Karmaşa

1.4K 97 49
                                    


Büyük salonda çoğu öğrenci neşeli bir şekilde kahvaltısını yaparken Gelecek Postası okuyanların aynı durumda oldukları söylenemezdi. Hepsinin ağzı beş karış açık almış ve içlerini korku olarak adlandırabilecekleri tuhaf bir his kaplamıştı. Hermione kafasını tamamen gazeteye gömmüş, başka hiçbir şeyle ilgilenmezken genç kızın bu durumu arkadaşlarının dikkatini çekti. Ortamdaki sessizliği bozan kişi Ron oldu.

"Kendini gazeteye bu kadar kaptıracağın kadar önemli ne olmuş olabilir, gerçekten çok merak ediyorum Hermione. Doğru düzgün yemek bile yemedin."

Hermione arkadaşının bu sesiyle gözlerini gazeteden ayırdı ve arkadaşlarına baktı. Bakışlarındaki gerginliğin farkına varmamak mümkün değildi. Beti benzi atmıştı, elleri gazeteyi öyle sıkı tutuyordu ki gazete her an yırtılacakmış gibi duruyordu. Bunun üzerine Harry gazetenin çektiği ızdırabı bir an önce gidermek için kızın elindeki gazeteyi aldı ve okumaya başladı. Gözlüklerinin ardındaki zümrüt yeşili gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Ron merakla onu izlerken birkaç dakika içinde haberi okumayı bitirdi ve gazeteyi ne olduğunu anlamaya çalışırcasına ona bakan Ron'a uzattı.

BAKANLIĞA SALDIRI

"Önceki akşam saat onbir sularında Sihir Bakanlığı'na bir saldırı gerçekleşti. Kimliği belirlenemeyen saldırganların bakanlıktan bir şey çalmaya çalıştıkları belirlendi. Seherbazların o saatlerde bakanlıkta olmayacağını düşünen saldırganlar amaçlarına ulaşamadılar. Karşılarında seherbazları gördüklerinde şaşkınlığa uğrayan saldırganlar seherbazlarla bir çatışma içerisine girdiler.

Kısa sürede bakanlığın dışına püskürtülen düşmanlar yakalanacaklarını anladıkları anda saldırıyı kesip cisimlendiler. Onlara karşı savaşan seherbazlardan ikisinin yaralandığı saldırıda gözler Sihir Bakanı Fudge'a çevrildi."

Ron haberin ilk kısmını okuduktan sonra beliren fotoğrafta Fudge'ı gördü. Patlayan flaşlardan Fudge'ın suratının asık ve gözlerinin korku dolu olduğu gözleniyor ve yaşlı adam gazetecilere zoraki bir şekilde gülümseyip melon şapkasını eline alıyordu.

"Sihir Bakanı yaptığı açıklamada yaşananların güvenlik zafiyetinden ileri gelmediğini belirtti. Daha önce böyle bir saldırı yaşamamış Sihir Bakanlığı'ndaki güvenlik önlemlerinin en üst düzeye çıkarılacağını söyleyen Fudge büyüceşura üyeleriyle de bir toplantı yapacağını söyledi.

Oldukça gergin görünen Sihir Bakanı daha fazla açıklama yapmacağını belirttikten sonra büyücülük dünyasının Sihir Bakanlığı'na olan güveninin devam etmesini istedi ve bu olayın mesullerinin en kısa sürede ortaya çıkarılacağını temin etti. "

"YENİ BİR KARANLIK GÜÇ MÜ DOĞUYOR? SAYFA 6'DA"

Ron bu yazıyı görür görmez hemen onuncu sayfaya geçti.

"Gellert Grindelwald'dan beri karanlık bir büyücü görmeyen büyücülük dünyası bu olay olduğu andan itibaren büyük bir panik içine girdi. Sihir Bakanı herkesin güvende olduğunu söylemesine rağmen ortaya çıkan kaos hali kitleleri ele geçirmeye başladı.

Grindelwald dönemimde İngiltere sınırlarında herhangi bir saldırı olmadığından Sihir Bakanlığı'na yapılan bu saldırı insanları daha büyük bir korku içine soktu. Grindelwald akla gelir gelmez gözler Hogwarts müdürü Albus Dumbledore'a çevrildi. Bilindiği gibi büyüceşura üyelerinden biri olan Albus Dumbledore'un da bugünkü toplantıya katılması bekleniyor. "

Ron, Harry ve Hermione şaşkınlıkla birbirlerine bakarlarken diğer masalarda da şaşkınlık hakimdi.

***

Oyunun UstasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin