Yaşanmışlara, yaşanmamışlara ve hiç yaşanmayacaklara..
•Bir•
• • •
"Gülüşün ne zaman aklıma gelse, kendimi bulutların üzerinde süzülüyormuş gibi hissediyorum. Sesin, ruhumu okşayan, dünyada eşi benzeri olmayan, usta bir müzisyen tarafından özenle çalınan bir melodi. Gülüşün, içinde rengarenk laleler barındıran, kocaman bir mutluluk bahçesi. Bakışın, cennetten kopan huzurun kalbe dokunuşu. Sen, tanımı olmayan bir duygusun. Sevginin ve aşkın basitliği kadar anlamsız değil de, daha üstün, daha yüce. Sen, uğruna can verilecek kadar içten. Sen, dünyanı yaşanılır kılan, dünyada sevdiğim her şeyin karışımı.
Sevgimden bihaber sevgilim..
Sen öyle içten gülümseyince dünyaya, ben insanlık adına bir umut daha var dedim kendi kendime. O gece ruhumu intihar ipinden kurtardım ve 'daha çok erken' diye fısıldadım bilinmezliğe. Kalbimin derinliklerinde kaybolmuş küçük kız çocuğu, gözyaşlarını silerek, senin bilinçaltıma kazınmış silüetine sarıldı. En çıkmaz sokaklarımda bile laleler açtırmıştı gülüşün.
Uçurumun kenarında çaresizce beklerken, gülümseyerek izlediğim gökyüzüydü senin bir çift gözlerin. Bir insan kahverengi gözlerinin ardına denizleri sığdırabilir miydi hiç? Ben gözlerinin derinliklerinde çırpınan o hırçın denizi görebiliyordum.
Bir gece senin, gökyüzünü gülümseyerek izlemene bizzat şahitlik etmiştim. Ah kalbimin en güzel yarası, ne çok istemiştim o gece küçük birer yıldız olup, seni gülümseten gökyüzünde kaybolmayı.
Ne de çok istemiştim Tanrıdan..
O, gülümsediğinde sanki dönmeyi durduruyordu dünya. Duruluyordu dalgalarıyla göz okşayan deniz, diniyordu yağmurlar, dağılıyordu kara bulutlar. O gülünce güneş doğuyordu çıkmaz sokaklarda, umut yeşeriyordu atmayı bile unutmuş kalplerde. Gülüşü özenle yazılmış şiirin, kalbi okşayan en güzel satırları, eşsiz bir müzisyenin huzurlu notalarıydı. Gülüşlerinde rüyaları gizleyen adam nasıl bu denli incite bildin kalbimi?
Senin canın sağolsun sevgilim.
Varsın fakretmemiş ol beni, bir insan sevdiğinden sevilmediği an vazgeçerse o sevdaya dahil olamazdı ki.
Keşke gözlerimi kapatsam ve dönsem hikayenin en başına. Seni tekrar-tekrar tanısam, ezberlesem yeniden yüz hatlarını, kirpik uçlarını. Seni tanımamayı dilemem, dileyemem. Kısa zaman diliminde bana cenneti sunan gülüşünü farketmemiş olmayı dileyemem. Canımın yanışını, kalbimin kırılışını, gözyaşımın akışını, sessiz haykırışlarımı göz ardı ediyorum ve o cenneti yeniden tatmayı diliyorum. Ne acımasız bir istek değil mi? Kalbimi tekrar kırmanı diliyorum..
Ah anılarımın en güzel katili, ne çok seviyorum seni.. "
• • •
Her bölüm sonuna birer tane balon bırakacağım. Kitabın sonunda kalp kırıklıklarımızı balonlarımıza emanet ederek, hep birlikte gökyüzüne uğurlayacağız. Balonları almayı ve kitabımın daha güzel yerlere ulaşması adına küçük yıldıza dokunup, beni mutlu etmek için içinizden geçenleri yorumlara bırakmayı unutmayın. Hoşgeldiniz... 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Küçüğü • Serçe •
Teen Fiction"Keşke gözlerimi kapatsam ve dönsem hikayenin en başına. Seni tekrar-tekrar tanısam, ezberlesem yeniden yüz hatlarını, kirpik uçlarını. Seni tanımamayı dilemem, dileyemem. Kısa zaman diliminde bana cenneti sunan gülüşünü farketmemiş olmayı dileyemem...