Pas nje nate plot dashuri dhe pasion ajo po flinte ne krahet e tij i puthi ballin e lagur nga dierset dhe I menjanoj disa fie flokesh qe I kishin ren mbi fytyr.
Avi ngjante si nje engjell kur flinte mbylli dhe ai syt dhe nje gjum I qet e pushtoi.
Mengjes Avi hapi syt dhe pa ate aty pran kish ven koken mbas saj dhe po flinte. U cua ngadal dhe me kujdes menjanoj doren e tij nga beli i saj mori rrobat dhe u vesh doli nga dhoma ngadal por jo pa i dhen me par atij nje puthje te embel .
U fut ne apartamentin e saj qe ai e kish krijuar brenda viles gjigande, hyri ne dush hoqi rrobat dhe la ujin e ftoht te merrte pasionin dhe te zgjonte neurone e saj gjumashe.
Nderkoh Kristobali u zgjua dhe pa qe ajo kish ik qeshi me vete I lumtur kish joshur dashurin e tij naten e kaluar u cua u vesh dhe doli per te ngren mengjes.
Ndersa Avi erdhi pak min mbas tij. Kish vesh nje pal xhinsa dhe nje triko te pambukt te zez I pershendeti te gjith dhe u ul ne tavolin perball tij ndersa ai nuk po ja shqiste syt buri re ne pjesen e majt te qafes se saj imtcake nje shenj te zez qeshi djallzisht ishte krenar per shenja qe kish len mbi trupin e saj si shenja te asaj qe kishin kaluar ndersa ajo as qe e ngrente shikimin.
-Do te shkojm ne parkun kryesor un me Ankelikan tha ajo dhe Ankelika menjeher fluturoj nga karrikeja ne prerin e saj duke e perqafuar dhe duke then -urra urra.ai po qeshte i lumtur me vajzen dhe dashurin e tija pasi Avi siguroj qe Ankelika ish vesh mir i mbertheu xhupin dhe ..........
***
Veshi dhe vet nje xhup blu si xhinsa e saj dhe dolen e hipi vajzen ne makin dhe pasi e siguroj ne ndenjsen e femijve u ul dhe vet ne timon dhe doli nga oborri porta e madhe e hekurt u hap dhe dolen ne rrugen kryesore shkuan ne park dhe vogelusheja filloj te luante ndersa ajo e shihte gjith dashuri dhe i bente foto mbas 30 min kur parku ishte po thuaj bosh dhe Ankelika po hante nje flok sheqeri qe i kish bler Avi 8 burra te veshur me te zeza po afroheshin drejt tyre dhe Avi menjeher u cua ne kemb duke e kuptuar situaten iu afrua vajzes dhe e mori ne krah dhe pa e prish qetsin shkoj te nje nga kioskat dhe bleu nje bilet per nje xhiro ne trenin e femijeve
-zemra e mamit do luash ke treni ti?
-po mami tha vogelusheja dhe pasi hipi vogelusheja dhe treni u nis u kthye drejt tyre.
- kush jeni dhe cfar doni.
-u Sierra tha njeri prej tyre dhe ajo menjeher e njohu ate fytyr ish njeri nga rojat e rusve.
- c'kerkon Ivanov?
-le te themi qe Salvador ka ca biznese pa mbyll me ne në momentin qe la rrugen ton per tu bere I mir tha ai .
-po kerkoni telashe me duket tha Avi.
Pa mbaruar fjalen mbertheu njerin nga burrat dhe e rrezoj pertok. filloj nje kasapa e vertet Avi si bish e terbuar kish shtrir per vdekje 7 burra ndersa me njerin ish ende duke u marr shqelmat grushta nuk po mungonin dhe e pranoj qe ky po e lodhte disi por edhe ky fatin e te tjerve pati pasi ra per tok dhe i fundit u kthye nga vajza qe mbaroj xhiro me tren e mori me qetsi ne krah dhe u nis drejt makines e vendosi
**
E vendosi ne ndenjsen e femijve pasi e siguroj u nis menjeher mori telin dhe telefonoj Hozen.
-Alo Hoze. -po vogelushe me thuaj.
-nis shpejt dy makina te paraprin sepse ruset me kan ven njerz te me ndjekin dhe kam frik per vajzen nxitoni ndodhem ne rrugen kryesore po vi drejt viles.
-menjeher mos u shqetso po nisemi. mbylli telin dhe pa nga pasqyra dy makina qe po e ndiqnin.
- dreq dhe kjo me duhej tha Avi dhe i dha me shum gas makines.
YOU ARE READING
E Infiltruara Ne Zemren Time
Romance...dhe mbas nje puthje te embel Avi mori vjolinen dhe filloj ti bjer duke i kushtuar melodin me te bukur dashuris se saj... Kjo eshte nje tjeter histori qe me kan derguar ne inbox e faqes :) dhe me lejen e autores historin po e publikoj edhe ktu ne...