•7•

19 0 1
                                    

Ik leun naar voren en druk mijn lippen op zijn lippen. Al snel gaat hij mee in de kus.

Ik voel kriebels in mijn hele lichaam, een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Een gevoel van, denk ik, liefde.

Pov Shawn:
Heeft ze me nou echt gekust of was dit een droom?! Betekend dit dat ze me ook leuk vindt? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd. "Shawn?" Vraagt Eva. "Ja?"

Na een paar seconden verschijnt er een klein lachje op haar gezicht.
"Ik denk dat ik jou ook heel erg leuk vind."

Ik voel mijn wangen rood worden en trek haar in een knuffel. Zo blijven we liggen en kijken we naar de sterren.

"Kijk." Zeg ik terwijl ik wijs naar een paar sterren. "Dat is de grote beer." Ik vind sterren best wel interessant dus ken ik bijna alle patronen. "Wow, dat je dat weet." Zegt Eva geïnteresseerd.

~skip de rest van de date~

Pov Eva:
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu. Het liefst wil ik nooit meer bij Shawn weg. Hebben we nu iets of stelt het niks voor? Voor mij in ieder geval wel. "Shawn? Betekend dit nu dat we samen zijn?" Oké dit was echt de onnozelste vraag ooit.

"Zou je dat willen?" Vraagt Shawn. "Ik namelijk wel." Vervolgd hij voorzichtig. "Ja." Zeg ik. "Ja, heel graag."
"Lieve Eva, wil je mijn meisje zijn?" Vraagt hij dan. Hij weet het antwoord natuurlijk al maar dit is om het echt te maken. "Ja." Zeg ik en daarmee kust hij mij en lijkt het alsof de wereld om ons heen stil staat.

"Wil je bij mij blijven vannacht?" Vraagt Shawn. "Ja graag, mijn oom en tante zijn weg en ik vind het eng om alleen te zijn in zo'n groot huis." Zeg ik. "O het kan denk ik niet want anders is Sanne alleen." Zeg ik dan teleurgesteld.
"Sanne heeft Nick." Lacht Hij. "Ja dat is waar."

Shawn legt zijn arm on me heen en zo lopen we verder naar zijn huis. Ik hoop dat de jongens al slapen aangezien het al twee uur is ofzo. Als we zo samen binnen lopen gaan ze allemaal vragen stellen enzo en dat is nogal awkward.

"Volgens mij wordt je gebeld." Zegt Shawn. Inderdaad, ik pak mijn telefoon en zie dat Sanne belt.
S= Sanne e=Eva
E: Hey, wat is er?
S: ik blijf bij Nick vanavond.

Het klonk best wel kortaf. Ik hoor allemaal gelach en daarna wordt er op gehangen. Meteen ben ik niet meer blij, zou ze boos zijn ofzo? Daar heeft ze toch geen reden voor?

"Heey wat is er?" Vraagt Shawn. "Sanne zei dat ze vanavond bij Nick blijft en daarna hoorde ik gelach en hing ze op. Dat is echt niks voor haar,  dat doet ze anders nooit en ze klonk ook nog eens boos en geïrriteerd." Zeg ik.

"Hey, luister is." Zegt Shawn lief. "Jullie kennen elkaar al bijna je hele leven. Er is toch geen reden waarom ze boos kan zijn? Misschien is er wat gebeurd tussen haar en Nick."
"Maar dan zou ze daar toch niet blijven?" Zeg ik terwijl ik nadenk over wat er is.

"Bel haar anders nog eens." Zegt Shawn dan.

Ik pak mijn telefoon en bel Sanne.
Meteen wordt er weg gedrukt.

"Ze drukt hem weg." Zeg ik teleurgesteld.
"Trek je er niks van aan, probeer het morgen nog een keer." Zegt hij en pakt mijn hand.

Als we zijn aangekomen bij het huis gaan we nog een film kijken. "Welke wil je." Vraagt Shawn. "Finding Dori." Zeg ik zacht.

Na een half uur krijg ik een berichtje.

Sannie ❤️: ik wil je even niet meer zien.

Nadat ik dat gezien heb rollen de tranen over mijn wangen en trekt Shawn me in een knuffel. Ik val al huilend tegen hem in slaap.

Hey daar ben ik weer.
Tijd voor wat drama 😝

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 03, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Best summer ever ~SMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu