- Buraya doğru geliyolar!
- Yam yam yam yam yam yam yam yam.
Yam yamlar bize iyice yaklaşmıştı ve hemen önümüze dönüp geçte olsa kaçmaya başladık. Ama Yam yamlar hem bizden sayı olarak fazla hem de hızlı koşuyorlardı.
Ellerinde ağaç dalından ve bambu çubuğundan yapılmış oklar ve mızraklar vardı. Umarım bize doğru atmazlardı.
En önde koşan gizemli kişiydi. Arkasından ben geliyorsun. Ve hemen arkamda ise Şevval vardı. Nefes nefese koşuyorduk. Şevval'in ayağı takıldı ve yeri boyluycakken bana yakın olduğu için sırtına düştü. Bende dengemi kaybedip yere yapıştım.
Bilmiyorum ama Şevval yüzünden kaç kere yeri öpmüş oldum. Gizemli kişi de durdu. Arkasına bakınca bizim düştüğümüzü fark etti. Ben bizi bırakıp kaçıcak derken geri yanımıza koştu ama yetişemedi. Çünkü Yam yamlar bize yetişmişti.
Yam yanlar önce Şevval'i sonra beni ve ardından gizemli kişiyi tuttu.
- Aaaaaaaa! Abla neden hep beni alıyolar? Yaa bırakın! Bırakın!
- Şevval görmüyomusun beni de alıyolar.
Yam yamlar hepimizi sıkıca tutmuş iple bağlamaya çalışıyorlardı.
- Yam yam yam yam.
Ve birden ne olduğunu anlamadan kafamıza sert bir darbe yedik .
- Aaaaaa.
- Aaaaaa.
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
İçimizde en çok bağıran hiç kuşkusuz Şevval' di.
Kafama yediğim darbeden dolayı bayıldım. Gerisi karanlık.
•••••••••••••••••••••••••••••••
Uyandığımızda bizi bir direğe bağlamışlardı ve ilginç bir şekilde şarkıya benzer bir şey diyorlardı. Etrafıma bakındım. Mağra gibi bir yerdeydik. Ama bu mağra çok büyüktü. Biraz daha dikkatli bakınca duvara resim yapmış olduklarını gördüm.
Duvara büyük bir mamut ve hemen karşısında elinde mızrak tutmuş avını bekleyen bir Yam Yam çizmişlerdi. Bir Yam yama göre oldukça iyi bir çizimdi. En azından Şevval'den güzel çizdikleri belliydi. Ve etrafta bilmediğim -daha önce görmediğim- bir kaç eşya vardı.
Kısa bir süre sonra içerisi Yam Yam doldu. Bize bir şey anlatmaya çalışıyorlardı.
- Yam yam shkuygvbk npuhvmncv djbjg yyyyy aaaoooo mbijef.
- Abla bunlar ne diyo?
Alaylı ve kızgın bir ses ile:
- Seni yemek istiyolarmış. Hemde akşam yemeği yapıcaklarmış.
- Anneciğim.
- Biraz sessiz olun 2 kardeş. Ve küçük seni yemek
istemiyolar.Bu nerden biliyor ki ne dediklerini ya? Neyse.
Yam yamlar dans ederek tabi ki ilginç bir şekilde dans ettiler ve mağradan çıktılar.
Yam yamlardan bir tanesi giderken az ilerimde çakıya benzer keskin bir şey düşürdü.
Ellerim arkadan direğe bağlı olduğu için elimle alamazdım. Son çare ayağımla uzanmaya çalıştım. Çok az bir mesafe vardı. Yerinde birazcık yaylandım ve ayağımla tekrar uzanmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Macera
Adventure...odama yöneldim. Kapının kilidini açar açmaz Şevval de koşarak odaya girdi. Ve önüme geçti. Arkasından seslendim. - Yine odayı mı dağıtıcaksın? - Hayır tavşanımı arıyorum. Gözlerimi devirip kıyafet dolabıma yöneldim. Yeni bir elbise arıyordum. Bir...