"Hey, wie is dat?" Vraagt een jongen terwijl hij naar mij kijkt. "Wow wacht even. Shawn?? Is dat je vriendin?!" Ik kijk een beetje naar beneden en bloos. "Eh nee." Zegt Shawn. "Dit is Sanne, ze werkt bij die bar waar we altijd heen gaan. En uh... ze gooide zeg maar ijs over me heen." O nee nu vinden ze me vast een sukkel. "Dus toen wou ze persé een nieuw shirt voor me kopen. Wat niet is gebeurd." Maakt Shawn zijn verhaal af.
Alle jongens zitten te lachen. Lachen ze me nou uit of vinden ze het gewoon grappig?
"Nou, ik ben dus Eva. Maar Shawn, doordat we weg moesten rennen kon ik dat shirt niet kopen hè." Grap ik snel. Shawn rolt met zijn ogen en iedereen lacht.
Nadat ik aan iedereen ben voorgesteld praten we even over van alles en nog wat. Shit, ik heb Sanne helemaal niet laten weten waar ik ben. "Ik bel even mijn vriendin." Zeg ik terwijl ik op Sanne haar naam druk.
~skip het telefoongesprek~
Sanne zei dat ze wel wou komen, maar alleen als Nick ook mee ging. Ik vraag me af wat er vandaag allemaal is gebeurd terwijl ik weg was. Ik kom er zo wel achter.
"Vinden jullie het goed als mijn vrienden ook even langs komen?" Vraag ik aan iedereen. "Ja is goed!" Zeggen Hayes en Nash tegelijk. "Tja, broers." Zegt Cameron terwijl iedereen lacht.
Als Nick en Sanne er zijn stelt Mila voor om te gaan zwemmen. "Ik wil wel, maar ik heb geen bikini bij me." Zeg ik teleurgesteld. "Wij hebben ook geen zwemkleding." Zeggen Sanne en Nick. "Ik heb wel twee extra bikini's." Zegt Mila vrolijk. "Ik heb nog wel een zwembroek!" Roept Shawn vanuit de keuken. "lopen jullie mee naar boven?" Vraagt Mila aan Sanne en ik terwijl ze naar de gang loopt. We lopen mee naar haar kamer en ze geeft ons bikini's.
Gelukkig passen ze en kunnen wij ook zwemmen!
Mila's bikini:Sanne's bikini:
Mijn bikini:
Nadat we een tijdje hebben gezwommen zwemt Shawn naar me toe. "Hey." Zegt hij. "Hi." Zeg ik en lach. "Heb je het een beetje naar je zin?" Daar hoef ik niet lang over na te denken! "Ja, iedereen is heel aardig." Zeg ik. "Mooizo. Als ik morgen weer naar de bar ga, wil je me dan een ijsje brengen zonder dat je het over me heen gooit." Zegt hij op een nep boze manier. "Bye Shawn." Zeg ik en duw hem onder water. Na ongeveer 3 seconden vind ik het zielig. Ja I know, drie seconden is niet veel maar alsnog. "Ik zal rennen als ik jou was." Oh nee, dit gaat me niet lukken. "Vijf seconden." Zegt Shawn. Ik klim op de kant en verstop me in de bosjes.
Ik kan door de bladeren zien dat Shawn het water uit komt. Als hij voor de kant naar de verte kijk en recht voor me staat, grijp ik mijn kans. Ik sprint naar hem toe en duw hem in het water. "Ik krijg je nog wel een keer." Zegt Shawn als ik heel hard lach. "Hmm, dat zullen we zien." Zeg ik en spring op zijn rug. "GOALS!" Roept Cameron. Ik bloos en Shawn lacht. Ik kijk om mee heen en probeer Sanne te vinden. "OMG." Zeg ik iets te hard terwijl ik Sanne en Nick zie zoenen. "Yes." Zeg ik zachtjes zodat niemand het hoort. "Wow, wat is er?" Zegt Shawn verbaasd. Ik wijs naar Sanne en Nick, ze zien me toch niet. "Aww cute." Zegt Shawn.
Als we uit het water zijn vraagt Mila aan Sanne en ik of we ook willen douchen. "Ja graag." Zeggen we tegelijk. "Jij mag wel eerst." Zeg ik tegen Sanne.
Aangezien we allemaal honger hebben als iedereen beneden is besluiten we om pizza te gaan bestellen. Het kan allemaal om half twaalf 's avonds.
Als de deur bel gaat rent Shawn snel naar de deur om de pizza te halen. "We hebben pizza guy's!" Ik ga naast Shawn zitten. Zijn haar zit zo cute als het nat is.
Als we de pizza's op hebben ben ik zo moe dat ik mijn ogen bijna niet meer open kan houden. Waarom ben ik nou net op dit moment moe? Net als het gezellig is. Ik ben normaal nooit snel moe maar ja, het is niet anders.
"Eva, slaap je nou?" Hoor ik iemand in de verte zeggen. Ik voel dat ik wordt opgetild en voel twee sterke armen om me heen. Ik wordt in een bed gelegd en voel een warme zachte deken over me heen. Deze dag was fantastisch.
Heey, daar ben ik weer. Dit keer weer een wat langer hoofdstuk. 🎉
Ik heb deze week toetsweek dus ik weet niet of ik aan schrijven toe kom maar ik ga het proberen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je tips hebt, laat het weten in de comments.
Byee ❤️
Ps: 100 READS OMG 💖🎉
JE LEEST
Best summer ever ~SM
Hayran KurguEva (17) gaat in de zomer bij haar tante werken in Italië met haar beste vriendin Sanne. Na een paar dagen komt er een jongen om een ijsje vragen......