E Infiltruara Ne Zemren Time
Isha njeriu me I lumtur te pakten keshtu mendoja Kisha familjen me te mir ne bot kisha buzqeshjen me te bukur ndersa tani? tani nuk kam as gje. Quhem Avi 21 vjec. sy jeshil flok geshtenj, e gjat 1,77 gjeja qe preferoj ti bie vjolines po tani as kjo nuk me jep lumturi. para tre vjetesh familja ime dhe un po ikim me pushime dhe gjat udhetimit pesuam nje aksident dhe vetem un mbijetova urrej veten per kte.
Dy muaj mbas rikuperimit takova zotin Xhonson shef policie mik I tim eti qe as e njihja por ai me njihete mua . Kan kaluar tre vjet qe ateher ai me rekrutoi dhe me beri pjes te policis pasi nuk doja te studioja gje tjter qe pas aksidentit pasi familja ime u denua me vdekje per faj te nje krimineli qe po arratisej ai jeton ata jo. Tani jam nisur ne nje mision gjurmimi te nje prej kokave me te medha te droges Kristobal Salvador. Duhet thjesht qe te gjurmoj pikat e shperndarjes dhe kokat e udhehequra nga Salvador.
***
Spanj ora shenon 08:00 sapo arrita ne hotelin ku do qendroj u futa ne dhom bera nje dush u vesha dhe dola si fillim vizit ne nje nga pabet e Salvador duhet te lidhja nje marveshje per blerjen e nje sasie te madhe droge. U futa ne pab afrohem tek banaku dhe gjen e par qe has nje kamarier te ri e te bukur I buzeqesh me buzeqesh.
-Pershendetje do doja te takoja pak Rodriguez esht ktu? -disi I habitur me pergjigjet po .
-lajmerojeni qe e kerkoj.
-dhe kush e kerkon?
-Maria Sierra. Menjeher sa degjoj emrin u habit dhe me shum dhe u largua drejt nje dere.
Pas tre min doli Rodriguez.
-Pershendetje Sierra.
-pershendetje.
Me zgjati doren ja zgjata edhe un ai ma mer e ma puth ne shenj respekti zot me neverisin kriminelat si ky por I buzqesha isha nen kopertur nuk duhej te kishte dyshime.
-ulemi Sierra?
-me kenaqsi.
-ateher Sierra nuk ju prisja kaq te re kam degjuar shum per ju dhe bemat e juaja ne Angli po nuk prisja te shija nje zonjush mbas tyre sidomos kaq te embel sa ti.
-embelsia esht velitse ndonjeher dhe semurse Rodriguez. dhe I buzeqesha bemat qe kish degju nuk ishin as gje per vec se kopertura te policis ne menyr qe te mos kish dyshime .
-Me cudisni Sierra si vini vetem pa mbrojtje ketu nuk keni frik?
-Pse mos duhet te kem Rodriguez?
-nuk e di Sierra ket e di .
-Meqe e di un si thua sikur ti lem fjalet boshe dhe te flasim per biznes. Qeshi dhe shtoi -me pelqen ti Sierra vazhdojm. Sa do blini nga malli jon?
-Dua 40 kg heroin .+100 kg kokain te paster mi mundesoni dot?
mbeti pak I shushatur nuk e priste nje kerkes kaq te madhe.
-Dmth nuk bekeni shaka me pazarin?
-jo as pak.
-mir ateher malli do ju vij ne tre rrug pasi nuk duhen dyshime per pikat ku do I merni flasim neser bashk me pagesen.
-shum mir pagesen e doni me transfer apo cash.
-cash.
-shum mir shiemi neser Rodriguez. dhe u ngrita dhe u nisa ne dalje
-Sierra?
-po ?
-bosit tim do I behej qejfi nese ju takonte.
-ou pse nuk I mbaron dot bizneset punojsi por duhet taku bosi?
-jo I mbaron por miqsit e reja nuk bejn keq.
-gabim Rodriguez miqsia zgjat sa biznesi mbaroj biznesi ska miqesi
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...