökkuşağımm. Ölüme hergün bir adım daha yaklaşıyoruz, Belki yarın ölücez, belki bu gece, belki bir saat sonra.. Bilmiyorum Rabbim biliyo ne zaman öleceğimizi..
Ben cennete seninle birlikte gitmek istiyorum..
Bi baksana sol yanıma nasıl sızlıyor canısı..
Hissedebiliyosun dimi çok acıyor..
Bir kere daha kötü bı şekilde dokunursan soluma sanki ölücek gibi hissediyorum..Canısı ben seni terk edemem.. Hatırlıyomusun bu şarkıyı canlı yayında dinliyodun..
Gidemem gidemem seni terk edemem
Ölürüm ölürüm ben sensiz edemem
Canısı canısı canısı
Canısı canısı ömrümün yarısı ben senden ayrılmam alnımın yazısı..
Duymasam sesini..
Tutmasam elini ..
Tatmasam tenini..
Buna dayanamam..
Canısı Canısı canısı
İşte bu şarkı..Hadi dinlediğin gibi bu şarkıyı bana da koşarak gel..
Ben sensiz edemem de...
Elini tutmasam, tenini tatmasam edemem dayanamam bu ayrılığa de hadi....
Bak gökkuşağı sen bana bir adım at ben sana koşarak gelicem söz..
Düşürme hayallerimi bir kez daha suya.. Düşe düş yüzmeyi öğrendiler zaten.Hani çok seviyodun beni yalanmıydı.. Yalanmışmı demeliyim..
Bak şimdi iyi dinle beni sevgili.. Bi gün gelicem, arkana saklanıcam,
gözlerini kapatıcam bakalım ellerimden bilecek misin beni ...Sonra beni bilirsen sana bir sürpriz var bilemezsen sana sımsıkı sarılıp kemiklerin kırılıncaya kadar bırakmıycam seni ama sen dersinki seni çok seviyorum yeter kemiklerim kırılıyor bırak dersin bir de o zaman bırakırım seni.. Ama şunu unutma seni hiçbir zaman bırakmıycam...
Kalbim her daim senin adınla çarpıyor ..
Seni deli gibi seven şair..
Selametle kal....

Karanlığa SorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin