{pov Shawn}
Ik wordt wakker van gigil. Snel kijk ik op de klok, het is half zes. Ik stap uit bed en ren naar de kamer van Eva, waar het gegil uitkomt. "Eva, wat is er aan de hand?!" Roep ik bezorgd. "Oh niks, ik viel uit bed." Lacht Eva. En dan ga je zo hard gillen? "Kan ik binnen komen?" "Eh ja tuurlijk wacht ik kom er aan." Ik hoor Eva naar de deur lopen.
"Hey." Zegt ze slaperig als ze de deur open doet. Wauw, ze ziet er zelfs mooi uit als ze net wakker is.... Nee stop, Shawn dit kan niet. "Eh Hey." Zeg ik snel. Ik kan niet weer verliefd worden, niet na wat er de laatste keer is gebeurd.
"Wat is er, je kijkt zo verdrietig maar ook weer niet." Vraagt Eva. "Ik dacht even aan iets." Zeg ik. "Oké, je kan wel even op de bank zitten." Zegt ze lief. We lopen haar kamer in en Eva gaat op haar bed zitten en ik op de bank.
"Waar wou je het over hebben." Vraagt Eva. "Goeie vraag, eigenlijk wou ik gewoon even bij je zijn." Zeg ik in mezelf. "Uhm zullen we vanavond wat gaan doen.?" Vraag ik onzeker. "Ja leuk!" Zegt Eva. Ze vind het leuk, gelukkig. "Wat dacht je van eten op het strand?" "Gezellig." Zegt ze en lacht schattig. "Top, ik kom je om 6 uur halen." Ik heb er zo veel zin in. "Wacht even, ik weet niet eens waar je woont!" Zeg ik snel. Eva geeft het adres door en we lopen naar beneden, aangezien we geen zin meer hebben om te gaan slapen.
Als we beneden komen zien we Sanne en Nick op de bank liggen. "Ze zijn echt cute samen." Fluister ik naar Eva, zodat we ze niet wakker maken. "Laten we naar het strand gaan." Zegt Eva zacht. "Top." Fluister ik terug.
{pov Eva}
We zijn bijna op het strand als ik over een schuine stoeptegel struikel. Shawn vangst me snel op en ik kijk hem aan. Hoe langer ik in zijn ogen kijk, hoe donkerder ze worden. Zo mooi! "Sorry." Zeg ik snel. "Geeft niks, je kon er niks aan doen." Zegt Shawn. Straks denkt hij echt dat ik de grootste kluns ooit ben. Eerst gooi ik ijs over hem heen, dan val ik uit bed en als laatste struikel ik over een stoeptegel.... Oke oke in ben eigenlijk wel de grootste kluns ooit.
"Je bent echt onhandig." Zegt Shawn op zo'n grappige toon. "Ja, ja ik weet het." Grap ik terug. Ik lig nog steeds in zijn armen en het begint een beetje heel erg awkward te worden. Snel kom ik weer overeind en we lopen het strand op.We zitten inmiddels op het strand. Je kunt de zonsopgang nog een beetje zien. "Wow." Zeg ik zacht. "Mooi hè." Zegt Shawn terug. Net zo mooi als jij, wou ik bijna zeggen maar hield me in.
Zo ziet het er uit:Na nog ongeveer een uurtje op het strand te hebben gezeten lopen we weer terug naar het huis van de jongens. Als we binnen komen zit iedereen op de bank en kijkt ons aan alsof we vreemden zijn. "Waar zijn jullie nou geweest?" Zegt Cameron. "Naar het strand." Zegt Shawn. "We waren vroeg wakker." Vervolg ik. "Zozo, romantisch hoor." Zegt Hayes. Ik voel dat mijn wangen blozen en kijk snel weg.
"Eef, kom eens mee naar boven." Zegt Sanne even later. Als we boven zijn gaan we op het bed zitten. "Kom maar op, ik wil alles horen!" "Sanne doe normaal er is nog niks gebeurd." Zeg ik terwijl Sanne me heel erg serieus aankijkt en ik moet lachen.
"Aha, nog niet." Zegt Sanne. "Vind je hem leuk? Omg ja je vindt hem leuk! Woehoe mijn beste vriendin is verliefd!!!" Schreeuwt ze bijna."Sanne hou je kop ff dicht. Iedereen hoort je!" Lach ik terwijl ik Sanne en duwtje geef waardoor ze op het bed valt. "Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hem leuk vond." "Girl, geloof me ik ken jou. Je vindt hem echt wel leuk."
Zal ik hem echt leuk vinden? Ik denk het haast wel. Als ik aan Shawn denk dan, dan klopt het gewoon ofzo. Dit gevoel heb ik nooit eerder gevoeld. "Ik denk dat je gelijk hebt." Zeg ik tegen Sanne. Sanne springt op en danst door de kamer heen. "Maar hoe zit het nou tussen jou en Nick"
Ik wist wel dat ze elkaar leuk zouden vinden. "Toen jij gister weg was en wij pauze hadden gingen we een eindje lopen. Op een gegeven moment kwamen we bij een watervalletje en bleven we even staan. We keken elkaar aan en toen wist ik gewoon dat ik hem meer dan leuk vond.
We gingen daar zitten en begonnen te praten. Toen opeens zoende hij me en ik was zo fucking gelukkig. Tja zo kwam het zo'n beetje."
"Wow." Zeg ik."Komen jullie beneden? We gaan ontbijten!" Roept Shawn naar ons.
Inmiddels is het 4 uur en ga ik naar huis om me klaar te maken voor de date. Sanne gaat me helpen, ofcourse. "Oke, wat wil je kwa make-up?" Vraagt Sanne. "Niet te heftig, gewoon zoals mezelf." Antwoord ik.
Uiteindelijk ben ik super blij met mn make-up en alles.
Dit is het geworden:"Sanneeeee!" Roep ik. "Wil je nog een keer kijken of alles goed is?" "Tuurlijk, ik kom er aan." Roept ze terug. Ik ben zo zenuwachtig echt niet normaal.
Als Sanne net klaar is met mn haar fixen gaat de bel. Ik loop naar beneden. "Have fun girl." Zegt Sanne voordat ik de deur open doe.
Yoo daar ben ik weer.
Meer dan 900 woorden (proud)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Hebben jullie Shawn z'n nieuwe liedje gehoord?! Ik hoop echt dat hij het uitbrengt 💞Byeee x
JE LEEST
Best summer ever ~SM
FanfictionEva (17) gaat in de zomer bij haar tante werken in Italië met haar beste vriendin Sanne. Na een paar dagen komt er een jongen om een ijsje vragen......