Sorry guys dat ik niet meer verder ben gaan schrijven. Ik ben nu op vakantie dus ik kan weer gaan beginnen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Pov Shawn:
Ik ben zo zenuwachtig. Cameron heeft me geholpen om alles klaar te zetten op het strand.
Ik hoop zo dat Eva het leuk gaat vinden, ik vind haar namelijk echt super leuk.
Als ik bijna aangekomen ben bij haar huis trek ik mijn blouse recht en fix mn haar een beetje.Ik druk op de bel en voel mijn hart kloppen. Dan hoor ik voetstappen en gaat de deur open.
Pov Eva:
Als ik Shawn zie smelt ik gewoon bijna. Die blouse staat hem zo goed en hij lijkt gelukkig. "Hey." Zeg ik nerveus. "Hey, heb je er een beetje zin in?" Vraagt Shawn. Nee Shawn, ik heb er geen zin in, zeg ik sarcastisch in mezelf. "Ja, heel erg. Ik ben benieuwd wat de verrassing nou is."
"Dat zie je zo." Zegt Shawn terwijl hij knipoogt.Na ongeveer 10 minuten lopen zijn we bijna aangekomen op het strand. Er is bijna niemand meer. "Ogen dicht." Zegt Shawn. "Mysterieus." Lach ik. Ik doe mijn ogen dicht terwijl Shawn mijn hand pakt en me meeneemt het strand op, althans dat denk ik.
"Oké, doe je ogen maar open." Zegt Shawn. Ik doe mijn ogen open en zie dat ik een trapje sta die naar het strand gaat. Er staan allemaal kaarsjes die een pad vormen naar een plekje op het strand. "Omg Shawn, heb jij dit gedaan?!"
"Ja, met hulp van Cameron." Ik zie dat hij bloost en hij kijkt snel naar beneden."Vind je het mooi?" "Ja! Dit is zo lief." Zeg ik blozend.
Zo ziet het er uit:
"Kom." Zegt hij terwijl hij mijn hand pakt en het trapje af loopt.
Na een tijdje gepraat te hebben doet Shawn een beetje vreemd. Het lijkt wel alsof hij nerveus is ofzo.
Pov Shawn:
Ik durf het niet. Ik durf niet te zeggen hoe ik me voel als ik bij haar ben. De jongens zeiden dat ik het haar moet zeggen maar ik ben bang, bang dat ze niet het zelfde voelt als ik.En hoe moet ik het dan gaan zeggen? Het lijkt misschien makkelijk om te zeggen dat je iemand leuk vindt, dat dacht ik eerst ook. Maar als het erop aan komt, dan durf ik het niet. "Shawn?" Hoor ik ver weg. "Huh, ehm wat?" Zeg ik terwijl ik nog steeds in die gedachte ben. "Wat is er? Je lijkt wel te dromen!" Grapt Eva. Oh shit ze heeft door dat er wat is. "Er is niks hoor, ik zat even te denken." Zeg ik terug.
'Oké Shawn, je kunt dit heus wel.' Zeg ik in mezelf.
Pov Eva:
Waar zou hij aan denken? Is er wat gebeurd? Doe ik raar ofzo?"Shawn?" Vraag ik. "Ja?" Zegt hij terug. "Heb ik iets raars gedaan?" Vraag ik voorzichtig. "Nee, juist niet." Zegt hij terug.
Oké nu snap ik er echt niets meer van.Zal ik hem vertellen wat ik voel? Straks vindt hij mij niet leuk en is onze vriendschap verpest.
"Eva, ik wil je wat vertellen." Zegt Shawn nerveus. "Om beter antwoord te geven op je vraag komt hier een duidelijker antwoord. Je bent perfect, je lach, je uitstraling, je persoonlijkheid..." Wow wacht even, zou hij me wel leuk vinden? "Zelfs je onhandige kant is leuk. En hoe je wegkijkt als je bloost, ik d-denk dat ik je meer dan leuk vindt."
Ik voel mijn hart op hol slaan en mijn wangen rood worden en er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht Wachtend op een antwoord kijkt Shawn naar beneden en speelt met het zand. Als hij weer omhoog kijkt, kijk ik hem aan en kijk in zijn prachtige ogen.
Oké Eva, je moet hem een antwoord geven......
Volgende hoofdstuk komt morgen xx
JE LEEST
Best summer ever ~SM
FanfictionEva (17) gaat in de zomer bij haar tante werken in Italië met haar beste vriendin Sanne. Na een paar dagen komt er een jongen om een ijsje vragen......