Rodriguez
-qe kur e pash mendova femra perfekte per shefin .
-Rodriguez mjaft egzagjerove tha Avi tani e kuqe flak un nuk jam femra e shefit tuaj vetem se shefi juaj ende se ka kuptuar.
-si keshtu shpirt po me zhgenjen tha Kristobali
-a nuk pranove te ishe mamaja e vajzes sime?
-po pranova por kjo jo detyrimisht me ben bashkeshorten tende ka shum femi qe rriten me prinder qe nuk jan asgje. bingo Kristobal 1 Avi 1 tani po qe po luanin me pik te barabarta.
-tani nese me falni po kthehem ne dhomen time tha ajo dhe u largua.
Ndersa djemt mezi po mbanin te qeshuren.
- ket kemi per ta par Avi tha Kristobali ter nerva dhe ju ca keni qe sgerdhieni po le te fillojm nga puna tha ai .
-aj jajaj te lo dhise Kristobal esa muçaça es un ankel .tha nana
-no nana es un diablo e so e ke es.
tha Kristobali ter nerva dhe djemt qe der tani po mbanin te qeshuren ja plasen me lot ne te qeshura
DISA DIT ME VON
AVI vazhdonte te ishte mamaja perfekte per Ankelikan vajza perfekte per nanan ndersa lulja mos me prek per Kristobalin ca thash lulja mos m prek jo jo kaktusi m prek po ta majti me mir thuaj ja kishte nxi te shkreti kto dit as ti afrohej nuk e lejonte djemt shkriheshin kur ata te dy ishin prezent ne te njejten dhom Kristobalit I kish ardh ne maj te hundes me sjelljen e saj ishte kaq kok fort.
Avi ndodhej ne oborr me Hozen ish ber shum shok me djemt
-Avi perse nuk e fal shefin ai ka ber te pa mundur per te te rifituar shife nuk meret me me biznese te pista ka hapur nje linj ajrore .........
***
-Ka filluar te merrte me pun te pastra ka hapur linjen e vet te prodhimit te cigares dhe kompanin me te madhe te marketingut ne Europe,tani eshte nje nder biznemenet me te fuqishem ne bot per mos te then dhe faktin qe esht shum i dashuruar me ty atedit qe ndodhi shperthimi ne Londer u be si I cmendur kur mori vesh lajmin filloj te shkatronte cdo gje dhe nuk kish dit te mos e shije perpara tv duke par vidiot kur ti kishe qen ne shtepi momentet kur kujdeseshe per Ankelikan dhe pinte shum aq sa dhe nana u merzit nje dit dhe nisi ta godas me pandofel e mori per rreckash dhe e hodhi ne pishin i tha ose te merte veten ose te ikte te pinte ndokund tjeter .
Nisi te qesh nana ish vertet e keqe ndonjeher dhe Avi e dinte kete.
-ateher Avi c u be ate dit si shpetove te dinim te vdekur.
- isha jasht makines dhe sherthimi qe kaq I fort sa me perplasi shum larg ndjeva gjakun te me rridhte nga hundet dhe nuk ndjeja njeren shpatull nje kalimtar me shpruri ne nje spital ne periferi te Londres aty mora mjekimin pasi plaget nuk ishin shum te renda nje vajz qe ish aty me dha identitetin e saj ne kembim te nje shume parash kjo per aq koh sa te largohesha nga londra dhe keshtu u be cdo gje shkoj qet der sa u shfaq serisht Kristobali.
- pse e le policin?
-sepse ndihesha ne faj qe bera qe njeriu qe dua te me qelloj nuk kisha frik plumbin por dicka tjeter kisha frik se me urrente dhe un nuk doja kete.
- po tani pse nuk e fal?
-un e kam fal Hoze as nje her nuk e kam gjykuar e kuptova poziten e tij ..
***
-Asnjeher nuk e kam urryer dhe as nje her nuk kam reshtur se dashuri. -por ka nje por apo jo Avi.
- por ai nuk pati besim te un ai qelloj dhe qe ne momentin qe thyet besimi dashuria nuk mjafton un nuk do te kthehem me Kristobalin pa pasur siguri qe ai beson serisht tek un.
- nuk e prisja qe te ish kjo arsyeja qe ti nuk e pranon dashurin e tij por tani qe e mendoj ke te drejt po cke ndermend te besh nderkoh?
-do te pres der sa gjerat te permirsohen,vertet Kristobali merret me pun te pastra?
-po dhe se ke Iden sa e lodhin tha Hoze dhe te dy filluan te qeshnin .
Nderkoh Kristobali kish degju gjithcka nga kamera qe ndodhej ne oborr. zot tani po qe po cmendej si do tja vetetonte tani qe ai e besonte.
Mbremje. kishte vendosur qe te fliste me Kristobalin per te nxjerr Ankelikan shetitje dhe keshtu shkoj te dhoma e tij trokiti ne der dhe u fut brenda por nuk po shihte njeri kur papritur pa qe u hap dera e banjos dhe nga aty doli Kristobali me nje peshqir te vogel rreth belit sa po kish ber dush dhe uji shkelqente ende ne kraharorin e tij te mir formuar
-zot me jep durim tha Avi me vete .
-Avi? ca ben ti ktu?
- Epo un...un. ...Ne fakt. ...dhe belbezimet e saja vazhdonin gje qe e beri Kristobalin te kuptonte qe ish zen ngusht
-epo me vjen keq e dashur tha me vete ky i fundit
- nese mendon qe do e le te me ik ky rast pa e shrytzuar dhe pa u menduar gjat i mori fytyren nder duar dhe me syt e nje qenushi te embel dhe merakosur tha
-cdo gje ne rregull vogelushe? zot ata syt ajo fytyr ......
***
Po shkrihej e tera jo jo mere veten Avi nuk duhet te biesh preh.
-khkm c do gje esht ne rregull cdo gje thjesht doja te flisja me ty ne lidhje me Ankelikan doja ta nxjerrja neser ne park per te luajtur tha ajo duke u larguar nga duart e ti.
- ne rregull mund ta maresh tha ai.
-ok shum faleminderit tha ajo dhe nisi te largohej sepse nuk po rezistonte dot me shum kur sa ish gati te hapte deren dora e tij e parapriu duke e mbyll serisht ajo u kthye menjeher dhe u ndesh me fytyren e tij ish e bllokuar midis krahve te tij.
- doja te dia ne cilin park do shkoni tha ai me nje ze te but dhe joshes.
-ne ...ne ne djall te vej tha ajo dhe shkurtoj ate distanc te paket midis buzeve te tyre i dha fund asaj torture te frymes se tij qe perplasej ne buzet e saj duke e ber te rrenqethej e tera e puthi me aq pasion e dashuri dhe ai ja ktheu nje buzeqeshje e vogel I shpetoj gjat puthjes ai ja kishte dal ta joshte dhe nisi te perfitoj sa koh ky efekt nuk ishte zbehur.
Pozicionoj duart ne belin e saj dhe e terhoqi pran vetes duke puthitur trupat bashk me pas thelloj puthjet duke ber qe truri saj te mos arsyetonte me dhe qe cdo neuron te dilte jasht funksionin.
Me nje levizje te shpejt i hoqi bluzen e pambukt dhe duke e joshur me puthje e terhoqi drejt shtratit rrobat e saj ishin flakur tutje bashk me peshqirin e tij qe zdihej nga kish perfunduar e kish mar kaq shum malli per te sidomos ne momentin qe kish menduar qe e humbi kish humbur toruan tani e kish pran vetes mbas nje nate plot dashur.
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...